راهپیمایی مردم نکادراعتراض به توهین نبی مکر اسلام (ص)/عکس

به گزارش نیوز نکا ، مردم نکا همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به توهین به پیامبر  راهپیمایی کردند.
نمازگزاران  جمعه شهرستان نکا همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نمازجمعه  ازمقابل  مصلای امام خمینی  تا میدان جانبازان را راهپیمایی نمودند .
در این راهپیمایی مردم نمازگزار و شهید پرور نکا با سر دادن شعارهای «مرگ بر صهیونیسم»، « مرگ بر آمریکا»، مرگ بر فرانسه «امّت اسلام سرآمد بود، خاتم انبیاء محمّد(ص) بود» و « سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت است، خیانت» اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را در اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، روحانیون، طلاب، دانشجویان، دانشگاهیان، بازاریان و اصناف و فرهنگیان و دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی خشم و انزجار خود از اقدام مجله فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ع) را اعلام کردند.

جمعی از مردم و مسئولان نکا، امروز بعد از اقامه نماز جمعه و با انجام راهپیمایی هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان این حرکت شرم‌آور شدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا درحاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: اقدام تاسف‌بار و گستاخانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و اعلام می‌داریم مسلمانان همواره با اتحاد و برادری ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای اهانت به ائمه اطهار (ع) و پیامبران عظیم‌الشان ما شود.

مصطفی باقری اظهار کرد: با محکوم کردن این حرکت زشت و قبیح نشریه فرانسوی خواستار محکومیت مسئولان این نشریه و سردمداران کفری هستیم که از این مجموعه حمایت می‌کنند.

وی افزود: اهانت به پیامبر اسلام(ص) بیانگر درماندگی و شکست غرب است و جهان اسلام، هیچ‌گاه توهین به بهترین معلم انسانیت و بشریت را قبول ندارد و خواستار مجازات عاملان این توطئه و فتنه است.

 

محمد میرزایی یکی از شهروندان نکایی نیز در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) در واقع درماندگی دشمنان در برابر اسلام است و با توجه به رشد موج اسلام‌خواهی در دنیا، دشمن و استکبار غرب و شرق بداند، مسلمانان هیچ‌گاه با این گونه اقدامات دشمنان از حرکت باز نمی‌ایستند و همواره بر اسلام‌خواهی و صدور آن ثابت قدم هستند.

وی افزود: من به عنوان یک جوان مسلمان این هتاکی به حضرت محمد (ص) را محکوم می‌کنم و امیدواریم که دشمنان اسلام به سزای اعمال ننگین‌شان برسند.

سکینه فلاح یکی از بانوان بسیجی نکا نیز به خبرنگار فارس در نکا گفت: توهین به مقدسات، توطئه غرب علیه مسلمانان است و توطئه رژیم صهیونیستی در توهین به پیامبر اکرم (ص) به صورت واضح مشاهده می‌شود که نباید در برابر این توهین ساکت بنشینیم.

وی با بیان اینکه امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربی‌ها به پیامبر اسلام (ص) نفرت دارند، تصریح کرد: دشمنان اسلام به دلیل درماندگی کینه خود را با اهانت به پیامبر (ص) بروز می‌دهند که باید بدانند این توهین دشمنان، ما را در صدور اسلام قوی‌تر کرده و حب و دوستی به اهل‌بیت (ع) را افزایش می‌دهد.

 

DSCN9999 DSCN9996 DSCN0030 DSCN9993 DSCN0040 DSCN0038 DSCN0025 DSCN0028 DSCN0036 DSCN0023 DSCN0022 DSCN0017 DSCN0016 DSCN0013 DSCN0011 DSCN0007 DSCN0008 DSCN0009 DSCN0002 DSCN0001

 

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احسنت

  2. هرکی داره خودی نشون میده از جمله کارکنان زحمتکش آب وفاضلاب روستایی واون رئیسش
    خخخخخخ

  3. کار خیلی خوبی بود و همه از ساحت نبی مکرم دفاع میکنند.
    اما چرا اینقدر عکس برداری ضعیف بوده اصلا عکس ها حرفه ای نیست.

  4. فروشگاه خواربارولبنیات علی صادقی در گفت:

    درود خدا برمردم خداجو دوست داشتنی و ولایت مدار شهرستان نکا.

    • همكار بازنشته سپاه در گفت:

      درودخداوند بر انان باد یاد یکی از بانشته گان سپاه- پاسدار اسلام سید کریم جلالی ان روز در راپیمایی بودند و الان زیر خاکند یادش گرامی باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *