مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجرجام روستاییان میاندرود/عکس

 به گزارش نیوز نکا ،رضا حمزه پور از برگزاری  اولین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر جام روستاییان میاندرود خبر داد .

بنا بر همین گزارش رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان میاندروددر گفتگو با خبرنگار نیوز نکا  خاطر نشان کرد :   بعد از هشت روز رقابت بین ۱۲ تیم از فوتسالیست های این شهرستان عصر روز چهارشنبه با قهرمانی تیم ولوجا این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.
حمزه پور  تصریح داد: در این دوره از مسابقات که با هدف  گرامیداشت  ایام الله دهه فجر و نیز ایجاد روحیه نشاط و امید در بین بازیکنان روستایی در سالن شهدای روستای طبقده برگزار شد حدود ۱۲۰ ورزشکار بهمراه  ۱۲ مربی و ۱۲ سرپرست وبرابر مقررات کمیته فوتسال کشور انجام گرفته بود شرکت نمودند .

او گفت : تیمهای ولوجا-تجن لته سفلی – محمداباد – برگه – طبقده – تجن لته علیا – پیله کوه – ورندان – دلمرز – شرکت کردند و تیمهای اسرم و سیاه چنار  بعد از ثبت نام از حضوز در مسابقات  انصراف دادند .
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان میاندروددر ادامه اذعان داشت :بعد از پایان مرحله گروهی و یک چهارم نهایی تیمهای تجن لته سفلی – طبقده – ولوجا و تجن لته علیا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله تیم طبقده با نتیجه ۵ بر ۴ تیم تجن لته سفلی و ولوجا ۴ بر ۳ تجن لته علیا را شکست داده و به فینال راه پیدا کردند.
حمزه پور گفت:در بازی فینال که با حضور چشمگیر تماشاگران و با حضورجناب مهدوی ریاست اداره ورزش و جوانان میاندرودبهمراه معاونت خود و نیز جناب دکتر باقری ریاست شورای شهرستان نکا، مهندس رویان عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان و مدیر عامل شرکت نیم چاه حامی مالی ورزش روستایی میاندرود مهندس صادقی عضو هیات مدیره شرکت نیم چاه و از پیشکسوتان صنعت کشور و همچنین دیگر پیشکسوتان ورزش میاندرود حضور داشتند تیم ولوجا توانست تیم طبقده را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داده و بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه بزند.
متولی ورزش روستایی میاندرود خاطر نشان کرد :در بازی رده بندی نیز تیم تجن لته سفلی توانست با نتیجه ۴ بر ۳ تیم تجن لته علیا را شکست داده وبر سکوی سوم بایستد.
وی با قدردانی از تمامی کسانیکه  در این دوره از بازیها زحمت فراوان کشیدندضمن تشکر ویژه از جناب آقای زمان شعبانپور مسئول اجرایی هیات خاطر نشان کرد: شعبانپور با مدیریت و تجربه ای که این چند سال در ورزش میاندرود داشته خیلی خوب این مسابقات را اداره کرده و به پاس تلاشهای مجدانه او در پایان مسابقات از او تقدیر به عمل آمده است .
رئیس هیات میاندرود همچنین از مهدی یعقوبی مسئول کمیته فوتبال هیات نیز تقدیر کرده و برای هر دوی این عزیز آرزوی موفقیت و سلامتی  نمود.

او از نحوه برگزاری و نیز شرایط برقراری هرچه بهتر بازیها اذعان داشت :امنیت مسابقات توسط نیروی انتظامی ونیز با همکاری اورژانس ۱۱۵باحضور یک پزشک وقضاوت بازیها با حضور  ۶ داور محلی و ۳ داور رسمی خوشبختانه  بدون هیچ گونه حاشیه ایی به پایان ر سیده است .۱۴۲۳۷۱۳۴۸۸۷۳۷۸۴ ۱۴۲۳۷۱۳۶۴۰۸۵۱۵۱ ۱۴۲۳۷۱۳۷۷۹۱۰۹۳۱ ۱۴۲۳۷۱۳۷۷۹۱۷۶۸۳ ۱۴۲۳۷۱۳۹۱۴۴۳۳۷۱ ۱۴۲۳۷۱۳۹۱۴۴۸۲۶۲ ۱۴۲۳۷۱۳۹۱۴۵۱۹۱۳ ۱۴۲۳۷۱۳۹۱۴۵۴۱۶۴ ۱۴۲۳۷۱۴۱۰۹۳۳۷۶۲ ۱۴۲۳۷۱۴۱۰۹۳۸۲۳۳ ۱۴۲۳۷۱۴۱۰۹۴۱۵۱۴ ۱۴۲۳۷۱۴۲۸۵۵۲۹۹۱ ۱۴۲۳۷۱۴۲۸۵۵۵۸۱۲ ۱۴۲۳۷۱۴۲۸۵۵۷۴۲۳ ۱۴۲۳۷۱۴۵۶۰۷۷۰۴۲ ۱۴۲۳۷۶۸۹۳۰۶۴۴۲۱ ۱۴۲۳۷۶۸۹۳۰۶۷۰۴۲ ۱۴۲۳۷۶۸۹۳۰۷۲۹۶۳ ۱۴۲۳۷۶۸۹۳۰۷۶۸۴۴ ۱۴۲۳۷۶۹۳۵۲۱۹۷۷۳ ۱۴۲۳۷۶۹۵۶۱۴۱۹۳۱ ۱۴۲۳۷۶۹۵۶۱۴۸۸۲۳ ۱۴۲۳۷۶۹۷۰۸۶۵۲۴۱ ۱۴۲۳۷۶۹۷۰۸۷۰۴۹۲ ۱۴۲۳۷۶۹۷۰۸۷۷۸۵۴ ۱۴۲۳۷۶۹۸۳۹۷۶۵۷۱ ۱۴۲۳۷۶۹۸۳۹۸۵۴۸۳ ۱۴۲۳۷۶۹۹۷۴۰۳۱۵۱ ۱۴۲۳۷۶۹۹۷۴۰۸۵۹۲ ۱۴۲۳۷۶۹۹۷۴۱۳۰۵۴ ۱۴۲۳۷۷۰۱۵۵۸۱۴۴۱ ۱۴۲۳۷۷۰۱۵۵۸۴۰۷۲ ۱۴۲۳۷۷۰۱۵۵۸۸۳۳۳ ۱۴۲۳۷۷۰۱۵۵۹۰۵۷۴ ۱۴۲۳۷۷۰۲۹۰۹۵۲۲۱ ۱۴۲۳۷۷۰۲۹۱۰۳۸۲۳ ۱۴۲۳۷۷۰۲۹۱۰۷۸۲۴ ۱۴۲۳۷۷۰۴۴۵۸۴۴۴۱ ۱۴۲۳۷۷۰۴۴۵۹۱۴۹۳ ۱۴۲۳۷۶۹۱۱۷۹۶۲ ۱۴۲۳۷۱۳۲۹۵۷۴۴۴ ۱۴۲۳۷۱۳۴۸۸۶۹۹۳ ۱۴۲۳۷۱۳۶۴۰۹۱۳۲ ۱۴۲۳۷۱۳۶۴۰۹۴۹۳ ۱۴۲۳۷۱۳۷۷۹۱۳۳۲ ۱۴۲۳۷۱۴۱۰۹۳۰۹۱ ۱۴۲۳۷۱۴۲۸۵۶۲۲۴ ۱۴۲۳۷۱۴۵۶۰۸۱۵۳ ۱۴۲۳۷۶۹۸۳۹۷۹۵۲ ۱۴۲۳۰۶۹۸۱۹۶۶۴۳۳ ۱۴۲۳۶۸۳۲۳۴۹۱۶۴۱ ۱۴۲۳۶۸۳۲۳۴۹۴۵۵۲ ۱۴۲۳۶۸۳۲۳۴۹۶۸۱۳ ۱۴۲۳۷۱۳۴۸۸۶۲۳۹۱ ۱۴۲۳۷۱۳۴۸۸۶۵۰۸۲

 

۱۴۲۳۷۷۰۲۹۱۰۳۸۲۳

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقایان نکایی از حمزه پور یاد بگیرید معلوم هست دارید چیکار میکنید مسئول روستایی بومی نکا کیه

  2. سلام
    چرا خبر های ورزشی نکا رو تو سایت نمیذارین؟؟؟؟؟
    چن تامسابقه خوب تو سطح نکا تو دهه فجر برگزار شد ولی شما حتی یه مطلب هم نذاشتین

  3. آقای حمزه پور به نحو احسن از عهده نظم و برقراری این مسابقات بدون حاشیه برآمدند…درود بر شما آقای حمزه پور

  4. درود بر آقای حمزه پور که به خوبی از عهده این مسابقات بدون حاشیه برآمدند…

  5. مشهدی خلردی برگه در گفت:

    واقعا همت و تلاش حمزه پور در برگزاری مسابقات تحسین برانگیز بود
    با آمدن حمزه پور ورزش میاندرود جانی تازه ای به خود گرفت.

  6. حمزه پور واقعا دوست داشتنی و قابل احترام است بنده به عنوان فروشنده پوشاک ورزشی در نکا مسئول ورزشی مثل ایشان دقیق و حلال ندیدم اینجور افراد رو خدا بزرگشون میکنه

  7. از آ قای حمزه پور تشکر کردیم که باعث و بانی این کار بود ولی باید تشکر اصلی را از برگزار کننده مسابقات و پیشکسوت فوتبال منطقه اقای شعبانپور بکنیم

  8. مدیریت حمزه پور در برگزاری مسابقات عالی بود او یک تنه فدراسیونو میتونه بچرخونه

  9. از مبینی چه خبر بعد از تودیع دیگه ازش خبری نیست اب شده رفته تو زمین برار حمزه ای خدا تره تن خار هاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *