نقد و بررسی مشکلات صنعتگران نکا /عکس

به گزارش نیوز نکا ،در جلسه مشترک فرماندار و امام جمعه با صنعتگران نکا ،آیت الله دکتر محمدی لائینی امام جمعه ، حاج رحیم قاسمی طوسی سرپرست فرماندار ی نکا ، و جمعی از با صنعتگران نکایی مشکلات این قشر بررسی شد.
امام جمعه نکا در این جلسه گفت: خداوند به ما دستور تعامل و مشورت داده است و هم به ما وعده داده که مشکلات باقی نمی ماند و تبدیل به آسانی می شود.
وی گفت: ما باید در کنار هم باشیم و مشورت کنیم و عبور از سختی ها و مشکلات و رفتن به سوی آسانی را پیدا کنیم. در زندگی هم مشکلات و سختی است و هم راحتی و آسانی است.
محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) ، گفت: درسی که از مکتب حضرت زهرا می گیریم درس دفاع قوی است. در ۳ جبهه به حضرت حمله شد: ۱-اقتصادی که یکی از آن اقدامات گرفتن فدک بود. ۲-حمله سیاسی بود ۳-حمله فیزیکی که حضرت با دفاع قوی درسی به همه ما داده است.
وی بیان کرد: ما در حوزه سیاسی باید دفاع قوی داشته باشیم مانند تیم مذاکره کننده که تا به حال موفق بوده است.
امام جمعه نکا گفت: در حوزه نظامی نیز مانند سابق باید دفاع قوی داشته باشیم تا دشمنان فکر حمله به کشور را نداشته باشند. در حوزه اقتصادی نیز باید دفاع قوی داشته باشیم مانند اقتصاد مقاومتی.
وی گفت: تولیدکنندگان ، مصرف کنندگان ، توزیع کنندگان ، سه ضلع اقتصاد مقاومتی هستند. از صاحبان تولید و صنایع و افراد موفق کمیته ای تشکیل شود به دستور مقام معظم رهبری در کنار هم باشیم و در محدوده شهرستان مشکلات را عنوان و برای حل آنها دنبال راه حل های منطقی باشیم و این سومین جلسه ای است که تشکیل گردید. مشکلاتی که در زمینه بانکی و ساختار شهرک صنعتی و تولیدی وجود دارد را عنوان و دنبال راه حل باشیم.
همچنین حاج رحیم قاسمی طوسی سرپرست فرماندار ی نکا در این نشست ضمن تقدیر از حمایت ها و راهنمایی های امام جمعه محترم نکا گفت: برگزاری این چنین نشست هایی برای بررسی و حل مشکلات صنعتگران شهرستان که جزئی از مملکت هستند بسیار مفید است. ما باید مشکلات را به صورت بومی حل کنیم. فکر ایرانی می تواند به راحتی با هنری که دارد در صنعت رشد کند.
سرپرست فرمانداری نکا گفت: امروز شاهدیم که صنعتگران ما توانایی رقابت با شرکت های بزرگ جهانی را حتی دارند. یکی از مشکلات فعلی ما واردات بی رویه از خارج است. باید به سمتی برویم که کالاهایی که در داخل تولید می کنیم وارد نکنیم. همانطور که حضرت مقام معظم رهبری(حفظه الله) در حمایت از تولید داخلی و تولید ملی فرمودند ، همه باید مشکلات صنعتگران داخلی را ، حل کنیم. این حمایت صرفاً تزریق پول به صنعتگران نیست.
قاسمی طوسی گفت: باید رابطه بین علم و صنعت را برقرار کنیم. تا رابطه علم و صنعت را برقرار نکنیم نمی توانیم به جایگاه خوبی از پیشرفت های صنعتی برسیم. امروزه در غرب ، علما و دانشمندان در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها دستآوردهای خود را به درون صنایع می برند
وی گفت: دولت تدبیر و امید ، کشور را با تورم وحشتناکی تحویل گرفت و چون در حالت تورمی نمی توان پول تزریق کرد به صنایع ما ضربه و لطمه بزرگی وارد شد.
فرماندار نکا بیان کرد: ما نهایت تشکر را داریم و تا جایی که فضا اجازه دهد در خدمت دوستان هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات که در شهرستان هست را با یاری یکدیگر و به خصوص امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم در مجلس حل کنیم.
خاطرنشان می کند در این جلسه صنعتگران نیز مشکلات خود را بیان کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نیوز نکا : به نقل از سایت فرمانداری نکا  و اندکی ویرایش QR 16 QR 5 QR 10 QR 11 QR 12 QR 14 QR 9      QR 18

 

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عیدینی های مقیم چاله پل در گفت:

    درود بر امام جمعه محبوب شهرستان نکا حاج آقا محمدی لایینی

  2. صنعتگران نکا همین چهار نفرند ؟ یا اینا نماینده صنعتگران هستند؟

  3. به عسکری رسولی بگید اول مشکل تردد کامیون‌هارو از داخل محل حل کنه. آیا واقعاً انصاف که بخاطر سود یک فرد در مقابل یک روستا دچار آسیب بشه؟

  4. درود بر امام جمعه محبوب و دوست داشتنی و فرماندار ساعی و تلاشگر نکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *