مراسم دومین سالگردشهیدعرب برگزارگردید/عکس

 

به گزارش نیوزنکا، مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام فرضعلی عرب با حضور سرداران و فرماندهان  و نیز جمعی ازیادگاران دوران دفاع مقدس،خانواده های محترم ایثارگران هم اکنون در بیت شهید در محله نارنج باغ این شهرستان بهمراه دعای توسل و مداحی برادر صفرپور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه محمدرسول الله (ص)استان تهران درمراسم سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام فرضعلی عرب گفت: حفظ وحدت مهم‌ترین نیاز کشور است و غفلت و بی‌تفاوتی آب به آسیاب دشمن ریختن است که باید از آن دوری کنیم.

 حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی پنج‌شنبه شب در دومین سالگرد شهادت شهید فرضعلی عرب از فرماندهان لجستیکی سپاه در شهرستان نکا اظهار کرد: تبلیغ و تبیین درست از دهه فجر از وظایف مهم ماست که نباید نادیده گرفته شود تا انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

وی افزود: برای رسیدن به فوز عظیم نیازمند جهاد در راه خدا هستیم که سیدالشهدا (ع) نیز در این راه به شهادت رسیدند و شهدای ما با الگو از سرور و سالار شهیدان، شهادت را انتخاب کردند.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه محمد رسول‌الله تهران با بیان اینکه نباید از مقام دنیایی غافل باشیم ادامه داد: دنیا باید پلی برای رسیدن به سعادت، جاودانگی و قرب الهی باشد و همچون شهدا در مسیر خدا قرار گرفته و به تعالی رسیده و عاقبت به خیر شویم.

گواهی با اشاره به عوامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی یادآور شد: ‌وحدت کلمه، اطلاعت‌پذیری از فرماندهی ولی‌فقیه و بصیرت و آگاهی از عوامل پیروزی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است که باید مورد توجه ما قرار گرفته و ولایت‌مداری جزء لاینفک زندگی ما باشد.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به شرایط حساس فعلی جامعه و هتک حرمت نسبت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) افزود: دشمنان اکنون تلاش دارند تا علیه انقلاب و نظام موضع‌گیری کنند و امروز بر هر کسی که گرما و سرمای این انقلاب را چشیده لازم است که تبلیغ درست از دهه فجر داشته‌ باشند.

وی گفت: حفظ وحدت مهم‌ترین نیاز کشور است و غفلت و بی‌تفاوتی آب به آسیاب دشمن ریختن است که باید از آن دوری کنیم.

گواهی ادامه داد: برخی از افراد با اموال خود معامله کرده‌اند و اموال خود را در راه خدا انفاق می‌کنند و شهدا با نثار جان خود به فوز عظیم و عاقبت به خیری دست یافتند، اما شهید، جان خود را در برابر رضای حق وقف کرده که این مسئله یک حرکت بزرگ فرهنگی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله تهران بیان داشت: شهدا دارای ارزش، قرب و منزلت والایی هستند و هر کدامشان به اندازه تاریخ بشر ارزش و جایگاهی بی‌بدیل و دست‌نیافتنی دارند که باید الگوی همه‌جانبه برای ما باشند.

وی گفت: برگزاری این یادواره‌ها سبب می شود تا در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدا در اطلاعت از رهبری گام برداریم و با توجه به اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند وظیفه کنونی ما نیز عمل به تکلیف است و برای ماندگاری در تاریخ باید به تکلیف‌مان در قبال انقلاب و نظام، به درستی و به نحو مطلوب عمل کنیم.

شایان ذکر است : فرضعلی عرب متولد سال ۱۳۳۱ از فرماندهان لجستکی سپاه دراثر جراحت وارده از گازهای شمیایی دشمن بعثی ،درنهم بهمن ماه سال نود یک در یکی از بیمارستانهای تهران به ملکوت اعلی پر کشید .

IMG_2334 IMG_2333 IMG_2331 IMG_2308 IMG_2298 IMG_2293 IMG_2294 IMG_2276 IMG_2277 IMG_2278 IMG_2287 IMG_2275 IMG_2274 IMG_2273 IMG_2269 IMG_2268 IMG_2267 IMG_2266 IMG_2262 IMG_2260 IMG_2258 IMG_2253 IMG_2254 IMG_2255 IMG_2256

  ۳ ۱۱IMG_2335

 

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. صفرپورمداح بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *