آيه الله طبرسي :نقش بی‌نظیر سردار طوسی در عملیات والفجر ۸ افتخارآفرینی می‌کند

به گزارش نيوزنكا ،نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران:نقش بی‌نظیر سردار طوسی در عملیات والفجر ۸ افتخارآفرینی می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با گرامی‌داشت هجدهم فروردین، سالروز شهادت سرلشکر پاسدار محمد حسن قاسمی طوسی، قائم مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا، آوردند: نقش بی‌نظیر سردار طوسی در عملیات والفجر ۸ افتخارآفرینی می‌کند.
در پیام مشترک آیت الله نورالله طبرسی و ربیع فلاح جلودار آمده است: شهید طوسی سردار دلاوری که ایثارگری، حماسه آفرینی و شهادت طلبی بی نظیرش در طول جنگ تحمیلی بویژه در عملیات غرور آفرین والفجر ۸ در گنجینه خاطرات ۸ سال دفاع مقدس پرتو افشانی می‌کند.
در این پیام تصریح شد: هیجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشکر پاسدار محمد حسن طوسی، قائم مقام لایق، سرافراز و امیر قافله لشکر پیروز ۲۵ کربلای مازندران است، سردار دلاوری که ایثارگری، حماسه آفرینی و شهادت طلبی بی‌نظیرش در طول جنگ تحمیلی بویژه در عملیات غرور آفرین والفجر ۸ در گنجینه خاطرات ۸ سال دفاع مقدس پرتو افشانی می‌کند.
شهید والامقامی که با انجام مدبرانه و شجاعانه مأموریت‌های محوله و با اثبات عملی لیاقت‌ها و استعدادش قائم مقامی لشکر را برعهده گرفت و با مجاهدت و ایثار بی بدیلش در دفتر حماسه مردم فهیم و ولایتمدار مازندران و تاریخ پر افتخار سرزمین علویان چون خورشیدی می‌درخشد.
اینجانبان در آستانه سالگرد عروج ملکوتی آن سردار شجاع و پر افتخار، یاد و خاطره رشادت‌های او و دو برادر والا مقام شهیدش محمد حسین و محمد ابراهیم و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافر از مازندران را گرامی می‌داریم.
امیدواریم جوانان شایسته استان این شهید شاخص را اسوه خود قرار داده و از گنجینه نورانی و معنوی این مشعل‌های فروزان تابناک در زندگی بهره برده که تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهیدان، وفاداری به ارزش‌ها و تداوم خط سرخ آنان است.
مراسم گرامی‌داشت سرلشکر پاسدار محمد حسن قاسمی طوسی، قائم مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا عصر امروز با حضور مسئولان نظامی، انتظامی، استانی، شهرستانی، آحاد مردم و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در مزار شهدای گمنام شهرستان نکا در خیابان علمیه از ساعت ۱۷ عصر با سخنرانی فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *