پرسنل سپاه ناحیه نکا با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

خلاصه خبر : در مقابل توهین یکی از روسای شهرسان به علما، ایستادگی کردیم و اعلام می‌داریم برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، در کنار ولایت هستیم و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

نیروهای کادر و سرباز سپاه ناحیه نکا به مناسبت گرامی‌داشت ایام دهه فجر و آغاز هفته حفاظت اطلاعات سپاه، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، با وی دیدار کردند.

 سرهنگ مرتضی رمضانی در این دیدار با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و آغاز هفته حفاظت اطلاعات در سپاه، به بیان نقش حفاظت در دوران دفاع مقدس، خصوصا در عملیات غرور آفرین والفجر ۸ که توس جوانان غیور استان مازندران در قالب لشکر ویژه ۲۵ کربلا انجام شد، پرداخت.

وی گفت: سپاه و بسیج، برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام ترتیب داده‌اند که شامل ۱۰۰ عنوان برنامه در ۳۰۰ رده محلات و اقشاری مقاومت تدارک دیده شد که مهم‌ترین آن‌ها شامل حضور بسیجیان در گردهمایی مصلی نمازجمعه ۱۴ بهمن، برنامه‌های ویژه شب۲۲ بهمن در همه پایگاه‌های مقاومت و حضور چشم‌گیر در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به پیشگامی سپاه و بسیج در طول انقلاب برای حفظ و حراست از آن، بیان داشت: ایام انقلاب، ایام احیای اسلام توسط امام بزرگوار بوده‌است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که در حلقات صالحین، در قالب برنامه‌های تربیتی و براساس تهاجم نرم دشمن صورت گرفته، گفت: امروز بیش از ۸۰۰ حلقه صالحین، هم در بخش خواهران و هم برادران، برای تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی، در حال فعالیت هستند.

این مسئول افزود: برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، درحالی که امروز انقلاب، به خوبی در منطقه و جهان صادر می‌شود، نباید بگذاریم جوانان از مسجد فاصله بگیرند، پرچمداری اسلام، امروز به دست ملت ایران است و باید قدر آن را بدانیم و سپاه به عنوان پیشگام، در کنار ولایت، این امر را تحقق می‌بخشد.

 

رمضانی در پایان با یادآوری آمادگی تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج، برای مقابله با تمام فتنه‌های داخلی و خارجی و ایستادگی دربرابر آن‌ها، متذکر شد: در همین ایام دهه فجر، در مقابل توهین یکی از روسای شهرسان به علما، ایستادگی کردیم و اعلام می‌داریم برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، در کنار ولایت هستیم و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

نکا آنلاین

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. الله اکبر الله اکبر

  2. خیر خواه ملت ایرن و نکا و هزارجریب در گفت:

    کی جرات داره ؟؟؟؟؟
    خدا هدایتشون کنه..
    حالا کی بود؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *