لائيني خطاب به آمريكاو وهابي ها: پشتيبان مردم مظلوم يمن خواهيم بود

آيت الله محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه شهرستان نكا خواستار اشاعه فرهنگ فاطمي و مكتب اهل بيت در جهت برون رفت ازچالش هاي اجتماعي شد
امام جمعه نكا در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه در مصلاي امام خميني اين شهرستان با اشاره به طرح ورود بانوان به ورزشگاه ها ، اساس اين طرح را بي معني و آنرا اهانت به زنان جامعه اعلام داشت .
خطيب مصلاي امام خميني نكا خاطر نشان كرد : بانوان بايد شئون و كرامت خود راحفظ نمايند و ازرفتارهاي سبك وبا پوشش نامناسب درجمع انسانهاي بيماردل را به طعمه مي اندازد حفظ نمايند .
او خطاب به بانوان جامعه گفت : ازاماكني كه اختلاط با نامحرم هستند زنان خود را حفظ نمايند بانوان متين با ارزش ضمن اينكه پايند به حجاب و ارزشهاي ديني بايد باشند .5527ab6fb2515
ايت الله محمدي لائيني در ادامه با اشاره بدحجابي بعضي از بانوان در جامعه خاطر نشان كرد : شل حجابي و با ظاهر بد در جامعه ظاهر شدن توهين به مقام زنان مسلمان است همه وظيفه داريم امر به معروف كنيم و فاطمه زهرا را الگوي و محور قرار دهيم وي تاكيد كرد فرهنگ فاطمي عمل نجات و سعادت انسانهاست .
او خطاب به علماو مبلغين گفت : نياز است مبلغين و علما نسبت به تبين و تبليغ حجاب همانند حضرت امام اهتمام ورزند.
لائيني در بخش ديگر از سخنان خود در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان نكا اذهان داشت :بسياري از شهداي ما بمنظورحفظ حجاب و دفاع از مكتب اهل بيت و مكتب فاطمي جان خود را قرباني راه حق نمودند.5527ab83b89b3
وي در بخش ديگراز از سخنان خود با اشاره به پيام نوروزي رهبري انقلاب گفت : همدلي و همزباني پشتوانه مردمي مي خواهد كه دولت بايد تلاش نمايند تا با رفع مشكلات مردم اين همدلي را بوجود آورد .
او گفت : جامعه دچار مشكلات فراوان بيكاري مشكلات جوانان اشتغال بي كاري ازدواج روبروست دولت كاري كند براي حل آنها تلاش نمايد تا مردم را همراه خود نمايد تا مردم هم در پاسخ با دولت همدل و پشتيبان او خواهند بود .
امام جمعه نكا افزود :مكتب فاطمي و اهل بيت اگر قراره باقي بماند به حمايت مردم و همدلي نياز دارد مردم به حقوق خود نياز دارند و دولت تلاش نمايند بسترهاي لازم را فراهم آورد .
وي در پايان با اشاره به مذاكرات هسته اي تصريح داد: از تلاش دولتمردان درجريان مذاكرات هسته اي تشكر داريم بگونه اي عمل نمايد تا آنچه حق مسلم ماست عايد مردم گردد.5527ab80edd99
وي با محكوم كردن حملات دولت سعودي به مردم مظلوم يمن گفت : بازبان رسا از يمن حمايت مي كنيم و به آمريكا و وهابي هاي تكفيري اعلام مي كنيم پشتيبان مردم مظلوم يمن خواهيم بود .5527ab7af292a 5527ab7b23ae3 5527ab7e1b573 5527ab7e48f3f 5527ab743512d 5527ab72714b3 5527ab87911b8

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ر تعجبم چطور رئیس جمهور محترم که با فضاسازی تبلیغاتی و نامه نگاری و تجزیه و تحلیل یک اتفاق در شیراز که به علی مطهری حمله فیزیکی شده بود، هیأتی عالی رتبه تعیین می کند، در خصوص این موضوع (تجاوز به دو نوجوان ایرانی )نه تنها آن حساسیت را به خرج نمی دهد بلکه سوگمندانه وقتی صداهایی برای توجیه و فراموشی آن شنیده می شود، در دهان آنها نمی زند؟
    چرا با کاردار عربستان متناسب با این اتفاق شنیع برخورد نمی شود؟ چرا وی از ایران اسلامی اخراج نمی شود تا با آمران و عاملان این رفتار شنیع برخورد لازم صورت گیرد؟ چرا مقامات عربستان عذرخواهی رسمی نمی کنند؟ عزت فروشی تا کی و کجا ؟
    پاسخ ↓

  2. درود بر امام جمعه محترم ، دانشمند ، مردمی و دل سوز شهرمان.
    ما منتظر حضور قدرتمند و سبز شما در انتخابات آتی خبرگان رهبری هستیم و آرزوی سربلندی و موفقیت برایتان داریم.

  3. خدا بشما امام جمعه محترم سلامتی دهد

  4. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    درودخدا برعالم فرزانه امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمدی لائینی که خطابه زیبایی درنماز جمعه این هفته داشتند.

    • میرزا علی درخشانی با توجه به متن خطبه و خبرگزاری نیوز نکا از حضرت حاج اقا محمدی لائینی درجه علمی ایت الله محمدی لائینی درج گردید،با این وجود شما نوشتی حجه الاسلام محمدی لائینی ظاهرا مثل بعضی ها تو شهرمون که تعدادشون به انگشت دست هم نمیرسه شما هم دردت اومد…نیاز به درود گفتن امثال شما نیست.خداوند حافظ انسانها هست ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *