یادواره شهدای زرندین سفلی برگزار شد

به گزارش نیوزنکا: از شهرستان نکا، علی سلیلی پنج‌شنبه شب در یادواره شش تن از شهدای زرندین سفلی نکا که در زینبیه این روستا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورایی است و شهدای ما نیز با درس‌آموزی از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا در این وادی قرار گرفته و به شهادت رسیدند و اکنون فرصتی مناسب برای بیعت دوباره با آنان است.

وی با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر افزود: دهه‌فجر فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب است تا با حفظ این ارزش‌های انقلاب، در ادامه راه کمک‌کار نظام برای سپردن این انقلاب به امام عصر (عج) باشیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف این انقلاب گفت: بانوان انقلاب ما از همان ابتدا با لبیک به پیام امام عزیزمان امام خمینی (ره) دوشادوش مردان به میدان آمدند و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز جانانه در صف این انقلاب بودند و اکنون نیز در مسیر مقابله فرهنگی دشمن همراه و همگام مردان هستند.

سلیلی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی همراه با مردان جامعه، فعال ظاهر شدند و اکنون نیز باید در جنگ نرم با دشمن و در این مبارزه فرهنگی همچون گذشته فعال ظاهر شوند و از مرزهای اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب در خانه و جامعه حفاظت کنند.

 وی برگزاری یادواره‌های شهدا را پاسداری از ریشه‌های انقلاب دانست و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در استحکام پایه‌های انقلاب موثر است که باید با برگزاری این مراسم معنوی خود و جامعه را در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان بیمه کنیم.

این استاد دانشگاه با تاکید بر عمل به وصیت‌نامه‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: همه دغدغه‌های شهدا ولایت‌مداری بوده‌ است که این مسئله مهم می‌تواند از عوامل مهم در حرکت‌زایی و تداوم انقلاب باشد.

 این مراسم با مداحی محمد برزگر و شعرخوانی حدیثه صالحی از شاعران نکا همراه بود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *