همسر شما را خریداریم؛ چند؟!

به مردان حامی این پروژه پیشنهاد می شود، برای رفع مشکلات مالی، می توانند بابت به نمایش گذاشتن زیبایی همسران شان، بلیط فروخته و در ازای دریافت وجه، غیرت شان را به حراج بگذارند.

به گزارش بلاغ، این روزها ماجرای اختیار و اجبار در «حجاب» به یکی از مباحث اصلی رسانه های بیگانه و گروه های فمینیستی غرب‌گرا مبدل شده و هر روز یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای بوق «نه به حجاب اجباری» در دست می گیرد و در آن می‌دمد!

یک روز «خبرنگار فراری» کمپین «آزادی های یواشکی» راه می اندازد و فردا روز به بهانه اجاس سالانه مقام زن، حجاب را یکی از اصلی ترین دلایل عقب ماندگی زنان در جامعه ایران معرفی می کنند.به نظر می رسد برای حل این معضل و اختلافی که بین برخی غلامان حلقه به گوش شبکه های ماهواره ای و سایر اقشار جامعه در رابطه با موضوع حجاب به وجود آمده، می توان چند سوال و پیشنهاد مطرح کرد.یکم: آیا مردانی که حامی پروژه غربی «نه به حجاب اجباری» هستند، حاضرند چند ساعتی از شبانه روز، زیبایی همسران شان را به نمایش بگذارند تا سایر مردان جامعه نیز از این مواهب و زیبایی ها بهره مند شوند؟!به مردان حامی این پروژه پیشنهاد می شود، برای رفع مشکلات مالی، می توانند بابت به نمایش گذاشتن زیبایی همسران شان، بلیط فروخته و در ازای دریافت وجه، غیرت شان را به حراج بگذارند.

با این روش هم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می گردد و هم تحریم های ظالمانه غرب دور زده می شود!

دوم: بخشی از زنان جامعه که روزانه بیشترین وقت خود را پای شبکه های ماهواره ای صرف می کنند و بعد از هر جمله مجریان خوش خط و خال، «آره بخدا» و «آره والا» سر می دهند، حاضرند چندساعتی از شبانه روز را بی‌خیال شوهران شان شده و به آنها اجازه دهند که به تماشای زنان و دخترانی زیباتر و خوشگل‌تر از خود بنشینند؟!

هرچند اصولاً این چنین زنانی با هزار و یک بوم و قلم‌مو، فکر می کنند زیباترین زن روی کره خاکی از نگاه شوهران‌شان هستند، اما باید بدانند که قطعاً ذات تنوع طلب مرد، به چهره زنی زیباتر خواهد رسید و در رسای چرایی نداشتن همسری چون او در سوگ خواهد نشست!

به این دسته از زنان نیز پیشنهاد می شود، برای احقاق حقوق از دست رفته و برای جبران چشم چرانی همسران خود، از هیچ تلاشی برای جلب نظر سایر مردان دریغ نکنند؛ خدا را چه دیدید، شاید مردی پیدا شد که همسرش از شما زشت‌تر بود، و دل به دل شما داد و براحتی توانستید، خیانت همسر را جبران کنید!

چطور است؟!

خوب است؟!

خانواده و جامعه آرمانی شما همین است؟!

بسم الله؛ این گوی و این میدان … .

 بلاغ

دیدگاه های این مطلب

28 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. محمد جعفر طوسی زارم رودی در گفت:

    باسلام،
    دراین باره باید گفت:
    یکی از عوامل مهمی که مسبب این همه هتک حرمت به حجب و حیا و حجاب می گردد،تساهل و تسامح اخلاقی وفرهنگی وبی تدبیری و بی تفاوتی مسئولین مربوطه است که مسئله اقتصادی واجتماعی مدرن لجام گسیخته امروزی را بر مسائل مهم فرهنگی مثل حجاب و امر به معروف ونهی از منکر ترجیح داده اند.بی حجابی خیانت بزرگی به اسلام و قرآن است ومسببان این رویه،درخیانت شریکند.
    متأسفانه مسئولین ما (اکثرأ) شیفته مقام و پست هستند. نه شیفته خدمت به اسلام .
    اصلاحات تا کنون بدرد مسائل ضد دینی و قرآنی خورده وهمه اش صوری و رفع تکلیف بوده نه عمل اسلامی در آن است ونه نیت مردمی.با بیت المال به مردم و اسلام ضربه زده می شود.
    بیاد وصیت شهید بزرگواری افتادم که گفته بود :((…خواهرم،بانمایان شدن یک دانه موی تو ،قطره ای از خون سرخ من پایمال می شود وبا پایین گذاشتن چادر ت ،یک شهید پایمال می گردد)).
    لعنت الله علی قوم الفاحشون و بی تفاوتون .

  2. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    عزیزم هیچ آدم عاقل وباغیرتی ناموسش رادرمعرض دید مردم قرارنمیدهدوحتی آدم پستی باشد.متاسفانه بعلت عدم توجه مسئولین وکم توجهی خانواده هادرزمینه هجمه فرهنگی دشمن وافزایش دجالواره ها توخونه ها مشکلات این چنینی وناموس فروشی درجامعه ما فراوان شده است.
    آی مسئولین وآی پدرومادرابخود آییم که لحظه ای غفلت کنیم بچه های پاک ودختران نجیب وعفیف مارا ازما خواهند گرفت واین حربه دشمن اصلی است
    دم ازشیعه ومسلمانی میزنیم اماازاین فجایع بزرگ براحتی چشم پوشی میکنیم! بخدا فردای قیامت همه ماباید پاسخگو باشیم.
    خداوندا ترا بحق زهرامرضیه (س) به جوانان مملکت ما دردین مداری وپاکدامنی وعفاف کمک بفرما.
    آمین یارب العالمین

  3. امیدی عین اله در گفت:

    حجاب پرچم وجود انسان است حجاب ربطی به اصول گرا و اصلاح طلب ندارد حداقل در ایران تمامی گرایشهای سیاسی از احزاب گرفته تا جناحها معتقد به حجاب هستند ایام فاطمیه گذشت چند نفر از ما به افکار فاطمه عمل میکنیم چند نفر فاطمی واقعی در ازدواج در مهریه دخترانمان وووو ….ثابت قدم هستیم در مجلس فاطمیه خیلی شرکت می کنیم سالانه نذر فاطمه میلیون تومان خرج برای فاطمه ولی در مهریه دخترمان هزار پانصد سکه کم بیش خداون رحم کند بر ما از اختلافی که بین زبان و عمل ما وجود دارد

    • آفرین آقای امیدی.توهم معلمی،طوسی هم معلم.درودبرشما آقای امیدی درود.طوسی معلمه نمیدونه تهمت بزرگترین گناهه.هیچ کس تواین نظام نسبت به ارزشهای اسلامی ومذهبی بی تفاوت نیست چه مردم چه مسئولین چه اصلاح طلب چه اصولگرا.توچطور مسلمانی هستی که هم تهمت می زنی ولعن میکنی.برو توبه کن

  4. درود بر آقای امیدی و قلمش

  5. اقای یدلهی؟؟؟
    ای چرت و پرت ها چیه می نویسی؟مردم ایران همیشه نسبت به نوامیسشان متعصب بودند.

    • میرزاعلی درخشانی در گفت:

      فکرنکنم تهیه این عنوان از آقای یداللهی باشد
      حتی اگرهم ازدیگری باشد عنوان بسیارنادرست وتوهین کننده است ونبایددرج می شد
      هرچنددرکشورمان خودفروشی زیاد شده.نباید غافل شدبایدمسئولین وهمه آحادمردم به فکردرمان این بلای خانه مان سوزباشیم
      آقای یداللهی تصویراین موضوع راحذف کردی لطفا همه صورت مسئله آن راپاک کنیدخیلی به غیرت مابرخورد.

  6. تیتر بسیار زشت و بی ادبانه هست بی ادب بی ادب!!

    • برای خیلی‌ها بسیار کم و نارساست

      همین مراعات کردن‌ها بوده که بجای ساخت فیلم و سریال و مستندهایی که رسانه‌ی ملی را پدافند حمله‌ی ضدفرهنگی کنه ، تبدیل کرده به یک سرگرمی ناتوان در مقابل ماهواره

  7. با سلام خدمت دوستان عزیز من بعنوان یک نکایی از شما خواهش میکنم به همدیگه توهین نکنیم هر کس مسئول عمل خویش است خدا رحمت کند شهدایمان را در وصیت نامه یک شهید نوشته بود مادرم زمانیکه خبر شهادت مرا به تو دادن گریه نکن در مراسم تشعیعجنازه و مراسم سوم ،هفتم]سال من گریه نکن زمانی گریه کن که چادر از سر زنان این مملکت به زمین افتاده است آری آن شهید این زمان را دیده بود دوستان بیائید به حال خودمان گریه کنیم چه ربطی به اصلاحات یا اصولگرایان دارد کدوم یک از سران این حزبها گفته چادر و روسری از سر زنان برداشته شود هردو حزب اینگونه عمل را تائید نمی کنندما مقصریم که چادر از سر زنان برداشته شد
    اللهم عجل لولیک الفرج آمین یا رب العالمین

  8. با سلام ب نظر من مردان ما مشکل دارند من الان ۴ساله ک ایران نیستم و اینجا زنان خیلی ازادن ولی چش چرونی و ….ب ندرت مشاهده میشه پس مشکل فقط حجاب نیست،

  9. آقای طوسی فکر کنم داری به بیراهه می روی عزیز برادر اول فکر کن بعد مطلب درج نما کدام اصلاحات که ازآن حرف می زنی اصلا معنی اصلاحات را می دانی که درباره ی آن نظر می دهی ؟

  10. پدری به فرزندش گفت بلند بشو به جای تریاک کشیدن ، مثل فرزدانت نماز بخوان …. چند بار بصورت تشر و سرزنش گونه با پسرش برخورد کرد تا اینکه پسرش گفت پدرم ، من تربیت شده توام و فرزندانم تربیت شده یک پدر تریاکی
    اگر بحث حجاب برای خانمها خیلی مهم است چرا ازچشمهای نافذ مردان باید چشم پوشی گرد؟
    متاسفانه در حا حاضر نه فرهنگ ایرانی داریم نه اسلامی، حتی نه غربی
    مشکلات قرهنگی ما خیلی عمیق است با چند شعار روی بنر حل نمی شود، با یاد آوری وصیت نامه شهدای عزیزمان حل نمی شود
    بیایید از خودمان شروع کنیم که حداقل به همدیگه احترام بزاریم تا ایده های نو متبلور شود

  11. هموطن نکائی در گفت:

    به نام خدا
    با سلام به شما،هموطنان نکایی و باتشکر از آقای یدالهی بزرگوار که هم خودش و هم سایتش باعث افتخار مازندران و کشوراست ودرسال قبل رتبه عالی رادر بین سایت های خبری مازندران را کسب نمود.
    من نمی دانم آقای طوسی زارم رودی که از معلمان زحمتکش وپرتلاش یکی از روستاهای هزارجریب نکا است ومن از نزدیک باتلاشهای ایشان در زمینه های علمی چون نوشتن کتاب و مقاله های علمی -آموزشی وفعالیت های پرورشی دیگر… آشنا هستم،منظورشان کدام اصلاحات هست .آخر اصول گرایان نیز در دوره خوداصلاحاتی داشتندواگر منظور حذب و یا گروه اصلاحات است که این گروه بعلت اقدام علیه امنیت کشور که دل هر منافق داخلی وخارجی و دشمنان کشور را شاد نمودند،پرونده شان بسته شده و این چند نفری هم که دم از آن می زنن بقول آقای روحانی ریس جمهور محترم ایران به جهنم که ناراحت شدند.اصول گرایانی هم که اختلاس نمودند باید معرفی و اعمال قانون شوند.
    کشور با کسی شوخی ندارد حتی بالاترین مقام در کشور هم باید در قبال کارهای خود جوابگو باشد وذوب در ولایت امام زمان(عج) داریم ولی ذوب در ولایت رهبری نداریم. باید همه پاسخگو باشند.
    اگر منظور آقای طوسی اصلاحات کلی باشد درست می گوید چون اگر اصلاحات (توسعه،بهسازی،پیشرفت عقلانی وشرعی ودرچهارچوب قانون اساسی ) واقعأبه هدف اصلی رسیده بود این وضع کشور نبود که جامعه خواسته و ناخواسته بسوی نظام سرمایه داری و طبقاتی شدن و بی اعتمادی نسبت به مسئولین (اکثرأ)وبی حجابی لجام گسیخته ومشکلات فرهنگی و اقتصادی دیگر…
    در حال پیشروی است و دریغا از پیگیری مسئولین مربوطه!!آقایان درخشانی که استاد بنده اند و امیدی که سمت برادری را دارند زیبا گفتند.باید نظارت و پیگیری بیشتر وعمیق تر واثربخش تر شود.ومسئولین بخاطر مقام سروکله نشکنند ومسئولین که در دید و تیر رس افکار عمومیندنباید با زندگانی آنچنانی دیگران بخصوص جوانان رانسبت به آینده اسلامی واز قرآن و دستورات آن نا امید کنند. آقای طوسی در ست گفتند واین یک واقعیت است .هر فردی که در این کشور مسئولیتی میگیرد،حتی یک کارمند جزء،از نظر عموم مردم و بخصوص جوانان و نوجوانان و اقشار مستضعف و…، نماینده دولت کریمه .نماینده شهدا و نماینده اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) است و باید الگو باشدو چاره جزاین نیست وگرنه نباید این مسئولیت را قبول نماید.ولی مسئولین ما،بعضی از قشر روحانیت ما ومعلمین ما وحتی بعضی ازآزادگان ماوبعضی از جانبازان وخانواده شهدای ماومسئولین فرهنگی ماوبرادران نظامی… چگونه زندگی می کنند…؟واقعأاسلامیست…؟همه در دید مردمند.ولله ذره ای کوتاهی شاید فردی ودر آینده خانواده ای را و حتی کشور را،از اسلام و قرآنی که درکشور ازآن دم زده میشود.بسوی افکار منحرف وشاید دینی منحرف سوق دهد و ما نمی فهمیم.مردم فقیر هزارجریب نکا ی ما در چه مذلتی و گرفتاری دارند زندگی می کنند .چرا اینهمه بایدبه شهر مهاجرت کنند…!،چرا بعد گذشت اینهم سال از عمر دولت کریمه ،هنوز روستاهای ما از حیاتی ترین امکانات مانند آب و جادده مناسب برخوردار نیستند؟بله واقعأواقعیت هاتلخ هستند!عزیز مشکلات یکی دوتا نیست و ربطی به تحریم ندارد..!
    مسئولین از کوچک تا بزرگ کشور مقصرند و باید وباید…تغییر رویه بدهند وبفکر مردم شریف وبا وفای کشور باشند.قهر ملت را برنینگیزندکه این کشوراسلامی به ساده گی بدست نیامده است.
    با تشکر از حوصله همگی عزیزان!!

    • ۱-اگر از اصلاحات منظورت جلو نبردن ساعت در۱فروردین و ارائه ی بودجه به مجلس در اسفند بجای آدر ماه است درسته زمان شما هم اصلاحات انجام شد ونتایج شو هم دیدیم.
      ۲-منظور رییس جمهور محترم شما دلواپسان که ۸سال سکوت کردید اون آقا هر کار دلش خواست کرد ومملکت و نابودکرد.حالا بخاطر عقده ای که از شکست در انتخابات ۹۲که مشت محکمی بر دهان شما بود ورای سه کاندیداتون و جمع می کردید باز رای جناب آقای روحانی بیشتر بود نه اصلاح طلبان که بدنه ی اصلی دولت آقای روحانی اصلاح طلبان هستند.دهنتو آب بکش

  12. یدالاهی فقط دنبال نقاط منفی هستی
    چرا تو این کارها رو میکنی
    لذت میبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. هموطن نکایی در گفت:

    باسلام،
    ضمن عرض تبریک بخاطر روزملی فناوری هسته ای که این روز نقطه ی عطفی برای کشور سربلندایران اسلامی می باشد.
    بله!! دوره آقای احمدی نژاد هم دوره ای پر از فراز و نشیب بود .بودند در اطاف آقای دکتر که مثل ناشناس جانهای مجهول الهویه که در حزب خودشان افراطی می گوفتندو عمل می کردندو بعدها مشکلاتی برای آقای دکتر بوجودآوردندمانند مشایی ها!
    ناشناس جان که هنوز یاد نگرفتی چگونه انتقادکنی و حرفتو بزنی ،همان افرادی مثل شما می خواهید دکتر روحانی را جای گزین خاتمی کنید او که با طناب پوسیده شما بد بخت وذلیل شد وبرچسب منافق بر پیشانیش خورد.ورفت بدنبال گردو بازی .
    تورا به خدا!دست از روحانی برداریدو با حرف های بچه گانه مانند آقای بردبار و ناشناس و معلم کم سواد که از آقای طوسی این معلم فرهیخته، انتقاد نموده بود،افراطی گری بر اصلاحات پوسیده و زوار در رفته تا کی و به چه قیمتی ؟!رئیس جمهور محبوب ما را ول کنیدبرید دنبال امثال خودتان. بله جان!!
    جهنم را هم بیاد داشته باشید.
    ۸سال آقای دکتر احمدی نژاد هم مایه افتخار همه است اگر چه شماها اورا توهین ها کردید مثل مطهری ها !پس شما بایددهنتان را آب بکشید و هزیان نگویید.

  14. هم به میخ میزنی هم به نعل؟

  15. شما هم انتقاد نکردید یک سری توهین وتهدید روا داشتید مثل الان.درضمن هموطن نکایی معلوم الهویه ست……! شما اول برو از کلاس اول ابتدایی شروع کن املا تو تقویت کن بعد بیا اطراف درسته نه اطاف.مطهری مدرس زمانه ماست

  16. طوسی زارم رودی در گفت:

    عرض سلام دارم خدمت همشهریان محترم وواقعأمتأسفم به برداشت دفعی و نابجای بعضی از عزیزان از مطالب اخیر اینجانب .
    .با تشکر از آقای هموطن نکایی که ایشان را بجا نیاوردم،بله یقینأ چنین است! اینجانب به یکی از علل های مهم گسترش بی حیایی وبی حجابیدر جامعه کنونی اشاره نمودم لاکن دوستان برداشت غلطی داشتند.درتمامی دولتها اصلاحات انجام گرفت کم یا زیاد و لی بعضی با اصطلاح آن و وانجام درست ونادرست آن سعی در وارونه جلوه دادن مذهب ودین نمودندوهمچنین با استفاده ابزاری از آن سعی نابجا کردند تا دیگران را بکوبندویا خلع حیثیت نمایندو این اصلاحات غیر دینی وغیر بشریت بوده وبدرد منافقان اسلام ودین چه در داخل و چه در خارج کشور خوردهمچنان که در فتنه سال ۸۸ چنین شد.
    در مسئله بی حجابی همه مقصرند واکنون نیز باید همه در صدد اصلاح آن باشند از معلمان وعلما وروحانیت ووعاظ ومسئولین مربوطه تا مسئولان بلند پایه لشگری وکشوری واگر اقدامی نکنند به مذهب واسلام وحجاب فاطمی این کشورخیانت کرده اند.حتی سکوت هم خیانت محسوب می شود.اینجانب ویا هر معلم دلسوزدیگراگر به دانش آموزان بهتر ین آموزش و پرورش را ارائه بدهد این جامعه افسارگسیخته است که افکارمعصوم دانش آموزان را بسوی بی بندوباری ومشغولات شیطانی می بردو فرزندان را از والدین اگر چه مذهبی باشند می دزد این یک واقعیتیست . لطفأ کمی فکر کنیم ….!
    پس سلامت اجتماعی-فرهنگی وامر به معروف ونهی از منکر بدونه دلیل واجب نشده که همه ما بخصوص مسئولین مربوطه در آن کوتاهی می کنند. جامعه باید وباید فضای فرهنگی ومذهبی را درتمامی ابعادوزمان حفظ نمایدوتساهل وتسامح دراین خصوص وفعالیتهای شعار گونه و سطحی جوابگونیست .این دلواپسان به جهنم رئیس جمهوری کی می خواهند بفهمند….!

  17. به نظر میاد آقایون محترم به جای دلواپسی از بی حجابی خانمها یه کم جلوی چشم چرونی های خودشون رو بگیرن مشکل حله ،
    برادر من شما نمی تونی جلوی خودت رو بگیری گناه من چیه که هم وطن تو شدم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *