مصاحبه با دکتر رحمانی رییس دانشگاه پیام نور نکا

دکتر رحمانی دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد،حسابداری وعلوم تربیتی(MEAE 2015)  :کنفرانس در سطح بین المللی برگزار شده و دبیرخانه کنفرانس از مقاله‌های پژوهشی و کاربردی که دربردارنده یافته‌های جدید در ابعاد محورهای موضوعی کنفرانس باشد استقبال می‌کند.
با توجه به نقش فعالیت­ها و تولیدات علمی و پژوهشی در توسعه پایدار و رونق کسب و کارها و صنایع کشور و الزامات تحقق اقتصاد دانش بنیان، از اساتید محترم دانشگاه، صاحبنظران، دانشجویان، کارشناسان، اندیشمندان ، پژوهشگران و علاقمندان محترم ، دعوت می­شود در جهت هر چه بهتر برگزاری این کنفرانس وپربارتر کردن آن در صورت تمایل به ارائه مقاله یا مشارکت فردی و گروهی در این کنفرانس، پس از ثبت نام در وب سایت کنفرانس:http://meae.ir/، نسبت به ارسال مقالات ارزشمندشان اقدام نمایند .image

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در مورد ارزش علمی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس گفت: با توجه به روند داوری علمی و تخصصی همه مقالات دریافتی از سوی نویسندگان محترم و بر اساس بند چهارم از ماده ۲ آیین‌نامه ارزیابی فعالیت های پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیچ‌گونه تفاوتی بین کنفرانس مجازی و کنفرانس‌های دیگر وجود ندارد.

دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت اقتصاد حسابداری و علوم تربیتی (MEAE 2015)  : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته وبراساس تصمیم کمیته محترم علمی ،پژوهشگران عزیز از تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ می توانند مقالات  ارزشمند خود را  که مطابق با الگوی کنفرانس و براساس محورهای اعلام شده است را به دبیرخانه کنفرانس از طریق سایت کنفرانس ارسال نمایتد. دبیرخانه کنفرانس موظف خواهد بود پس از ارسال مقاله به داور (ان) و اخذ نتیجه نهایی پذیرش یا عدم پذیرش مقاله ، حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز به نویسنده مسئول مقاله پاسخ دهد.

دکتر رحمانی در ادامه گفت: به منظور فراهم ساختن یک فرصت دوسویه در مسیر پیشرفت و تعالی علمی؛  فراخوان عضویت در کمیته علمی و داوری مقالات کنفرانس نیز در سایت قرار داده شده است. مشارکت گسترده اساتید، محققین، مدیران و مشاوران بخش‌های خصوصی و دولتی، دانشجویان و پژوهشگران جوان و صاحب نظران در عرصه‌های مرتبط با محورهای علمی این کنفرانس ، فضای مناسبی برای بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا در حوزه‌های مرتبط فراهم می گردد تا با نتایج حاصل بتوانیم گامی موثر در راستای تحقق اهداف کشور عزیزمان برداریم.

دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری و علوم تربیتی (MEAE 2015) در مورد چگونگی عضویت در کمیته علمی و داوری مقالات گفت:  از کلیه اساتید و پژوهشگران علاقه مند به همکاری در کمیته علمی و داوری مقالات مرتبط با عناوین و محورهای ارائه شده در کنفرانس که دارای مدرک دکترا  یا مدرک کارشناسی ارشد با سوابق برجسته علمی و پژوهشی هستند ، دعوت می شود که :درخواست عضویت در کمیته علمی و داوری مقالات را به همراه رزومه علمی و پژوهشی با به آدرس ایمیل کنفرانس ayandehsaz.40@gmail.com ارسال نمایند .

رییس دانشگاه پیام نورنکادرادامه گفت:آدرس دبیرخانه کنفرانس واقع در استان مازندران،شهرستان ساری،خیابان امیرمازندرانی،روبروی بانک سرمایه،مجتمع زمرد(بنیاد شهید سابق)،طبقه دوم است وآدرس وب سایت کنفرانس عبارت است از ::http://meae.ir/

دکتر رحمانی گفت: تمهیداتی توسط کمیته علمی کنفرانس اندیشیده شد تا دانشجویان کارشناسی ارشد که برای نمره پایان نامه شان به پذیرش مقاله نیاز دارند ، دبیرخانه کنفرانس در صورت پذیرش مقاله نسبت به ارسال گواهینامه به صورت خاص و ویژه اقدام خواهد کرد.دکتر رحمانی در ادامه خطاب به فرهیختگان و اساتید و دانشجویانی که قصد ارسال مقاله به این کنفرانس بین المللی دارند یادآور شد که ابتدا باید به سایت کنفرانس مراجعه نمایند و در قسمت سامانه کاربران ثبت نام اولیه انجام دهند که این ثبت نام اولیه رایگان است . سپس از طرف دبیرخانه کنفرانس به ایمیلی که کاربران در هنگام ثبت نام ارائه داده اند ، یک ایمیل ارسال می شود. کاربران باید جهت فعالسازی نام کاربری خود به آن ایمیل مراجعه نمایند و با کلیک روی قسمتی که مشخص است نام کاربری آنها فعال می گردد.در ادامه کاربران می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوند و از قسمت ارسال مقاله جدید ، مقاله خود را می توانند ارسال نمایند.

دکتر رحمانی در ادامه خاطر نشان کرد که در این کنفرانس با توجه به عنوان کنفرانس و شرایط حاکم بر منطقه ، تعدادی کارگاه آموزشی نیز مشخص شده است که کاربران می توانند در آنها ثبت نام نمایند. در پایان دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری و علوم تربیتی (MEAE 2015) گفت: پژوهشگران و فرهیختگان و دانشجویان هرسوالی در مورد این کنفرانس دارند می توانند به ایمیل   ayandehsaz.40@gmail.comارسال نمایند یا با شماره تلفن دبیرخانه کنفرانس ۰۹۳۸۶۱۳۸۸۹۸ تماس بگیرند.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. چطور يه كنفرانس هم در زمينه اقتصاد و هم حساباتي هم علوم تربيتي يلجأ برقيات مي شود أصلا آقاي دكتر معني كنفرانس را مي دونه

  2. با سلام و خداقوت به جناب آقای دکتر رحمانی رییس محترم پیام نور نکا و دبیر محترم علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت اقتصاد حسابداری و علوم تربیتی . انصافا از حضرتعالی و تیم علمی و اجرایی بسیار توانمند و کارآمد نهایت تشکر را داریم به ویژه از زحمات شبانه روزی همکاران علمی و دبیرخانه اجرایی این کنفرانس ارزشمند که باعث افتخار شهرستان نکا و استان مازندران و کشور عزیزمان است کمال قدردانی را داریم. دست حق همراهتان- دکتر جباری عضو هیات علمی دانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *