بیانیه ستاد فرزندان شاهد و ایثارگر حامی دکتر سعید جلیلی

سم رب الشهداء و الصدقین مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عَاهَدُو اللهَ عَلیهِ فَمِنهم مَّن قضَی نَحبَهُ وَ منهُم مَّن یَنتَظِرُ و مَا بَدَّلو تَبدِیلا. سوره احزاب؛ آیه ۲۳

«از مومنان کسانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند»

با استعانت از پروردگار متعال و نظر حضرت ولی عصر(عج) و با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۲ به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر خود واجب می دانیم تا همانند همیشه با اقتدار و تمام توان لبیک گویی فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.

ما بر این باوریم در این برهه حساس و این پیچ تاریخی که عرصه گفتمان سازی است و در عرصه بین الملل نظام های مختلف شرق و غرب با ظواهر فریبنده خود را مدعی نجات دنیا معرفی می کنند، موثر ترین راهبرد و گفتمان، همان گفتمان انقلاب اسلامی است. گفتمانی که مشخصه آن عدالت و دفاع از آرمان مستضعفین عالم است.

شرائط امروز انقلاب اسلامی به تعبیر رهبری انقلاب در پیچ مهم تاریخی قرار دارد. کشورمان بیش از هر زمان دیگر نیاز به مسئولینی ساده زیست، متخصص، متعهد و انقلابی دارد. به مسئولانی که رنج کشیدگان انقلاب اسلامی و چشیدگان فقر و محرومیت ها باشند.

بی شک دکتر سعید جلیلی رزمنده حقیقی انقلاب، نماد مقاومت مستضعفین در برابر مستکبرین و گنجینه و یادگار هشت سال دفاع مقدس با کارنامه درخشان خود طی سالها خدمت خالصانه در عرصه های ملی و بین المللی با عزت آفرینی روزافزون و روحیه سازش ناپذیری و مقاوم ایشان در برابر مستکبران جهان و بدخواهان ملت ایران اسلامی، یکی از افرادی است که قرابت بسیار زیادی با شاخصه های رهبر معظم انقلاب دارد.

از این رو ساده زیستی، کارآمدی، قانون مداری و پرهیز از مسایل حاشیه اخلاص، ولایتمداری، روحیه جوان باوری، شخصیت اخلاقی، مردمی بودن، عملکرد مقاوم و عزتمندانه ایشان در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران طی ۶ سال گذشته، تلاش های مستمر و مداوم در جهت ایجاد اقتصاد مقاومتی، پایبندی به ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی همه و همة اینها نشان از نزدیکی ایشان با شاخص های مقام معظم رهبری برای یک انتخاب یک رئیس جمهور می باشد.

بر حسب وظیفه جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، برآنها اصلح بودن دکتر جلیلی مبین شده است و از این رو در جهت حفظ یکپارچگی و وحدت انقلابی و جلوگیری از عملی شدن فتنه دیگری از جانب فتنه گران،ایشان را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی میکنند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *