حسيني از انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام‌نوربا ستاد نانو درسال ۹۴ خبر داد

به گزارش نیوزنکا:سیدمحمدحسینی درویشانی نماینده دبیرخانه ستاد ویژه فناوری نانو مازندران و گلستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام‌نور با ستاد نانو در سال ۹۴ خبر داد و گفت: در حال حاضر وزارت علوم و دیگر دانشگاه‌ها با ستاد نانو تفاهم‌نامه انعقاد کردند.
سیدمحمدحسینی درویشانی اظهار کرد: از سال ۸۲ تکنولوژی نانو در کشور اولویت برنامه ملی شناخته شد و به دنبال آن ستاد نانو زیرنظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفت و سند راهبردی آن برای دست‌یابی به اهداف چشم‌انداز ۱۰ ساله تنظیم شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت ستاد نانو حمایت‌های تجحیزات آزمایشگاهی و تشویقی مقالات و حمایت از تجاری سازی و غیره … است، افزود: گرچه در تولید علم در ۲۰۱۴ رتبه ششم دنیا را کسب کردیم اما از اهداف بلندمدت ما قرار گرفتن در جمع ۱۵ کشور برتر دنیا در تمامی حوزه نانو است.

 

6787

نماینده دبیرخانه ستاد ویژه فناوری نانو مازندران و گلستان تصریح کرد: در حوزه تجاری‌سازی ۸۰ شرکت تولیدی در حوزه نانو فعالیت دارند و در حوزه پزشکی نیز سینا دارو به تولید داروهای ضد سرطان مشغول هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر شرکتی ثبت پتنت باشد ستاد ۹۰ درصد هزینه را پرداخت می‎کند، خاطرنشان کرد: ستاد نانو در حمایت از شرکت‌های نوپا کار تبلیغاتی و جذب مشتری را برای این شرکت‌ها انجام می‌دهد.

حسینی یادآور شد: در مازندران ۲۳۰ محقق در زمینه نانو فعالیت دارند که رتبه مازندران در زمینه  علم  نانو رتبه چهارم کشور است. ۴۰ نهاد ترویجی در سراسر کشور در دانشگاه‌های پیام‌نور فعالیت دارند.

نماینده دبیرخانه ستاد ویژه فناوری نانو مازندران و گلستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام‌نور با ستاد نانو در سال ۹۴ خبر داد و گفت: در حال حاضر وزارت علوم و دیگر دانشگاه‌ها با ستاد نانو تفاهم‌نامه انعقاد کردند.

فارس

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خبر خوشحال کننده ای بود.دوستان ول معطل ۵۰ نفره ی منتقد نیوز نکا اگر از نانو چیزی سرتون میشه بیاید به آقای حسینی انتقاد کنید.مطمئنم چیزی سرتون نمیشه.جماعت کوچه بازار و علم تکنولوژی نانو؟ فقط همینقدر بدونید که نانو بهم چسبیده ی نان+و نیست که بگید نانوووو.بله

  2. به امید موفقیت روز افزون شما دوست عزیز و قدیمی….

  3. این پسره چه خوش فیسه شبیه یکی از بازیگرای خارجیه این واقعا نکاییه؟

  4. خدا خیرش بده موق باشه چه پسر خوبیه

  5. آرزوی موفقیت دارم برات سید.

  6. آرزوی موفقیت سید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *