۹ دی ،همایش بصیرت و روشنفکری با حضور بانوان بسیجی درنکا

به گزارش نیوزنکا:  با حضور بانوان بسیجی همایش بصیرت و روشنفکری در نکا برگزار شد. یک کارشناس مسائل سیاسی در نشست نهضت روشنگری خواهران بسیجی نکا در سالن ارشاد این شهرستان گفت: باید بدانیم که دشمن لحظه‌ای از موضع‌گیری‌های خود نسبت به ایران اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند و اجازه ندهیم بین ستون انقلاب، منافق نفوذ کند.
علی سلیلی اظهار کرد: مبنای فتنه ۸۸ همان مبنای فتنه و دشمنی در عاشورا بوده است و ثقلین یعنی کتاب و عترت را نشانه گرفته بودند.

DSCN9995 DSCN9996
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ در پی براندازی نظام بود و تقلین انقلاب ما را نشانه رفته بودند، افزود: ثقلین انقلاب ما جمهوریت و اسلامیت نظام ما بوده است که مورد هدف دشمن قرار گرفت.
سلیلی با اشاره به شکست دشمن در نهم دی ماه ۸۸ گفت: مردم با راهپیمایی بزرگ خود در نهم دی ماه ۸۸ نشان دادند که همواره تابع ولایت هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی با داشتن ولایت‌مطلقه فقیه، هرگز آسیبی نمی‌بیند.
وی خاطرنشان کرد: نهم دی ماه موجب تعالی و پیشرفت همه‌جانبه نظام شد و اکنون نظام ما به‌عنوان عزیزترین کشور دنیا است و به نوعی ایران اسلامی بدون آمریکا عزیز کشورها شده است.
سلیلی فتنه ۸۸ را به تئاتری تشبیه کرد که دارای تهیه کننده، بازیگر، سناریو نویس، تماشاچی و… بود، و در این زمینه ادامه داد: بصیرت مردم در نهم دی و ولایت‌مداری آنان مانع از شکل‌گیری و نمایش این تئاتر شد و برنامه‌های مختلف دشمنان نقش برآب شد.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب از جمله دستاوردهای روز ۹ دی بود.
وی افزود: از دستاوردهای دیگر روز ۹ دی تعبیر آیه « و ارسل علیهم طیرا ابابیل» است که در حقیقت تجلی وعده خدا و تجلی سنگ باران ابابیل بر سپاه ابرهه سبز رنگ بود.
سلیلی با تاکید بر اتحاد و همدلی و همبستگی در جامعه افزود: حادثه نهم دی و حضور با بصیرت مردم با مدیریت هوشمندانه رهبری موجب شد که ملت با ماهیت بسیاری از افراد آشنا شود و بداند تنها در صورت انسجام و همبستگی می‌توان بر دشمن نائل آمد و پیروز شد.
وی ادامه داد: باید بدانیم که دشمن لحظه‌ای از موضع‌گیری‌های خود نسبت به ایران اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند و به دنبال فرصتی دوباره برای رخنه است و و ما باید محکم باشیم و اجازه ندهیم بین ستون انقلاب، منافق نفوذ کند.

شایان ذکراست این همایش بصیرت و روشنگری با همکاری بسیج خواهران حوزه حضرت زینب(س) سپاه نکا، بسیج هنرمندان و طلاب مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول(ع) نکا برگزار شد.

فارس

DSCN9994 DSCN0016 DSCN9983 DSCN9986 DSCN0013 DSCN0014 DSCN0015 DSCN0004

 

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. افتخار علمی دیگر توسط یکی از جوانان هزار جریبی (لایی سوته خیل ) در سطح شبه قاره هند در گفت:

    جناب آقای دکتر اسحق علی عزیزی انتخاب جنابعالی را به عنوان دانشجوی برتر شبه قاره هند و همچنین پژوهشگر برتر شهرستان نکا که نشان از درایت و تلاش مجدانه شما در عرصه علمی می باشد را به جنابعالی و خانواده محترمتان ،دوستان و همشهریان ارجمند تبریک و تهنیت عرض می نماییم . امید واریم در سایه الطاف حق تعالی شاهد درخشش شما در عرصه های علمی ،پژوهشی و فرهنگی باشیم .

  2. بانوی بی نشان در گفت:

    مرحبا به خواهران بسیجی ثابت کردید همیشه درصحنه حاضرهستید مطیع امر رهبری هستید ومنتظر نبودیدازکسی اجازه بگیرید مرحبا به ولایت پذیری شما خواهران بسیجی

  3. اینا همه طلبه بودن ؟/////؟

  4. کوچه های بیقرار در گفت:

    آقای آزاد اندیش خوب دقت کن بعد نظر بده

  5. الحق و الانصاف با آمدن خانم فلاح بعنوان فرمانده حوزه حضرت زینب تحولی در اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی و بصیرتی خواهران شهرستان بوجود آمد توفیق روز افزون برای ایشان و تمامی خواهران بسیجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *