غلامی از توزیع سبد کالا دربین بیماران خاص خبرداد

به گزارش نیوزنکا:محمدرضا غلامی مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص و سرطانی استان مازندران در گفتگوی خود با خبرنگارما گفت: این سنت هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان و بعضی از اعیاد و سال نو انجام می شود که امسال بیش از ۲۰۰ سبد کالا بین بیماران خاص توزیع شده است.

IMG_0001 IMG_0107

وی افزود: با وجودی که این انجمن خیریه نیاز به حمایت مسئولین دارد از عدم همکاری مدیران شهری و فرماندار گله مند بوده که در تهیه و توزیع سبد کالا هیچ حمایتی نشده اند. غلامی گفت: با توجه به پیگیری های زیادی که برای تهیه سبد و حمایت های معنوی دیگری از طریق فرمانداری انجام شد متاسفانه جلسات هماهنگی برقرار نشد و بیماران خاص مظلوم تر از گذشته باید چشم انتظار حمایت مسئولین خودشان تا سال دیگر باشند.

مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران با اشاره به وجود بیش از ۷ هزار و۸۰۰ بیمار خاص در مازندران گفت: بیش از ۱۰ درصد بیماران خاص مازندران، نکایی هستند.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر در سطح کشور به بیماران سرطانی افزوده می‌شود ادامه داد: سالانه بیش از ۴۰ هزار بیمار سرطانی به دلیل دغدغه‌های ناشی از هزینه‌های درمان، دارو، مشکلات اقتصادی و معیشتی فوت کرده و برای همیشه با دردهای خود خداحافظی می‌کنند.

غلامی مشکلات دارویی و هزینه‌های اقتصادی را از جمله دغدغه‌های اساسی بیماران خاص و خانواده‌های آنها عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به این مسئله شد.

IMG_0119 IMG_0008 IMG_0103

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بردبار از نکا در گفت:

    خدا خیرت بده دکتر

  2. دكتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. به آقای غلامی بفرمایید به هم بیماران خاص توجه داشته باشند.
    چرا این سبد کالا به دست ما که اونجا پرونده داریم نرسیده در هیچ مرحله ای ؟؟؟؟

  4. ابراهیم حمیدی زاده لیموندهی در گفت:

    بهتر است رفتارمان عین کردارمان باشد……

  5. سال ها باش و بدین عیش بناز، جناب آقای استاد دکتر مهندس مبارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *