اولین نشست بخشدار جدید بخش هزارجریب با دهیاران

به گزارش نیوزنکا به نقل از روابط عمومی بخشداری،مهندس محمد محمدیان پس از درود و سلام بر ارواح امام وشهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق دولت تدبیر و امید و تبریک میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) و تبریک دهه پیروزی انقلاب گفتند: همه ما به اعتبار ظهور و بروز انقلاب اسلامی به عنوان مسئولین محلی دور هم جمع شدیم تا در جهت رفع مشکلات بتوانیم تصمیماتی اتخاذ نماییم ایشان خدمت به خلق را بزرگترین عبادت دانست وگفت : برای حل مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل گام برداریم.

 DSCN9933

وی ادامه داد : دهیاران در روستاها عوامل اجرایی دولت هستند و میتوانند دولت را در اجرای قانون با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و فراهم کردن زمینه اجرای آن یاری کنند.
بخشدارهزارجریب با بیان اینکه دهیاران می بایستی در تعامل با کل اعضای شورا باشند و منطبق با نظرات قانونی شوراها و مبنی بر قانون محوری به اداره امور بپردازند. وبا همکاری شوراهای اسلامی میتوان گامهای مفیدی در راستای ارتقای سطح اجتماعی ، فرهنگی و عمرانی روستاها برداشته شود.
ایشان در این جلسه به تشکیل و پیگیری برنامه های ستاد دهه فجر در روستاها، پیگیری اجرای طرح هادی ، کاشت درخت در حاشیه جاده ها ، نظافت و زیبا سازی روستا،دفع زباله ، نحوه هزینه کرد اعتبارات ، تشکیل گروه نظارت بر پروژه ها تاکید داشتند
همچنین در این نشست هر کدام از دهیاران به نوبت به بیان مشکلات و پیشنهاداتی برای توسعه بخش و رفاه حال ساکنین و علی الخصوص روستای خودشان پرداختند و در این مورد با همدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

 

DSCN9929

 

DSCN9944  DSCN9938 DSCN9940 DSCN9942 DSC048231

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. براشون آرزوی موفقیت می کنیم

  2. منتظر شنیدن خبرهای جدید و خوش هستیم

  3. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    هزارجریب نکادرآینده شاهدتغییرات چشمگیری خواهدبود
    زیرابسیارتوانمندن!آرزوی موفقیت دارم

  4. آقای محمدیان تورو به خدا گاز روستای درویشان را پیگیر بشید. دیگران که از خود جنمی نشون ندادند ببینیم این همه از شما تعریف می‌کنند ، چیکار می‌کنید. با تشکر اهالی روستای درویشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *