لائینی :روح پاک و اخلاقی و دل مصفا و با معنویت می تواند یک رای صادق باشد

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا عصر امروز در جمع نامزدهای شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان،ضمن تبین رسالت شورای اسلامی خاطر نشان کرد : شورای تنها داشتن دانش نیست بلکه روح پاک و اخلاقی و دل مصفا و با معنویت بیشترمی توان یک رای صادق را در موضوعی زمینه ساز شود .
IMG_6019IMG_5979IMG_6019

IMG_6021
او گفت چنانچه با رعایت این موضوع این گونه افراد به مسئولیت برسند به مراتب رای صادق را را اجرا میکنند .
امام جمعه نکا خطاب به نامزدها گفت: ملت ما،ملت شهید داده است صدها هزارشهید در رای وطن خون پاکشان را نثار کردند و بسیاری از این مردم ایثاررا لمس کرده اند نشتن براین صندلیها و میزها لیاقت میخواهد کسی که لیاقت را نداشته باشد مردم آن رالعنت خواهند کرد .
حجت الاسلام با اشاره این ایام و ماه مبارک رجب در چند فراض ضمن نصیت به کاندیداافزود : خودرا ازنظر معنویت و اخلاق بسازید شورای باشید که لیاقت ملت شهید داده باشید درستادها خالص ترین حرفها را برای مردم بیان نمائید از علکرد هاخوب گذشته را به مردم بازگو نمائید موفق ترین عملکرد را داشته باشد . ارزشمندانه ترین ستادها بدون مبالغه گویی است ستادهای موفق باشید کسانی که دست اندرکار داوری و برخورد هستند هیات های اجرایی و نظارت دستگاه ها انتظامی و دادستان و همه منصفانه داوری نمایند دقت نظر داشته باشند انشاالله همه از یکدیگرراضیه المرضیه باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *