حجت الاسلام موسی عالمی نژاد دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش نیوز نکا  ،عصر امروز با خبر شدیم حجت الاسلام  موسی عالمی نژادامامت موقت جمعه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت .حجت الاسلام عالمی نژاد از یکسال قبل در اثر عارضه قلبی  تحت درمان و مراقبت های ویژه بود که شامگاه امروز در منزلش در سن ۸۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت .IMG_6956

او بازنشسته فرهنگی سالها عمر خویش را صرف تعلیم و تعلم بویژه قرآن و زبان عرب نموده است

مرحوم عالمی نژاد از مبارزین  انقلاب و فعال ان عرصه در کنار آیت الله لیموندهی و آیت الله محمدی لائینی بشمار میرفت. ضمن اینکه بیش از ۲۰ سال بعنوان روحانی کاروان حجاج بیت الله الحرام  به راهنمایی حجاج می پرداخت .

ایشان چند سالی را در سنگر نماز جمعه به عنوان خطیب موقت مصلای امام خمینی در شهرستان نکا به ایفای  نقش عبادی خودپرداخت .

همچنین  آن فقید سعید چند سالی را بعنوان نماینده شورای نگهبان در نکا مشغول خدمت بودند  تقوا ، صبر و متانت و نیز صحه صدر ایشان از او بعنوان انسانی متواضع در اخلاق و عمل  شهره عام و خاص ساخت .

شایان ذکر است مراسم تشیع پیکر آن سفر کرده عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از مقابل مسجد جامع نکا بسمت گلزار شهدا برگزار می گردد.

دیدگاه های این مطلب

24 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درگذشت حضرت جت الاسلام والمسلمین موسی عالمی نژادامام جمعه موقت را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم.

  2. سید قدرت سلیمی در گفت:

    ارتحال عالم ربانی حضرت حجت الاسلام عالمی نژاد را به جامعه روحانیت.مردم ولایتمدار شهرستان نکاو خانواده آنمرحوم تسلیت وتعزیت عرض مینمایم رحمت خداوند بر او باد که عمر مبارک خود را صرف اسلام نمود انشاءالله خداوند او را با انبیا و ائمه معصومین محشور فرماید

  3. رحمت خدا بر او باد عالم بزرگ.متواضع و با تقوا بود

  4. پایگاه مقاومت شهید باقری روستای قلعه سر در گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم با تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که عالم مجاهد حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام موقت جمعه شهرستان نکا دار فانی را وداع گفته و دوستان و ارادتمندان خود را داغدار کرده است این عالم بزرگوار از وفاداران غیور و صادق ایت الله لیموندهی و ایت الله محمدی لایینی بود،لذا اهالی ولایتمدار روستای قلعه سر به خاندان گرامی و به جامعه روحانیت و مردم شریف شهرستان صمیمانه تسلیت میگوید و علو درجات وی را از خداوند متعال مسالت مینماییم رحمت و رضوان الهی بر روان پاک او باد.فرماندهی پایگاه مقاومت شهید باقری روستای قلعه سر ۲۳اسفند۱۳۹۳

  5. سلام و درود به رو پاک ایشان عرض همدردی با خانواده ی مترم عالمی نپاد

  6. خدا رحمت كنه معلم خوبى بود

  7. قبل از انقلاب معلم ابتدايي ما در دبستان دماوند ميانگله بود ؛رژيم طاغوت بجهت تحقير روحانيت ايشان را به مدارس ابتدايي فرستاده بود ولى نمى دانست با اين كار چه خدمت بزرگى به كودكان كرده نفس پاك ايشان بسيار در تربيت بچه ها تاثير گذار بوده است ، ان شاالله با معلم واقعى يعنى رسول الله محشور باشند.

  8. مهندس سورکی در گفت:

    با سلام
    درگذشت عالم متقی و پرهیزگار و دبیر بسیار با اخلاق عربی دبیرستانمان در دهه ۷۰ را به خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم و علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان از خداوند منان خواستارم.

  9. بردبار از نکا در گفت:

    روحش قرین رحمت الهی

  10. خدا رحمتشون کنه خیلی متواضع و با تقوا بودن.

  11. روحش شاد و جایگاه ابدیش رفیع باد
    معلمان بود سال ۶۸

  12. درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ موسی عالمی نژاد رابه خانواده داغدارش و جامعه روحانیت تسلیت عرض میکنم

  13. ارتحال عالم ربانی حضرت حجت الاسلام عالمی نژاد را به جامعه روحانیت.مردم ولایتمدار شهرستان نکاو خانواده آنمرحوم تسلیت وتعزیت عرض مینمایم

  14. واقعا انسان وارسته با معرفتی بود. خدا رحمتش کنه.یادش بخیر سال ۱۳۵۱ معلم کلاس چهارم ابتدایی ما بود ار همان زمان دوست داشتنی بود.

  15. روابط عمومی حوزه علمیه استان مازندران در گفت:

    درگذشت جناب حجت الاسلام والملمین آقای حاج شیخ موسی عالمی نژاد را به جامعه روحانیت شهرستان نکا و بیت شریف ایشان تسلیت می گوئیم. جواد قنبری مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان مازندران

  16. محمد جواد مبینی در گفت:

    بنده هم از طرف خودم و هم از طرف ابوی ، ثلمه جبرتن ناپذیر درگذشت روحانی حامی ولایت و خدمتگزار بی منت حاج آقا عالمی نژاد را به فرزندان معزز و معزا تسلیت عرض مینمایم.
    روحش شاد

  17. با سلام
    درگذشت این عالم ربانی را به تمامی مردم شریف نکا و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان طلب آمرزش برای آن بزرگوار را دارم.
    مدیریت سایت اسرم

  18. خدا رحمتش کند و به باز ماندگانش صبر و شکیبایی

  19. محمد علی جزن نوری در گفت:

    روحش شاد وبا پیامبر همنشین شود و به جامعه روحانیت شهرستان نکا وخانواده بزرگوارشان تسلیت عرض می کنم

  20. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    انالله واناالیه راجعون!
    درگذشت روحانی وارسته معلم دین ودانش نمادتقوی و
    متانت حجه السلام والمسلمین حاج شیخ موسی عالمینژاد
    روبدوابخانواده معزی وبعدبه فرزندان برومندش علی الخصوص برادران بزرگوارم آقایان حاج اکبروحاج اسما عیل عالمینژادومجوعه روحانیت عزیزشهرستان تسلیت عرض نموده وازدرگاه احدیت بهشت برین برای آنمرحوم وصبربرا
    ی بازماندگان داغداررامسئلتدارم!

  21. حسین استوار در گفت:

    تسلیت

  22. عباسعلی سلطانی گلوردی در گفت:

    خانواده محترم عالمی نژاد:مصیبت وارده راتسلیت وازخداوندبرای آن مرحوم آمرزش وبرای سایر بازماندگان صبر طلب می نمایم.

  23. انا لله وانا الیه راجعون
    درگذشت عالم وارسته معلم اخلاق را به بیت معظم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده از طرف خودم و خانواده های طاهری آرزو دارم.

  24. علی عالمی نژاد در گفت:

    انا لله وانا الیه راجعون
    ضمن عرض سلام
    از تمامی دوستان و علاقه مندانی که طی این مدت چه حضوراً و چه از طریق فضای مجازی و غیره از بیت این عالم وارسته و معلم قرآن دلجویی نمودند و باعث دل گرمی ما شدند کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خدای متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری را مسئلت میکنیم.
    بیت مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ موسی عالمی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *