صفرپور:انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه خداوندبه مردم ایران است

محمدعلی صفرپوررئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان نکا در گفتگوی خود با خبرنگار ما  انقلاب اسلامی رابزرگترین هدیه خداوند به مردم ایران از صدراسلام تاکنون دانست و در ادامه خاطر نشان کرد: بهمن امسال از ویژگیهای خاصی برخوردار است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا  با محکوم کردن توهین به  ساحت پیامبر از طرف مدیران حقوق بشرو آزادی تاکید کرد :بایدبا وحدت و هدفمندی بهتری در راهپیمایی امسال شرکت کنیم  چرا که اینها مهمترین گزینه های   رومیزمان است .

وی گفت : ایام الله های  روزقدس،۲۲ بهمن و ۹ دی نشان از استقامت  پایداری مردم ماست که همواره در صحنه هستند و هیچگاه  از ارزشهای نظام و انقلاب خود  عقب نشینی  نخواهند کرد .

صفر پور در ادامه اذعان کرد:  در حالی به استقبال سی و هفتمین بهار آزادی می رویم که خون شهیدان و زحمات حضرت امام به عنوان بانی این انقلاب به ثمرمی نشیند که یقین داریم انقلاب ما صادرشده است وبیداری اسلامی کشورهای مسلمان حاصل آن است.

اوگفت : امسال جوانان حضور پر رنگ تری در مراسم  بویژه در روز راهپیمایی شرکت خواهند کرد چون نامه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ایی به جوانان اروپا و آمریکا چراغ راهی برای جوانان کشور ما هم بوده است.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی  شهرستان نکا با بیان اینکه  مردم ما راه امام را به خوبی شناخته اند و ادامه آنرا با اطاعت آگاهانه از رهنمودهای جانشین برحق امام راحل، مقام معظم رهبری و استمرار راه شهیدان انقلاب و دفاع مقدس می دانند خواستار کمک همه مسئولین و آحاد مردم به رئیس جمهور محترم برای ارائه خدمت بیشتر به مردم خداجوی ایران اسلامی شد.

DSCN0022

صفرپور در ادامه به تشریح اعم برنامه های دهه مبارک فجردر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پرداخت و گفت : دوازده بهمن افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی ،سیزدهم بهمن، دومین اختتامیه سوگواره عکس (به عنوان غروب خورشید یادمان مرحوم محمدنژاد) چهاردهم، پانزدهم وشانزدهم بهمن کنسرت موسیقی به مدت سه روز در سالن اداره ارشاد اسلامی به سرپرستی گروه موسیقی اسحاقی گرجی و عصر شانزدهم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا و شهدای رسانه، و شب شانزدهم شب شعردر یکی از روستاهای بخش مرکزی و همایش ویژه بانوان فجرآفرین و نشست بصیرتی،هفدهم بهمن، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، هیجدهم بهمن، شبی با شعر در روستای ملاخیل یکی از روستاهای بخش هزارجریب و تجلیل از کارآفرینان، کمیته کارو کارگری شهرستان، نوزده بهمن، گفتمان انقلاب با محوریت قران و اهل بیت در سالن اداره ارشاد اسلامی، بیستم بهمن، مراسم عصری با شعر بعنوان فجرآفرینان بیدار، بیست و یکم بهمن، مراسم تجلیل از هنرمندان، فعالان بسیجی در طول سال، بیست و دو بهمن ماه روز راهپیمایی روز خلق حماسه و میعاد با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است. وی با اشاره به اینکه مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجراست طراحی بنرهای دهه مبارک فجر به عهده این کمیته می باشد.

وی در ادامه گفت: بناست جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب اسلامی و دهه فجر که درسربرگ نامه های اداری ادارات استفاده گردد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجرافزود: هماهنگی با مجریان، شعاردهندگان و خبرنگاران عکاسان و تصویربرداران نیزبه عهده این کمیته می باشد./ح

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سیدعمارمحمدی قلعه سری در گفت:

    پیشاپیش بایست خدا قوت گفت به این مدیر توانا و خستگی ناپذیر بیاییم با شعار در سایه ولایت همه با هم نه همه با من امسال دهه فجر خوبی با اینهمه برنامه های زیبا و متفاوت داشته باشیم.

  2. امیدی عین الله در گفت:

    اقای صفر پور از دبیران خوشنام هنرمند ماست موفق بشند

  3. مردم در همه صحنه ها بودند و هستند ولی همیشه از خودشون غافلند دارند نابود میشوند اما این موضوع را نمیخواهند درک کنند کافیه یکمی فکر کنند و حق و حقوق خودشونو بدونند.

  4. اقای صفرپور:
    الان شما به عنوان یکی از مسوولین خدمتگزار .مجموعه دولت تدبیر و امید با برنامه های متنوع و جامع با بکارگیری از فرهیختگان شهر در مقوله فرهنگی در راستای اهداف نظام و دولت تدبیر و امید. همچون گذشته مسوولانه و مدبرانه عمل نمایید .تا کارنامه خوبی در پیشگاه خداوند و مردم داشته باشید .ان شاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *