بخشدار: بارش برف باعث مسدود شدن محورهای ارتباطی هزارجریب شد

به گزارش  نیوز نکا ،محمد محمدیان  طی تماس تلفنی صبح امروز از بارش برف در ارتفاعات هزار جریب نکا خبر داد و گفت : برف مناطق  مختلف هزار جریب را سفید پوش کرد و عبور مرور نیز به کندی  جریان دارد .

 

 IMG_0061

 

بخشدار هزار جریب دقایق پیش در گفتگوی تلفنی خود با نیوز نکا خاطر نشان کرد : به دنبال افت ناگهانی دمای هوا در این شهرستان همزمان با بارش شدید باران در مناطق پایین دست، وبارش برف  در مناطق کوهستانی این شهرستان از شامگاه  دیروز آغاز شده و این بارشها سبب مسدود شدن هر سه محور در منطقه هزار جریب شد.محمدیان از قطع برق بعضی از مناطق هزارجریب خبرداد و گفت: نیروهای اداره برق در حال بررسی و برطرف نمودن مشکل برق در منطقه می باشند.

وی افزود: محور لایی به بندبن ، محور استخر پشت و از سه راهی بندبن به محورهای بالا دست تردد وسایل نقلیه به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است بنابراین کسانیکه قصد تردد به این محور ها را دارند قبلا از بازگشایی محورها مطمئن و سبب وارد منطقه شوند.

IMG_0052.jpgyyy

 

IMG_0037

وی افزود: تاکنون در بعضی از نقاط این بارش به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسیده که خوشحالی ۴۴۰۰ خانوار ساکن ۶۳ روستای ییلاقی بخش هزار جریب را فراهم کرده است.

او به رانندگان وسایل نقلیه سبک توصیه کرد ، چنانچه  قصد تردد به نقاط کوهستانی را دارند وسایل نقیله خود ر ا حتما به زنجیر چرخ مجهز نمایند.

محمدیان با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری  بمنظور  آمادگی در جهت بازگشایی راه های ارتباطی منطقه خاطر نشان کرد  :ماشین الات نکا چوب در منطقه استخر پشت و اداره راه  و شهر سازی شهرستان در منطقه لایی بصورت آماده باش مستقر شدند ودر حال باز گشایی این محورها هستند.

IMG_0150

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خرازی آرایشی محمدی در گفت:

    درودبرآقای محمدیان بخاطراطلاع رسانی وحضور در منطقه…سپاس وخسته نباشید…

  2. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    خداقوت ای خدمتگذارصدیق وپرتلاش!باوربفرمائید
    حس خدمتگذاری وتلاش ومجاهدت دروجودش هویداست!
    دست حق یارت وخدانگهدارت!خسته نباشی دلاور

  3. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    عجب برفی زیبایی!
    خوش بحال بخشدارمحترم هزارجریب آقای محمدیان ومردم خوب ییلاقی.ماکه رنگ برف رانمی بینیم همینکه عکس زیبای برفی ییلاق راکه آقای یداللهی زحمت کشیدنددرسایت قراردادندلذت می بریم.
    متشکریم ازبرادرعزیزم آقای یداللهی

  4. عکاس سرکار خانم حسینی بود

  5. وبگرد شییرکلایی در گفت:

    درود بربخششدار زحمتکش و گلایه از بی مهری ریس راه نکا

  6. کوروش محمدیان آکردی در گفت:

    خسته نباشید پدر

  7. خسرو مهرزادی در گفت:

    جناب بخشدار با سلام و خسته نباشید بی علت نیست که فرمانداری رو انگشت کوچک شما می چرخید. درایت و تدبیر جنابعالی ستودنی است.حضور به موقع شما در شرایط بحرانی و برف و بوران شدید قابل ستایش و تقدیر است.مدیریت فقط تکیه بر صندلی نیست.مدیر موفق بر دل ملت تکیه میزند واین را شما با حضور خویش اثبات نمودید.
    از زحمات بی منت شما نهایت سپاسگزاری را دارم.

  8. آقاپاچه خوری کمترکن این کاری نداشت هروقت جادها ومنطقه که نیاز به آسفات داره بدون خط بازی درست کردبعد بیا تعریف کن صبرکن تازه اول راه فشارمردم وارد شوداین مقدارهم انجام نمی دهد می گوید اعتبارنداریم وراحت ودرجای گرم وخنک برصندلی تکته می زندواستراحت می کند

    • آره راست میگه.من میگم چرا یه وامی نمیده به مردم بخش که خودشون ماشین برف روب بخرن برازن تو حیاطشون هر وقت برف اومد منت این بخشدارارو نکشن.نه؟ واقعا حسن نه؟!

  9. دمت گرم . خسته نباشي .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *