ديدارشهردارواعضای شورای شهرنکاباآیت الله طبرسی /عكس

به گزارش نیوزنکا: آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نکا اظهار کرد: شهر نکا از جمله شهرهای صنعتی و جوان مازندران است و مسئولان شهری باید با همت بیشتری در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی افزود: مشکلات در همه شهرها و مناطق مختلف استان وجود دارد و رفع این مشکلات و معضلات در گرو تلاش همه‌جانبه مسئولان و همکاری و همراهی مردم است.

DSCN1544

امام جمعه ساری بیان داشت: با استقرار ادارات مختلف در شهرستان نکا و شکل‌گیری کامل فرمانداری، شهر از نظر اداری مشکلی ندارد و در ادامه راه نیازمند رفع مشکلات بودجه‌ای و توافق توسط شورای شهر برای رفع مشکلات است.

DSCN1569 DSCN1570 DSCN1557

طبرسی ادامه داد: اینکه کارخانجاتی با آلودگی‌های مختلف در شهر نکا وجود دارد باید توسط مسئولان ذیربط بررسی شود و در این رابطه همه مسئولان باید با وفاق و همدلی در رفع این مشکلات اقدام کنند و بررسی انجام شود تا همچنان که آلودگی نصیب شهر می‌شود، عوارض لازم نیز از کارخانجات کسب شود.

وی تصریح کرد: شاید در گذشته شهر نکا دارای وسعت فراوان و مناطق اقتصادی وسیع نبود و رشد اقتصادی همچون زمان فعلی وجود نداشت اما با رشد شهر و استقرار ادارات و فرمانداری، این شهر نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و دارای رشد اقتصادی سریع بوده که باید متناسب با رشد اقتصادی امکانات ارائه شود.

DSCN1552

DSCN1556 DSCN1563 DSCN1566

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ترکیب بافت شهر و افزایش رشد شهر نکا را پل و یا رودخانه وسط شهر به‌هم زده است، یادآور شد: وجود این رودخانه در وسط شهر مانع انجام برخی از امورات مربوط به ساخت‌وساز و توسعه راه‌ها شده که به همین دلیل نکا نمی‌تواند توسعه چندانی در راه‌های مختلف و متعدد داشته باشد.

طبرسی در پایان با بیان اینکه بررسی آلایندگی‌های کارخانجات نکا بررسی می‌شود، گفت: مشکلات ناشی از عدم ساخت کشتارگاه صنعتی شرق مازندران در نکا نیز از دیگر مشکلاتی است که از دغدغه‌های شهروندان و مسئولان است که در جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان، امام جمعه نکا و مسئولان ذیربط این مسئله بررسی می‌شود.

فارس

DSCN1545 DSCN1547 DSCN1552 DSCN1554

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای دهپوری هم که هستند

  2. سلام.مهندس سید مهدی موسوی واقعا پرستیژش در حد شورای شهر هستش.

  3. خانم حسینی دیدی همه عکسها را نزاشتی؟؟؟؟؟؟؟

  4. پس پویا چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. ایشا الله که رسیدگی وتحولی در نکا با امدن شهردار جدید شاهد باشیم تا بلکه از شکل ایستاخودش خارج شود.نکا ظرفیت رشد بالایی دارد .
    ای کاش مسئولین به جای اینکه انقدر وقت صرف تعویض شهردار ها داشته یاشند کمی هم به شهر توجه داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *