۲۰ اسفند ،روز ملی راهیان نور/عکس

 روز ۲۰ اسفند ماه به مناسبت نخستین حضور مقام معظم رهبری در راهیان نور به «روز ملی راهیان نور» نام گذاری  شد
  راهیان نور رفتن به سمت نور است. رفتن به سمت خدا، جهاد و کربلاهای ایران است. به راستی که کربلاهای ایران بوی کربلای حسینی می دهد و نشاط این مکان مقدس را برای همه ما زنده خواهد کرد.کسانی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند و سجده بر خاک این مناطق می‌زنند، می‌توانند آن نور را احساس و قلب‌شان را از آن فضا بهره‌مند سازند. این حس و شور و حال توصیف شدنی نیست و باید راهیان نور را حس کرد.

اردوهای راهیان نور در بین جوانان تقویت شودrahiannoor ۰۴۶۵۲۷۰۲۳۷۱۳۷۲۹۹۳۲۷۵ ۲۲۶۲۱۷۱۶۷۱۱۹۲۵۲۲۱۰۱۸۴۱۹۴۳۷۲۲۳۱۷۹۲۱۲۰۸۶۲۹۶۸۰ dfssjjzv_126fn54z7f4_b IMG11175196 IMG15452225 jonob90-881009.ir n00002503-b

امام جمعه نکا با اشاره به اثرات موثر اعزام جوانان به اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور در بین جوانان تقویت شود.
 آیت الله  محمد باقرمحمدی لایینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه نکابا اشاره به بیستم اسفند روز ملی راهیان نور، گفت: زیارت قتلگاه شهدایی که در سال‌های دفاع مقدس به شهادت رسیدند. در قبال عظمت این شهدا کاری انجام نداده‌ایم.

او گفت: همه درامراعزام خانواده ها و جوانان برای زیارت سرزمین نور همت کنند

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    یادباد یادیاران یادباد.
    فضای معنوی بسیار تاثیر گذارمی باشد.
    توصیه میشودعزیزانی که تاکنون قسمت شان توفیق جبهه وزیارت سرزمین نورنشد حتمایک بار هم شده برنامه ریزی وعزیمت کنند تاگوشه ای ازخاطرات وسختیهای رزمندگان وشهدای عزیز راازنزدیک لمس کنند.

  2. صا لح علینژاد در گفت:

    واقعا رفتن راهیان نور لیاقت میخواد ولی چندین سال این لیاقت نصیب ما نمیشودخوش بحال اونکسانی که سال تحویل روخاک منطقه جنگی باشند به خصوص حمیدیه روقبرشهدای گمنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *