جمعه نکایها تجاوز آل سعود به مردم یمن رامحکوم میکنند

به گزارش نیوز نکا ،بر اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نکا در محکومیت تجاوز رذیلانه رژیم سعودی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار علیه مردم مظلوم یمن ، تظاهرات خودجوش مردمی در روز جمعه ۲۱ فروردین ۹۴ بعد از اقامه نماز پر صلابت جمعه برگزار می گردد. لذا از مردم فهیم شهرستان نکا جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل می آید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا.

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. در تعجبم چطور رئیس جمهور محترم که با فضاسازی تبلیغاتی و نامه نگاری و تجزیه و تحلیل یک اتفاق در شیراز که به علی مطهری حمله فیزیکی شده بود، هیأتی عالی رتبه تعیین می کند، در خصوص این موضوع (تجاوز به دو نوجوان ایرانی )نه تنها آن حساسیت را به خرج نمی دهد بلکه سوگمندانه وقتی صداهایی برای توجیه و فراموشی آن شنیده می شود، در دهان آنها نمی زند؟
    چرا با کاردار عربستان متناسب با این اتفاق شنیع برخورد نمی شود؟ چرا وی از ایران اسلامی اخراج نمی شود تا با آمران و عاملان این رفتار شنیع برخورد لازم صورت گیرد؟ چرا مقامات عربستان عذرخواهی رسمی نمی کنند؟ عزت فروشی تا کی و کجا ؟

  2. صدرالدین بامتی در گفت:

    سلام اقای یدوللهی نه به تلفن ما جواب میدی
    نه برای ما زنگ میزنی جریان چیه

  3. صدرالدین بامتی در گفت:

    خدا لعنت کند عربستانیهایی که نون ما را میخورن و برادران مارا میکشند

    • چرا اینقدر نون بهشوم میدیم؟ نمیشه یه جوری نونشون قطع بشه؟خوب پس تکلیف .یه بار،دوبار نه سه تا شش بار مکه رفتن بعضیها چی میشه اصولا” ما خیلی سخت میگیریم سعودیهای بیشرم شیعیان و مسلمانان بیگناه مردم یمن رو دارن میکشند ما را صننم .ما باید مکه بیشتر بریم بلکه زودتر بهشتی بشیم کی دنبال پزه ؟ کی میخواد پول زیادیشو به رخ فقرا بکشه.جونها. خوب دیرتر ازدواج بکنند.

  4. زمان : شنبه بیست و دوم فروردین راس ساعت نه صبح
    جلوی درب سفارت عربستان
    آدرس :تهران پاسداران سه راه فرمانیه خ بوستان خ نیلوفر پلاک یک
    درمورد تجاوز دو مامور عربستان به نوجوانان ایرانی و برای اعاده ی حیثیت و شرف ایران و ناموس ایرانی به اعتراض خواهیم رفت ..نه بخاطر عرب یمنی.تو در نکا بخاطر نوجوان سرزمین پارسی من برو.وبگو زنده باد سرزمین اریایی من و مرگ بر عرب ملخ خوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *