افتتاح مدرسه شاهددکتربخشیان درنکا/عکس

به گزارش نیوزنکا:روز گذشته دبیرستان دخترانه شاهد با حضور قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران و جمعی از مدیران استانی ، شهرستانی و خیرین مدرسه ساز افتتاح شد.
دکتر سیدرضا بخشیان یکی از پزشکان خیر مدرسه ساز شهرستان نکا می باشد با اهدای مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان هزینه این  آموزشگاه را بمدت ده سال بصورت نیمه کاره رها شده  بودرا تقبل  نموده است .

اصغر کارگر مدیر اداره آموزش و پرورش  در مراسم بهره برداری از دبیرستان دخترانه شاهد دکتر سید رضا بخشیان با تشکر از خیرین مدرسه ساز ، گفت: ساختن فضای آموزشی یک صدقه جاریه است و کسانی که در ساختن این فضا شرکت داشته اند، تا هنگامی که این مدرسه برقرار است و از این مکان استفاده کرده و عمل خیری انجام دهند، آنان نیز نصیب و بهره خواهند برد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با تقدیر از خیرینی که با نیت خود گامی در جهت ارتقای فرهنگ دینی دانش آموزان و مدارس این شهرستان برداشته اند اظهار داشت : خیرین پشتوانه ی محکم و قوی برای آموزش و پرورش هستند.

درپایان این مراسم از دکتر بخشیان وچند تن از خیرین مدرسه ساز تقدیر بعمل آمد.

 

DSC04537 DSC04538 DSC04540 DSC04561 DSC04568 DSC04570 DSC04573 DSC04582 DSC04575 DSC04574 DSC04595 DSC04598 DSC04602 DSC04614 DSC04617 DSC04627 DSC04628 DSC04630 DSC04632 DSC04633 DSC04644 DSC04648 DSC04664 DSC04656 DSC04655 DSC04666 DSC04668 DSC04671 DSC04673 DSC04679 DSC04680 DSC04686 DSC04683 DSC04682 DSC04688 DSC04689 DSC04694 DSC04700 DSC04707 DSC04708 DSC04711 DSC04718 DSC04726 DSC04731 DSC04730 DSC04729 DSC04734 DSC04739

 

 

دیدگاه های این مطلب

31 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علي كلاس هشتم از نكا در گفت:

    سلام آقا دکتر خسته نباشی دست رئیس اداره آموزش هم درد نکنه به مدیر دبیرستان هم باید خسته نباشید گفت سنگ تمام گذاشت برای افتتاحیه

  2. جمعی از همراهان کونگ فو توا نکا در گفت:

    سلام و عرض ادب ب دکتر بخشیان امیدواریم قلعه های پیروزی را در همه ی زمینه ها فتح کنید ارزی توفیق روز افزون

  3. متاسفیم گل و بلبل همه جمع بودند
    قاسمی رو بگو با کارگر میشینه
    واقعا که………………..

  4. قاسمی هر دو طوسی و مدیر کل
    شما با کارگر و صفر پور همنشین میشین
    هم اینا بودند تو رو مدیر مدرسه نمیکردن
    اشکال نداره این هم میگذره

  5. اقایان فرهنگی و معلم که از نشست کارگر و صفرپوربا مدیرکل و فرماندار نگران و دلواپسیدفقط بدانید که شخصیت به پست و مقام نیست و این اقایان در دوره نوجوانی تا پای جان در جبهه های جنگ و در سخترین عملیاتها شرکت داشتند.از این بابت کمبود ندارند.اقایان باید افتخار کنند کارگرو صفرپور در جلسه حضور دارند.

  6. دانش اموزان مدرسه شاهد در گفت:

    باعرض ادب کمال تشکر رو از شما داریم….

  7. دانش اموزان دبیرستان شاهد دکتر بخشیان در گفت:

    با ارزوی موفقیت روز افزون برای دکتر بخشیان وخانواده محترمشان وسلامتی تمامی ما بروبچ اول زینب مریم جون و فاطمه

  8. خیلی خوب بود که دبیر ستان ما را درست کردی

  9. ز آدمی به جهان نام نیک ماند و بس
    به مهر کوش که گیتی به کس وفا نکرد
    امیدوارم این زنجیره نیک گسسته نگردد و همگان برای ذخیره آخرت گامی مداوم برداریم
    انشاا…
    با تشکر ویژه از لطف و محبت دکتر بخشیان به جامعه فرهنگی و آموزشی شهر نکا

  10. مریم مهدوی پور در گفت:

    فطرت پاک انسانها بر خیر و نیکی بنا شده است از این میان انسانهایی هستند که این گوهر وجودی را می‌پرورانند و گروهی از آن غافل می‌شوند.
    جناب‌آقای دکتر بخشیان:زحمات بی دریغ شما در احداث این مدرسه یک بار دیگر ثابت کرد که هنوز انسانهایی هستند که در جهت رشد و اعتلای آموزش و فرهنگ کشور عزیزمان ایران گام بر می‌دارندباشد که خداوند به په پاس این اقدام خیر خواهانه برکت فراوان به روزی حلال شما عطا فرمایدو توان و قدرتی دو چندان به شما ارزانی دارد که محکمتر و سریعتر از گذشته در راه روشن خیر و نیکی گام بردارید.
    سرکار خانم سمانه بخشیان (همسر محترم جناب آقای دکتر بخشیان):
    با تشکر و سپاس فراوان از اینکه در این راه پر فراز و نشیب همواره مشوق و یار و همراه همسر خود بودید تا ایشان در انجام این امر مهم تنها نباشند.
    همگان میدانیم که اگر زحمات و همراهیهای بی دریغ و دلسوزانه شما نبود این هدف خطیر
    به زیبایی به ثمر نمی‌نشست . با آرزوی دلی شاد،وجودی سالم،ولبی خندان برای شما و خانواده محترمتان. باشد که خداوند متعال توانی فزاینده به شما عنایت فرماید تا در مسیر روشن الهی همواره یار و یاور همسرتان باشید.

  11. باسلام جناب آقای دکتر بخشیان امیدواریم همچون گذشته درراه خیر قدم برداشته وعزت،سربلندی ،سعادت ،سلامتی شمارا ازخداوند قهار مسئلت داریم

  12. یونس محمودى در گفت:

    سلام تشکر فراوان از جناب دکتر بخشیان ، یادآوری میشود هزینه کرد ساخت بالای۴۰۰ میلیون می باشد .

  13. ان شاءالله خداوند پاداش دکتر بخشیان را به او عطا کند.

  14. سمانه بخشیان در گفت:

    از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
    یادگاری که در این گنبد دوار بماند
    اندیشه های سبز انسانهای بزرگ همیشه بر لوح تاریخ به نیکی ثبت خواهند شد.
    جناب آقای دکتر بخشیان همسر گرامی من:
    زحمات بی دریغ شما در انجام امور خیر و عام المنفعه جای سپاس و تقدیر فراوان دارد.خداوند را شاکرم که همراه من در زندگی و پدر فرزندانم انسانی است که همواره سعی دارد در جهت خیر و نیکی گام بردارد. باشد که خداوند یار و یاور شما در انجام این امور گردد.

  15. سمانه بخشیان در گفت:

    از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
    یادگاری است که در این گنبد دوار بماند
    اندیشه های سبز انسانهای بزرگ همیشه بر لوح تاریخ به نیکی ثبت خواهند شد .
    جناب آقای دکتر بخشیان همسر گرامی من :
    زحمات بی دریغ شما در انجام امور خیر و عام المنفعه جای تقدیر و سپاس فراوان دارد. خداوند را شاکرم که همراه من در زندگی و پدر فرزندانم انسانی است که همواره سعی دارد در جهت خیر و نیکی گام بردارد. باشد که خداوند یار و یاور شما در انجام این امور گردد.

  16. ابراهیم میربخشی در گفت:

    جناب آقای دکتر بخشیان:
    شما باعث سرافرازی هستید،خرسندم ک توو این مسیر قدم بر میدارید و به شما افتخار میکنم.

  17. سمر و سپهر بخشیان در گفت:

    جناب آقای دکتر بخشیان پدر عزیز و گرامی ما:
    شمارا سپاس می گوییم و قدر دان زحمات بی دریع شما هستیم چرا که نه تنها پدری دلسوز ومهربان برای ما هستید بلکه با تأسیس این مدرسه ثابت کردید که حامی و یاور همه دانش آموزانی هستید که می خواهند در راه کسب علم و دانش گام بردارند.شما را می ستاییم و به وجود پدری شما افتخار می کنیم. امیدواریم لطف خداوند متعال همیشه همراه شما باشد. دعای خیر همیشگی ما بدرقه راهتان.

  18. خانواده سید مصطفی جلالی در گفت:

    آن شاخ گل ارچه هست پنهان ز چمن
    از فیض وجود اوست عالم گلشن
    خورشید اگر چه هست در ابر نهان
    از نور ویست باز عالم روشن

    با سلام و عرض ارادت به محضر خیر بزرگوار استاد عظیم الشان جناب آقای دکتر سید رضا بخشیان توفیق این بذل و بخشش خداپسندانه را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض می نماییم.

  19. مبارکه الندانی در گفت:

    کسانی که دارند ایمان به او نمایند همواره کار نیکو برانهاست امرزش از کردگار که اجری بزرگ است اندر شمار با سلام به محضر نیکوکار و خیر بزرگوار جناب اقای دکتر بخشیان….. من از عمل خداپسندانه ی شما در ساخت مدرسه شاهد محل تعلیم و تربیت و اموختن علم و دانش کمال تشکر و قدردانی از شما و خانواده محترمتان را دارم. با ارزوی موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان……

  20. خانواده اقای حسین الندانی در گفت:

    هر ان کس که نیکویی کند بر سزا…….. شود اجر بهتر مر اورا عطا.
    با عرض سلام و شاد باش خدمت شما خیر نیکوکار شما برگزیدگان کلاس ایثار و درس سخاوت می باشید و جزو سعادتمندان دنیا و اخرتید. این توفیق عظیم و خداپسندانه را به شما دکتر بزرگوار تبریک میگوییم.
    با ارزوی موفقیت… زندگی به کام شما و خانواده محترمتان شیرین.

  21. سلام بر بزرک مرد ایران باعث که افتخار ما هستید بهترین هارو ازخدا برای شما وخانواده محترم ارزو میکنم جراکه شما خودنیز بهترینید بهتون افتخار میکنیم همیشه سلامت باشید

  22. سلام وسپاس و قدر دانی از زحمات بیدریغ جناب دکتر بخشیان خیر محترم مدرسه ساز این محبت و لطف و ایثار شما را در امر تعلیم و تربیت هرگز فراموش نخواهیم کرد وهمیشه دعای خیردانش آموزان وهمکاران و مدیریت دبیرستان بدرقه راهتان باد

  23. بچه های دوم تجربی دبیرستانه دکتربخشیان در گفت:

    اقای دکترباسلام وخسته نباشید
    متشکریم از زحمات جنابعالی وبابت کمک های نقدی شما ب دانش اموزان سال چهارم دبیرستان
    دراخرهم متشکریم اززحمات خانم دولو وخانم جلالزاده ومستخدمین مدرسه
    بچه های دوم تجربی

  24. دانش آموزان دوم انساني دبيرستان شاهد دكتر بخشيان در گفت:

    با تشكر ازجناب دكتر بخشيان كه علاوه بر مدرسه سازي در برنامه شور نيكوكاري واكرام فاطمي دبيزستان به اتفاق همسرشان شركت داشتند و همچنان با مدرسه در تماس هستند

  25. دانش آموزان دوم انساني دبيرستان شاهد دكتر بخشيان در گفت:

    باسلام حضور جناب دكتر بخشيان تشكر از لطفتان از اينكه مدرسه مارو ساختي وهمچنين در مراسم اكرام فاطمي وشور نيكوكاري شركت كرديد هنوز هم به فكر مدرسه ما هستيذلطفا ماهي يكبار ويزيت رايگان در مدرسه هم داشته باشيد باتشكر

  26. مائده چوپانی رودباری در گفت:

    با سلام و عرض ادب …
    واقعا به شما خسته نباشید میگوییم و از زخمات بید ریغتان تشکر و قدر دانی فراوان را داریم.کار های خیر شما باعث افتخار شهر و منطقه ما (رودبار محله)میباشد.
    بــاتــشکــر

  27. خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *