چندپیشنهادبه روابط عمومی فرمانداری نکا

به گزارش نیوز نکا ، قابل توجه مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری شهرسان نکا ،

 آیین تودیع و معارفه رییس اداره امور مالیاتی شهرستان با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان، فرماندار، معاون فرماندار و جمعی از کارشناسان استانی و شهرستانی در دفتر مهندس قاسمی طوسی برگزارشد.

چندیست بر اساس یک رویه غلط بر جا مانده از روابط عمومی گذشته، از این دست خبر ها در وب سایت فرمانداری شهرستان نکا به نمایش  در می آید .

 برای ارتقای  آن مجموعه روابط عمومی و نیز عدم تکرار رویه گذشته و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان بدیهی است به چند نکته قابل تامل توجه داشته و به رفع  نقیصه موجود از دیدگاه حقیر اقدام شایسته بعمل آورید .

قبل از هرچیزی انتظار میرود با صحه صدر به موضوع توجه نموده و با فراخ دیدو افق روشن به موضوع بنگرید نه اینکه صبح فردا ساعت ۷ به تلفن حقیر تماس بگیری آقا جهت پاره ایی از توضیحات راس ساعت یازده در اتاق حراست حضور یابید!  

پیشتر ازبذل توجه به پیشنهادات حقیر صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید.

 ۱- در سطر خبرتان این جمله درج شده آئین تودیع و معارفه ؟؟؟؟/ کدام آئین چند نفر از کارکنان دولتی پشت دربهای بسته  گفتگو دارند یکی گفت دیگری شنید یکی از دیگری تعریف کرد دیگری هم برای او چند کلمه بیشتر تمجید کرد مگر نه این بود؟

۲-دلیل اینکه در این گونه جلسات خبرنگاران حضور نمی یابند توجیه ایی ندارد . کما اینکه از قبل اینگونه برنامه ها از  مشخص شده به دستگاه مرتبط اعلام میگردد.

۳- عناوین افراد و سمت ها را بدرستی درج نمائید چه دلیلی دارد در درج اخبار به کرار مشاهده شده است از کلمه مهندس استفاده میگردد چرا از کلمه دکتر استفاده نمی کنید.؟ تا آنجا که اطلاع داریم در این جلسه هیچ از مدیران مدرک مهندسی اخذ نکرده اند.قداست مهندسین جامعه را  با چسباندن به این و آن  خدشه دار ننماید.البته این  اعتراض از سوی جامعه مهندسین میبایست انجام که حجب و حیا مهندسین بزگوار جامعه ما فراتر از این مطالب کوتاست.

۴ – اشاره داشتید جمعی از کارشناسان استانی نگفتید مربوط به کدام دستگاه ؟

۵- جناب سر پرست فرمانداری شهرستان نکا به موضوع مهم وبا اهمیتی اشاره داشتند که “اطلاع رسانی در مورد مالیات و عملکرد مالیاتی در شهرستان ضعیف بوده وامیدوارم با انعکاس عملکرد و تلاش و کوشش همکاران امور مالیاتی شهرستان مردم در جریان خدمات انجام شده توسط این اداره قرارگیرند.” جناب رئیس روابط عمومی همین یک جمله جناب سرپرست خود رهگشاست .

۶-هیچ وقت دروغ  تحویل مردم ندهید مانند این خبر ” در این نشست خبری نمایندگان رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان نکا و استان مازندران ، از جمله روزنامه های شرق ، کیهان ، ایران ، جمهوری اسلامی ، بشیر ، هفته نامه های بهنگر ، شمال امروز ، نگاه ، تارنماهای اطلاع رسانی و خبری نیوزنکا ، مهر ، ایرنا ، ایلنا ، مهر ، فارس ، مهروان نیوز ، مازنی نیوز ، ناترینگ ، و … حضور داشتند . بفرمایئد کدام نماینده نیوز نکا  حضور داشتند  ضمن اینکه مگر جناب سرپرست فرمانداری نکا  مانع حضور خبرنگار محترم نکا آنلاین نشد ؟و در ادامه چرا اشاره نکرده اید که  نمایندگان پایگاه اطلاع رسانی نیوز نکا به  حمایت از ایشان و اعتراض به تصمیم فرماندار در جلسه شرکت ننمودند.حتی تصویر حضور خبرنگاران در سایت شما درج شده .است ۶۶۶۶ ۴۴۴۴ ۵۵۵۵
شما همانند پل دو سویه عمل نماید حرفهای مردم را درست بدون کم و کاست به دستگاه و کارکنان محترم اطلاع دهید و از طرفی مسئولیت دیگر شما اطلاع رسانی  به مردم از روند اقدامات دستگاه شماست که می بایست بصورت شفاف  بدونه قرض ورزی و یا سیاه نمایی به اطلاع مردم عزیز برسد

ودر این راه از رسانه های محلی میتوانید استفاده و بهره وافی و کافی ببرید نه اینکه بعد از پایان جلسات در مقابلشان گارد بگبرید که به تلافی فلان کارتان و فلان حرکت شما  فلان بلایی بر سرتان  میارم که نگو نپرس  ضمن اینکه میتوانید با  ارسال اخبار فرمانداری نکا دیگر رسانه های استان را نیز مطلع نماید .

استحضار داشته باشید امانت سنگینی را حامل هستید  این چند صبا خدمت در این مجموعه می بایست  کارنامه درخشانی حاصل گردد.کما اینکه خدمات شما در میان روستائیان عزیز آلوکنده و بی ریا کارکردن برای مردم این روستا زبانزد عام و خاص شده است که مردم همواره به روح پدر بزرگوارتان آن فقید سعیدحجت الاسلام شیخ حسین عزتی سلام و صلوات نثار می نمایند . 

ارادتمند امرالله یداللهی خادم مردم در بخش اطلاع رسانی  شهرستان

DSC04663

دیدگاه های این مطلب

13 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام اقای یداللهی:
    مهم۱- نیت و نفس صواب عمل می باشد که این جوان دارد.۲ -نیروی مستعد .جوان و مخصوصا بومی شهرمان است
    پس بهتر است عوض ایرادگیری سختگیرانه نیمه ی پر لیوان را بنگریم و پشتیبان مسوولین و خدمتگزاران شهرمان باشیم که خدا پشتیبانشان هست. بخصوص شما که ارباب رسانه هستید.
    با تشکر

  2. امیدی عین اله در گفت:

    قابل تقدیر و تشکر است

  3. آقای یداللهی
    دوران عزتی و دستباز و شعبانی مطلق هم تموم میشه.
    عجل نکنین.
    سحر نزدیک است…..
    به خدا از تدبیر و امید خسته شدیم.
    یداللهی تو رو خدا کامنتم رو بزار تا آقایون بدونند چه خبره

  4. روابط عمومی در گفت:

    سلام خسته نباشید بر یدالهی از انتقاد سازنده و هدیه شما متشکریم .دوستان انتقاد به عنوان یک هدیه است باید این ظرفیت را در خود و سازمان بوجود بیاوریم . انتقاد را به عنوان انتقام چیزهای دیگر معنا نکنیم . اقای یدالهی و صداقتی و امثال اینها باید و نباید ضعف ها و کاستی خبری را باید بیان کنند تا دوستان جبران نمایند . چون خبری و عمل کاری به عنوان شهرستان نکا اخراج می شود . باید خیلی اهمیت دهیم .
    در خصوص دوست عزیمان عزتی عنوان نمایم ایشان انسان خوب است اما در متن رسانه و روابط عمومی کم تجربه است فرماندار جای تجربه نیست جای است کار است و تجربه دانش را بروز دهیم . این شعار قبلا در حد مدیریت بالا مرسوم بود نکا پله ترقی مدیران استانی و شهرستانی است .
    ناگفته نماند نهادها و سازمانها یی که به روابط عمومی اهمیت دادن جایگاه بسیار خوبی در سطح جهانی دارند. دوستان روابط عمومی فرمانداری از زمان آزادی کناری تا به امروز قربانی سیاست و تفکرات شخصی فرماندارها شده است .رسانه و روابط عمومی نباسد غرق در سیاست شود بلکه باید واقعیت گرا و مردم پسند باشد تا مردم به ایشان اعتماد کنند. کارها نباید بر شرف جناحی بودن و هم محلی بودن پسندید بلکه باید تجربه و دانش هم ملاک باشد .
    نکته زیبا فرماندار محترم در جلسه دیروز ؟
    ما از نظر پیشرفت و ارتقاء نکا عزیز را باید با شهرستان های بزرگ اصفهان تبریز و … مقایسه کنیم نه با بابل ساری و… فرماندار عزیز در صورتی چشم چراغ نهاد شما روابط عمومی در حد شهرستان قابل مقایسه نیست اصلا دانشی در این موصوع نداشته. امروزه داد خبر نگارها و روابط عمومی چنین بلند می شود شاید برای شما اهمیت نداشته باشد . اما برای شهرستان نکا اهمیت دارد جون فرمودی بهترین زمان عمرت همین خدمت کردن به مردم نکا است . خواهشمند سیاسی استخراج نکنید .

  5. محمد رضا ولی زاده در گفت:

    با نصب یک فرد که از روی خط و خط بازی به عنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری منصوب می شود انتظاری بیش از این نیست .شش سال با هزار زحمت و کم پولی در دانشگاه دولتی درس خوندیم خودمونو مهندس نمی دونیم.

  6. واقعا خسته شدیم از این وضعیت شهر ،هنوز تو حاشیه انتخاباتی هستند مثلا اقای سرپرست…

  7. اقای یداللهی خبر داری حکم سرپرست تمدید شده یا نه

  8. اقای عزتی قبل از روابط عموی فرماننداری خیلی روابط عمویش خوب بود ولی خودش راگم کرده کارباید برای خدا باشد نه بنده خدا باد اورده راباد می برد

  9. ??????????????

  10. آقای یدالهی از اینکه کسی یا سازمانی رو نقد میکنید خوبه ولی آیا به نوشته های خودتان دقت میکنید؟ بارها در خبرهایی شما به عنوان سایت خبری پر بازدید اشتباه املایی و انشایی وجود داشت، در ضمن از تخریب یک جوان چه چیزی نصیب تان می شود؟ امیدوارم نیت شما از خیرخواهی بوده باشد و عقده گشایی مسایل دیگر نباشد!!

  11. میدونم کامنتم را نمیزاری یداللهی ،شما داری از موقعیت این سایت سواستفاده میکنید لطفا بی جهت غرض ورزانه کار نکنید.الله واعلم

  12. بیطرف تو رو خدا بیطرفی؟؟؟؟!!!! الله و اعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *