مصاحبه باقری با رادیو طبرستان– برنامه صبح مازندران بهمراه فايل صوتي

به گزارش نيوز نكا  محمد علي باقري عضو شوراي اسلامي شهر نكا و نيز رئيس شوراي اسلامي شهرستان هفته قبل در گفتگوي با راديو مازندران به موضوع رونق زندگی(شخصی) پرداخت  كه بدليل اهميت موضوع در اين بخش درج ميگردد.
با عرض سلام و صبح بخیر خدمت شنوندگان برنامه صبح مازندران
افراد مختلف با دیدگاههای مختلف می توانند برای زندگی خودشان برنامه ریزی داشته باشند مثلا یک معلم،یک کشاورزو یک دانشجو و همچنین افرادی که در سنین جوانی و نوجوانی و میانسالی هستند.
از جمله مواردی که می توان برآن تاکید کرد،توکل بر خدا و ارتباط با خدا مهمترین عواملی هستند که در رونق زندگی شخصی انسانها،در مشاغل مختلف می تواند موثر واقع شود.
بعد از موضوع توکل بر خدا،اگر ما دو کفه ترازو داشته باشیم در کفه دیگر برنامه ریزی برای زندگی می تواند انسان را موفق کند وبه زندگی او رونق ببخشد.IMG_1819 IMG_1829 IMG_1828 IMG_1820
در کنار برنامه ریزی،تحمل یکدیگر که است از دیدگاه روانشناسی و روانشناسان باید انسانها در جاهای مختلف یکدیگر را برای رسیدن به هدفشان تحمل کنند .
زیبا دیدن و زیبا زیستن می تواند عامل دیگری باشد برای رونق زندگی در دنیایی که رذایل و گرفتاریهاو مشکلات اطرافمان را گرفته است می توانیم با دور کردن رذایل اخلاقی و جایگزین کردن فضایل اخلاقی به زندگی خودمات رونق ببخشیم، احساس خوب بودن و خوب زندگی کردن و خوب دیدن می تواند باعث پیشرفت و تعالی زندگی انسانها شود.
همچنین برای موفقیت و رونق زندگی شخصی باید از رزق و کسب حلال در زندگی بهره ببریم و با مشورت و مراجعه به اهل فن بتوانیم راههای رونق زندگی را امتحان و بصورت عملی پیاده کنیم و با عبرت گرفتن از زندگی دیگران که موفقیت ها و کدورت ها و رنجها و مسایل دیگر را در پی داشته، زندگی خوب و شاد و توام با سلامتی روح و روان داشته باشیم .
کسی که امیدوار به زندگی باشد و برای آینده خودش برنامه ریزی کند یقینا زندگی پر از محبت و زیبایی خواهد داشت. در کنار همدیگر با مهربانی زندگی کنیم.
(افتادگی آموز اگر طالب فیضی،هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.)

دیدگاه های این مطلب

15 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بر دکتر باقری
    مدیر اگاه و هوشیار و خدوم

  2. افتخار میکنیم که نماینده ما در سطح استان بعنوان مدیزی توانمند از ایشون استفاده میگردد
    نیوز نکا ممنون از اطلاع رسانی

  3. واقعا مطالب کارشناسی و روانشناسی شده بودند از دکتر باقری سپاس

  4. استاد باقری چش مایی
    افتخار مایی
    دوستت داریم

  5. درود بر مدیر لایق و مردمی
    از اقای باقری راضی هستیم

  6. برای مصاحبه پول هم می گیرند؟

  7. بازم كامنتهاي تابلو و تكراري از يك نفر !
    باقري تو واقعا خسته نميشي از اينهمه …!

    • هم عقیده ام . یک سری کلی گویی که کمتر کسی رغبت خواندن و از آن مهمتر رغبت عمل به این مطالب تکراری و نه چندان جذاب را ندارند. کلیشههههههههههههه

      • تو که حرفات تکراریه مرد حسابی
        تاکی حسودی
        درسطح استان از ش استفاده میکنند دکتر باقری
        ما دوستت داریم

        • با سلام خدمت شما مدير ارزشمند نكا لطفا آدرس ايميلتون و بدين تا يه سري مشكلاتي كه تو شهر ديده ميشه و از ديده شما خارجه رو بهتون نشون بديم واقعا يه سري حقشون خيلي ضايع شده

  8. سلام.دوستت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *