گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع نکا/عکس

به گزارش نیوز نکا ،

همزمان با سراسر کشورمراسم بزرگداشت نهم دی ماه با حضور مسئولین ادارات و جمع کثیری از آحاد مختلف مردم در مسجد جامع نکا برگزار شد.

حجت الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه ۳۶ سال است که از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد تصریح کرد: ازهمان ابتدای تشکیل انقلاب دشمنان به فکر ضربه زدن و براندازی انقلاب ما بودند و با ترفند ها و فتنه های گوناگون می خواستند انقلاب ما را به چالش بکشند که می توان نمونه ای از آنها را در جنگ تحمیلی و ایجاد تفرقه بین قومیت های مختلف نام برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپای کربلای مازندران با اشاره به اینکه فتنه های سیاسی هنوز هم ادامه دارد تاکید کرد: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس فهمید که با قوای نظامی نمی تواند به انقلاب و نظام ما ضربه وارد کند اقدام به فتنه فرهنگی کرد و متاسفانه در این مورد مسئولین ما خوب عمل نکرند و امروز شاهد این هستیم که جوانان ما بجای الگو گیری از معصومین و بزرگان ما به صورت کور کورانه از فرهنگ غربی پیروی می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر بصیرت‌آموزی آحاد جامعه و مسئولان از حماسه ۹ دی، گفت: بصیرت عاشورایی موجب نجات ملت از فتنه ۸۸ شد.
حجت الاسلام یدالله غلامی امشب در همایش حماسه ۹ دی در مسجد در جمع مردم اجتماع کننده در مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه اظهار داشت: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در فاصله یک روز در ۲۳ بهمن، غائله تجزیه طلبی در استان‌های کشور به راه افتاد و توطئه ها علیه نظام کلید‌خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه‌ کربلای مازندران افزود: حادثه کوی دانشگاه سال ۷۷ و فتنه سال ۸۸ ، دو حادثه خطرناکی بود که در دوران انقلاب‌اسلامی صورت گرفت.
غلامی افزود: در ۲۳ تیرماه سال ۷۸ , با درایت مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم و سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی این فتنه در مدت پنج روز خاموش شد.
وی گفت: ۱۰ سال بعد در کشور حادثه‌ای شکل‌گرفت که بسیار خطرناک‌تر از فتنه ۲۳ تیر سال ۷۸ بوده که به بهانه تقلب در انتخابات سال ۸۸ این فتنه کلید خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه‌ کربلای مازندران گفت: شاید برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی، در ادبیات سیاسی رهبر معظم انقلاب, فتنه عظیم ۸۸ یاد شده است.
وی ادامه داد: اصول و مبانی انقلاب, ارزش ما است و اشخاص نمی‌تواند معیار حق و باطل باشد.
غلامی به اهمیت فتنه سال ۸۸ در کشور اشاره کرد و گفت: از سال ۸۸ تاکنون به دلیل مهم بودن مسئله فتنه, رهبر انقلاب, ۵۰۰ مرتبه واژه فتنه را به کار بردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه‌ کربلای مازندران با بیان اینکه براندازی فتنه با برنامه‌ریزی مدون و حساب شده صورت گرفت و یک اتفاق نبوده است، تصریح کرد: بسیاری از مردم خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کردند و نمی‌توان گفت فتنه سال ۸۸ یک اتفاق بوده است.
وی گفت: عده‌ای به دنبال این هستند که بگویند فتنه سال ۸۸ یک سو‌ء تفاهم بوده و باید از آن بگذریم, ولی رهبر معظم انقلاب از فتنه به عنوان خط قرمز نظام نام برده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه‌ کربلای مازندران افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ به دنبال این بود که اصل انقلاب را زیرسئوال ببرد.
وی افزود: اگر درایت و هوشمندی مقام معظم‌ رهبری در فتنه سال ۸۸ نبود, نظام اسلامی کارش تمام شده بود و این اتفاقات سبب شد مردم حماسه ۹ دی را خلق کنند.
غلامی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ جمع شده ولی ریشه فتنه همچنان باقی‌است، افزود: بصیرت عاشورای حسینی و قرآنی انقلاب کشور را نجات داد و روز به روز باید همه بسیجیان این حماسه را تقویت کنند.IMG_0928 IMG_0926 IMG_0925 IMG_0918 IMG_0919 IMG_0922 IMG_0913 IMG_0912 IMG_0910 IMG_0906 IMG_0908 IMG_0909 IMG_0904 IMG_0900 IMG_0899 IMG_0896 IMG_0895 IMG_0894 IMG_0893 IMG_0891 IMG_0889 IMG_0888 IMG_0887 IMG_0886 IMG_0885 IMG_0884 IMG_0883 IMG_0873 IMG_0877 IMG_0881 IMG_0868 DSCN0039 DSCN0038 DSCN0035 DSCN0036 DSCN0029

دیدگاه های این مطلب

13 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. انصافا حضور مردم بسیار گسترده بود شاید خواستند به برخی مسولین پیام جدیدی بدهند که ما هستیم فکر نکنید فتنه درون شما را نمیبینیم جالب است که بسیاری از کسانی که از فتنه گران حمایت میکردند نیز در مسجد بودند خدا میداند در دلشان چه بود

  2. متاسفانه باخبر شدیم ک یکی پر طرفدارترین تیم فوتسال حاضردر دسته یک کشور تیم شهرداری نکا به علت مشکلات وافر مالی اقدام به انصراف از حضور در لیگ یک راداده است>>مسولان شهر نکا شهردار نکا اقای فرماندار بداد این تیم پر طرفدار برسید باوجود ده ها کارخانه بزرگ صنعتی در این این تیم نباید اینگونه در ضعف مالی به سر ببرد!!چرا باید همیشه تیم های اصفهانی در رتبه های بالاتر باشن نسبت به تیم های مازندرانی !!؟؟اقای یداللهی حتما پیگیر موضوع باشید.

  3. آقای احمدی خیلی قد کوتاهی ( زیزیگولو)

  4. مهدی مقدسی تو مراسم نیست جای تعجب هست

  5. حضور اخوند و طلاب پررنگ تر از همیشه!!!

    جزاک الله خیرا ایهاالاخوند!

  6. فرمانداری نکا هیچ تبلیغاتی درباره نه دی نداشته است. چرا؟

  7. اولین باره به این سایت سر زدم, واقعا متاسفم از نظر دهندگان با این ادبیات بی ادبانه , و واقعا هم از مدیریت این سایت متاسفم که هر نظر بی ادبانه ای رو درج میکنه

  8. بانوی بی نشان در گفت:

    مردم همیشه درصحنه شهرستان نکا بار دیگر ثابت کردند که یاوه گویان و بی بصیرتان جای دردل مردم ندارند وباحضور خودشان ثابت کردند که راه امامشان و پیروی از مولاومقتدای ورهبرشان ادامه خواهند داد و هیچ وقت رهبرخودشان راتنها نخواهد گذاشت گر خامنه ای لب ترکند جان رافدایش میکنیم ما ثابت کریم مثل مردم کوفه نیستیم که علی راتنها بذاریم دشمنان و مخالفین این نظام از دست ما اعصبانی باشید واز این اعصبانیت بمیرید

  9. با سلام
    لطفا از قلم استاد حمیدی از طلاب خوب مازندران در قم استفادهکنید چند مقاله در سایت ازش دیدم
    ایشون کارشناس فرهنگی و سیاسی هستند و برای سخنرانی در دانشگاه و حوزه حضور می یابند
    برخی مقالاتش در رجا نیوز و جام نیوز و…دیدم

    موفق باشی مدیر سایت و سایر دست اندر کاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *