پیام تسلیت شهرداربمناسبت ارتحال امام جمعه موقت نکا

به گزارش نیوزنکا، شهرداری نکا در پي ارتحال حجت الاسلام حاج شیخ موسی عالمی نژاد امام جمعه  موقت شهرستان ،در پيامي اين مصيبت را تسليت گفتند.

متن پيام به اين شرح است:
اذا مات العالم ثُلٌمَ في السلام ثُلمةً لا يسٌدها شيء
رحلت عالم بزرگوار، روحاني محبوب و مجاهد متدين، مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمين حاج شیخ موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت شهرستان نکا ، که عمر شریف خود را در خدمت به مردم و تحکیم بنیان‌های انقلاب اسلامی صرف کرد و از شخصیت‌های برجسته و از مبارزین سرسخت رژیم ستم شاهی و مجاهدی خستگی ناپذیر برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود موجب تاثر و تالم گرديد.
اين مصيبت عظمي را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، ائمه معزز جمعه مازندران ، روحانيت بزرگوار و حوزه هاي علميه، بويژه بیت شریف ایشان و مردم ولايتمدار و عالم دوست شهرستان نکا  تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داريم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی عالمی نژاد در گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون
    با عرض سلام
    شهردار محترم شهرستان نکا جناب آقای مهندس میری
    بدین طریق از جناب عالی و پرسنل تحت امر جناب عالی به بابت ابراز همدردی از بیت این عالم وارسته و معلم قرآن تقدیر و تشکر به عمل می آوریم و از درگاه دادار عالم برای شما و کادر شهرداری نکا آرزوی توفیق و سربلندی را داریم.
    بیت مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ موسی عالمی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *