احمدی :مخالف توسعه و فعالیت‌های عمرانی در جنگل نیستیم/عکس

به گزارش نیوز نکا ،اسدالله احمدی در آیین کاشت درخت در روستای کمیشان نکا اظهار کرد: مخالف توسعه و فعالیت‌های عمرانی در جنگل نیستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نکا نیز گفت: ما مخالف توسعه و فعالیت‌های عمرانی در جنگل نیستیم، اما باید مسائل حراست و حفاظت از جنگل حفظ شود و آسیبی به جنگل و درختان جنگلی وارد نشود.

اسدالله احمدی افزود: ترویج و توسعه منابع طبیعی و استفاده بهینه از این ثروت خدادادی از مسائل مهمی است که باید در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

وی اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی و عرصه‌های جنگلی نیازمند عزم ملی است و به تنهایی و بدون استفاده از مردم و سایر ادارات نمی‌توان موفق عمل کرد.zang17 zang16 zang15 zang11 zang13 zang14

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نکا با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به مسئله جنگل و منابع طبیعی اهتمام ویژه دارد، یادآور شد: در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ حفاظت از عرصه‌های ملی و طبیعی از مسائل مهمی است که باید به‌درستی دیده شود.

احمدی با اشاره به اینکه جنگل متعلق به ما نیست و به نسل‌های آینده تعلق دارد، گفت: اگر از این عرصه‌های جنگلی به‌درستی حفاظت نشود، آیندگان قضاوت خوبی درباره ما نخواهند داشت و باید با تمام توان و استفاده از اقدام‌های قضایی و انتظامی در حفاظت و نگهداری از جنگل و عرصه‌های مختلف طبیعی و ملی تلاش شود./م

 

 

http://rozup.ir/up/gempix/nemone-kar/baneer/120-240/forosh.gif
http://rozup.ir/up/gempix/nemone-kar/baneer/120-240/mehrasa.gif
http://rozup.ir/up/gempix/nemone-kar/baneer/120-240/parsa.gif
http://rozup.ir/up/gempix/nemone-kar/baneer/120-240/reza.gif
http://rozup.ir/up/gempix/nemone-kar/baneer/120-240/miad.gif
http://rozup.ir/up/gempix/nemone-kar/baneer/120-240/%DA%86%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86.gif
ا

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام آقای احمدی خسته نباشید انشالله درخت ها یی که کاشته میشه درختهایی باشه که با اقلیم منطقه سازگار باشه نه کاج و سرم که خودش باعث گرمی هوا بشه

  2. سلام آقای احمدی خوشبختانه خودتون از بچه های روستا اید و تمامی درختان نایاب این مناطق رو میشناسین سعی در تکثیر و کاشت اونها باشینن نه کاج و سرو این جور چیزها که باعث گرم شدن زمین و منطقه میشن مگه اینجا مناطق کویرین !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *