حجت الاسلام فلاح :ازطرح های تحقیقاتی و پژوهشی طلاب حمایت می شود

به گزارش نیوزنکا، حجت الاسلام جواد فلاح پجتی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ممتازین در استان خبر داد و گفت: در این طرح از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان که واجد شرایط علمی هستند حمایت خواهد شد.
حجت الاسلام فلاح خاطرنشان کرد: در طرح ممتازین از فرزندان خانواده های طلاب و روحانیانی که معدل آنها بیش از ۱۸ باشد طبق رتبه علمی تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران از ثبت نام ۵۰۰ نفر از فرزندان طلاب و روحانیان استان در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش در دو بخش غرب استان و شرق استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام فلاح با بیان این که  بخش غرب استان از محمودآباد تا رامسر و بخش شرق استان از آمل تا بهشهر خواهد بود، تصریح کرد: یکی از این همایش ها امسال و دیگری در سال آینده برگزار خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که حمایت های مرکز خدمات از سه گروه است، ادامه داد: طلاب تمام وقت حوزه علمیه، اساتید و محققان مورد حمایت مرکز خدمات حوزه های علمیه هستند.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران به حمایت این مرکز از ممتازین و محققان حوزوی اشاره کرد و افزود: این گروه علاوه بر خدماتی که گروه های دیگر دریافت می کنند از حمایت های ویژه برخوردار هستند.
حجت الاسلام فلاح از حمایت ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران طلاب محقق و پژوهشگر خبر داد و خاطرنشان کرد: حمایت از فعالیت های پژوهشی، تألیف و چاپ کتب و همچنین طرح های پژوهشی از جمله برنامه های این مرکز از طلاب است.
وی با بیان این که مرکز خدمات از پایان نامه های کاربردی و مورد تأیید حوزه حمایت خواهد کرد، افزود: توسعه و رونق فعالیت علمی و پژوهشی از جمله برنامه های مورد نظر مرکز خدمات حوزه های علمیه است.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خدمت به قشر اثرگذار و مدعای روحانیت یک افتخار بزرگی است، گفت: خدمت به سربازان حضرت ولیعصر(ع) توفیق بزرگی است که نصیب هر فردی نخواهد شد.
حجت الاسلام فلاح با بیان این که طلاب و روحانیان مروجان و مبلغان سنت پیامبر و ائمه معصومین(ع) هستند، تصریح کرد: رشد و گسترش امروز اسلام ناب مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی های روحانیت در تاریخ است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب همواره به دنبال تضعیف جایگاه علما و روحانیت بوده اند، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش های دشمنان، امروز روحانیت به عنوان پناهگاهی امن برای آحاد جامعه مورد توجه است.

رسا

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ جواد فلاح پجتی از افتخارات منطقه هزار جریب و بخش دهستان استخرپشت و بخصوص روستای پجت می باشد خدا حفظش کنه

  2. کوچه های بیقرار در گفت:

    خدا را هزارمرتبه شکر به فکر فرزندان طلبه هم افتادین آقای فلاح احسنت به مدیریت وتدبیر جنابعالی موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *