امدادنکادرهمایشی ازمادران نمونه تجلیل کرد/عکس

به گزارش نیوز نکا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا ،کمیته امداد نکا در همایشی از زنان و بانوان و نیز مادران نکایی تحت حمایت خود  درنماز خانه سپاه ناحیه نکا تجلیل  کرده است .

سید رضا ساداتی در مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) مهمار کبیر انقلاب و روز زن مادر شهرستان اظهار داشت: خانواده نهاد مقدسی بوده که نقش محوری آن را زن یا مادر برعهده دارد.
وی افزود: دشمن امروز سعی دارد، محور خانواده یعنی زن را از فرهنگ اسلامی دور کند که باید بانوان ما دقت کنند و با توطئه های دشمن مبارزه جدی و مستمر داشته و با عفت و پاکدامنی و دینداری خود از حریم خود و خانواده و جامعه دفاع کنند.
ساداتی گفت: در دوران ستم شاهی کشور، تسلیم قدرت‌های جهان بود اما اکنون، بزرگ‌ترین و قدرت‌مندترین کشورها تسلیم ایران هستند و مهم‌ترین تصمیم خاورمیانه بدون حضور ایران قابلیت اجرائی ندارد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: مهم‌ترین پیام زندگی حضرت فاطمه (س)، زندگی ساده، حجاب، عفاف، دفاع از حریم دین و ولایت بوده است.
ساداتی افزود: بانوان باید با اصالت و نجابت، تقوا و پرهیزگاری از فرهنگ علوی و فاطمی دفاع و تبعیت کنند تا به سعادت واقعی دست یابند.
به گفته وی، اکنون که کشور ما در تحریم و اقتصاد مقاومتی به سر می‌برد، بانوان و مادران می‌توانند با تنظیم صحیح مخارج خانواده و با ایجاد آرامش امنیت روانی را در خانواده و جامعه فراهم کنند.DSC07266 DSC07289 DSC07290 DSC07291 DSC07297 DSC07298 DSC07299 DSC07300 DSC07306 DSC07309 DSC07314 DSC07316 DSC07319 DSC07324 DSC07326 DSC07327 IMG_0111 IMG_0112 IMG_0113 IMG_0175 IMG_0176 IMG_0201 IMG_0202 IMG_0203
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: سه هزار و ۵۰۹خانوار نکایی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بوده که از این تعداد ۵۶ درصد آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
رحیم قاسمی طوسی در این مراسم اظهار داشت: زندگی اهل بیت عصمت و طهارت راهنمای بسیار خوب و روشنی برای دست‌یابی به زندگی سعادتمندانه است.
وی با تقدیر از نهادهای حمایتی امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، افزود: نهادهای حمایتی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارند که براساس آموزه‌های دینی و با توجه به شرایط کنونی، کمک به نیازمندان جامعه مهم‌ترین گام در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
فرماندار نکا گفت: زنان و بانوان باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را بیاموزند و به آن عمل کنند.
قاسمی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود باید زندگى فاطمه زهرا را از جهت خردمندى، فرزانگى و عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیری‌هاى عظیم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربیت فرزندان صالح از حضرت فاطمه (س) پیروى کنند.
ساداتی افزود: سال گذشته به ۸۷ نفر از نوعروسان خانواده های تحت حمایت در قالب جهیزیه، هدیه داماد و ازدواج مجدد مساعدت قابل توجهی شده است.
به گفته وی، سال گذشته بیش از ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۴۳۱ نفر پرداخت شد.
در پایان مراسم از فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران که در جمع آوری کمک در جشن نیکوکاری همکاری نمودند و دانشجویان دختر نخبه و بانوان و مادران نمونه شهرستان نکا با اهدای جوایزی تقدیر شد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    ضمن عرض خسته نباشیدبهمه دست اندرکاران!ازاینحر کت شایسته جناب ساداتی عزیزصمیمانه تشکرمیشود!
    ایشان مدیری توانمندوکارآمدیست که مجموعه شهرستان
    بوجودش افتخارمیکند!سیدی وارسته وباتقوی میباشند
    خدایارویاورش باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *