سرهنگ رمضانی:ازاعزام ۱۰۱۸نفربه مناطق عملیاتی جنوب کشورخبرداد

به گزارش نیوزنکا:سرهنگ مرتضي رمضانی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ناحيه نكا عصر امروز در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار ما با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: “اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف است.”خاطر نشان کرد: شهروندان نکایی برای بازدید از مناطق جنوب کشور در قالب کاروانهای راهیان نور اعزام شدند.او گفت: راهیان نور یک طرح ارزشمند نظام اسلامی با اشرافیت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای امروز نه فقط یک رویدادی صرفاً بازدیدی از مناطق عملیاتی ۸ سال حماسه و دفاع مقدس که یک راهبردی برای تحکیم مواضع انقلاب و مقاومت در مقابل همه اصحاب استکبار و دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی و میهن عزیز ماست که به حمدالله با حضور امت وفادار به زیباترین شکل انجام می شود.

0poiuy
سرهنگ رمضانی تصریح داد:اردوی راهیان نور فرصت ارزشمندیست تا فقط به یاد آوریم قسمت کوچکی از جانفشانی و رشادتهای فرزندان این آب و خاک را که در جریان ۸ سال دفاع مقدس در برابر دشمن قسم خورده نمایش داده شود.راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادتهای شهیدان است. فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ناحيه نكا اردوی راهیان نور تجلی حضور رشادت و شهادت دانست .وی راهیان نور را ابزاری مناسب برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن دانست و  در این باره گفت: درراستای برنامه های فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.
زائران به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور به درک والای رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس خواهند رسید .

DSC_2505
وی با انتقاد از عملکرد ضعیف بعضی از مدیران دستگاه های اداری شهرستان و عدم همکاری مناسب در اعزام کاروان های راهیان نور خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی موارد کارشکنی های معدود مسئولین که آن را در تضاد با اندیشه انحرافی خود می بینند مواجه می شود که دل امت حزب ا… ،خاندان شهیدان ، خادمان راستین نظام و ولایت را می آزارد. او در این باره ادامه داد: در شهرستان نکا طی سالهای اجرای این طرح مسئولین ومردم  همگام با آرمانهای انقلاب و شهیدان آن را حمایت و پشتیبانی فکری ، معنوی ، فرهنگی و مادی نموده و اعزام کاروان های راهیان نور را به عنوان الویت دار خود لحاظ می نمودندو عملکرد سپاه به عنوان پرچم دار این به واقع نهضت مؤید این نکته است.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ناحيه نكا گفت:در سال جاری با توجه به تهدیدات همه جانبه دشمنان از هر سو و هر شکل ،اوضاع خاص منطقه خاورمیانه و ضرورت این طرح و حمایت قاطع تر،از چند ماه مانده به اعزام ،سپاه وارد عمل شده و برنامه ریزی نموده و با بسیج همه نیروها در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج اعلام آمادگی نموده و سپس با هماهنگی فرماندار اجرای آن را کلید زد و در جلسه نخست قول های مساعد از سوی شخص فرماندار باعث دلگرمی مجموعه بسیج برای اعزام راهیان نور شد اما متأسفانه در ادامه راه به یک باره نماینده عالی دولت با شانه خالی کردن از این کار ارزشمند نه تنها خود در جلسه کمیته پشتیبانی حاضر نشد بلکه اداراتی که دعوت شدند توان همکاری نداشتند و قدرت تصمیم سازی را در جلسه به حداقل رسانده بودند و در نهایت با ارسال صورتجلسه آن هم با تأخیر عملاً در روند کار انسداد ایجاد نمودند .

IMG_00333

سرهنگ رمضانی در ادامه گفت:سپاه شهرستان نکا با توجه به اندک زمان باقی مانده تا اعزام راهیان نور و با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس با تشکیل کمیته پشتیبانی در سپاه ناحیه نکا و با کمک حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج – مدیرعامل محترم نیروگاه شهید سلیمی – مدیرعامل محترم شرکت سیمان مازندران – بخشداران محترم مرکزی و هزار جریب و دهیاران – شبکه بهداشت – ارشاد اسلامی- شرکت تک فراز- شرکت فولاد ماشین نکا- مؤسسه باب الحوائج روستای بایع کلا – کارخانه آرد رضایی – اتحادیه صنف آرد استان مازندران – اتحادیه باغداران استان مازندران – شرکت تعاونی معدنی زرندین – کارخانه آرد خالقی و نودهک – صندوق رفاه سیدالشهدا روستای بایع کلا – شرکت بوستان سفال – شرکت باربری متین ترابر و کمکهای خیرین و مردم ولایی شهرستان بویژه با پشتیبانی امام جمعه محترم حضرت آیت الله محمدی لائینی هزینه ۲۱ دستگاه اتوبوس تأمین شد و جا دارد از همه آنان تشکر و قدردانی نمایم.

IMG_0571
رمضانی گفت: با عنایت به این موضوع و به منظور تجدید پیمان با آرمانهای بلند حضرت امام (ره) و بیعت دوباره با رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس اعزام کاروانهای راهیان نور در ۶ مرحله از تاریخ ۲۲/۱۲/۹۳ لغایت ۷/۱/۹۴ به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد و ۱۰۱۸ نفر به سر زمین  نور اعزام شدند.

IMG_0632

وی درپایان با اشاره به اینکه حرکت اتوبوسها از ساعت ۱۲ نیمه شب از سپاه ناحیه نکا انجام می شد و همراه کاروانها مدیر و روحانی و راوی حضور داشتند و به هر زائر یک بسته فرهنگی و چفیه اهداء می شد.
کاروانها از مناطق عملیاتی جنوب و یادمانهای فتح المبین – چزابه – اروند کنار – خرمشهر – شلمچه – طلائیه – دهلاویه محل شهادت شهید چمران – هفت تپه – پادگان شهید جعفرزاده اندیشمک بازدید بعمل می آوردند و راویان دفاع مقدس در خصوص خاطرات از آن زمان برای زائرین روایت می کردند . و برنامه های فرهنگی زیارت عاشورا ، دعای توسل ونماز جماعت در طول سفر برگزار می شد.

(ما سر پیمان با امام و ولایت و شهیدان تا پایان جان هستیم )

DSC_2352 IMG_00397

 

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درودبرفرمانده بسیجی مقتدر

  2. با سلام و ارادت خدمت همه زحمتکشان عرصه جهاد و شهادت جناب آقای رمضانی امروز مدعیان انقلاب در عرصه قول و حرف در صف اول هستند به محض رسیدن به مرحله عمل حتی در آخر صف هم نیستند.این ایام ثابت شد کسانی که حتی کوچکترین ادعایی در این نظام و انقلاب نداشته اند و حتی ظاهر آنها هم انقلابی نیستند در عرصه عمل از این حضرات جلوتر می باشند فرمانده عزیز توجه به عزیزانی که همواره هم در عرصه اقتصاد و هم در عرصه خدمات بدون ادعا مشسغول به تلاش هستند امروز وظیفه همه ما و شما می باشد امیدوارم توجه خاصی به اقشار و صنوف گردد و خدا عاقبت همه ما و شما را در برابر حضرات بدقول به خیر نماید

  3. درودبروفاداران به انقلاب وخون شهیدان همیشه چهرهای افرادرابایددرمیدان عمل بایدشناخت احسنت برفرمانده خستگی ناپذیر شهرستان بوجودت نیازداره فرمانده

  4. بسیجی سجادیه در گفت:

    اقتدارسپاه عزت نظام ماست احسنت برفرمانده مقتدر

  5. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    درودخدابرزحمتکشان عرصه ایثاروشهادت!عزیزانیکهدر انتقال مجاهدتهای رزمندگان ۸سال دفاع مقدس به نسل حاضر خالصانه وگمنام زحمت میکشن!هماناکه بفرموده امامراحل اجرشان کمترازشهادت نیست!
    خداوندبهمه شماتوفیق همنشینی باشهداراعنایت بفرما یدفرمانده بصیروولائی سرهنگ پاسدارآقامرتضی عزیز انشالله نزدشهداوامام شهداماجورباشید!
    خانواده شهیدان حبیب الله ومحمدرضاعزیزی خورشیدی

  6. سرباز امام خامنه ای در گفت:

    سلام و درود بر فرمانده سپاه ولایت مدار شهرستان شهید پرور نکا انشاءالله تمام مادیران این مرز و بوم اینچنین مجری فرمان مقام معظم رهبری باشند
    . یاحق

  7. سرباز امام خامنه ای در گفت:

    سلام و درود بر فرمانده سپاه ولایت مدار شهرستان شهید پرور نکا انشاءالله تمام مدیران این مرز و بوم اینچنین مجری فرمان مقام معظم رهبری باشند
    . یاحق

  8. خداقوت سرهنگ قدرتمندوپيروزباشيد.مسوولين نكايي بايستي حامي فرمانده جوان و خلاق نكايي باشند.زماني كه به اين فرمانده مدير و جوتن و ارزشي پيشنهادجابجايي بدند باكمال ميل قبول كنه.ازمسوولين شهرستان و امام جمعه خواستاريم براي حفظ اين فرمانده جوان نكايي قدمي بردارند بخاطرشهرستان. باتشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *