حجت الاسلام ربیعی : اگر همه به قانون پایبند باشند خدشه ای در انتخابات وارد نخواهدشد

حجت الاسلام محمد تقی ربیعی رئیس دادگستری شهرستان نکا عصر امروز در جمع نامزدهای شورای شهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بر لزوم اجرای صحیح و رعایت قانون انتخابات از سوی همه عوامل و نیز کاندیدای محترم تاکید کرد .
IMG_5991IMG_5987IMG_5984IMG_5995IMG_6018

IMG_6017
ریاست ستادپیشگیری ازجرائم تخلفات انتخاباتی شهرستان نکا، بسیاری از تخلفات انتخاباتی گذشته را عدم آگاهی از قوانین انتخابات از سوی نامزدهها و نیز هواداران آنها اعلام کرد و گفت : هدف ما اجرای دقیق قانون و نیز پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.
حجت الاسلام محمد تقی ربيعي در مقدمه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که همه چیز فاني است آنچه باقي مي ماند آخرت با نيت اخلاص
وی خطاب به کاندیدا گفت: شماراي بياوردو چه نياورد نباید فرق داشته باشد مهم اینکه در حماسه سیاسی مشارکت نموده اید
رئیس دادگستری نکاگفت: برابر با ماده ۱۰۰ قانون اساسي وظايف همه تعين شده که براي پيش برد اهداف نظام در راه اعتلاي نظام بکوشيم اگربه قانون پايبند باشيم هيچ خدشه ايي وارد نخواهد شد
وی تاکید کرد :محورقانون است هدف ما مهر قوانين است .
رئیس ستاد پیشگیر یاز تخلفات و جرائیم انتخاباتی خاطر نشان کرد : روند انتخابات را کاملا رصد مي نمايم جلوي تخلفات را خواهيم گرفت اين ميزان تخلفاتی که صورت ميگيرد عدم اطلاع از قانون از سوي کانديدا ويا هواداران آنهاست توجه داشته باشید مسئوليت هرنوع تبليغات برعهده کانديدای محترم است . مردم باهوش هستنداخلاق انتخاباتی را رعایت نماید .
او با اشاره به این که شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری شهرستان نکا دایر شده است خاطر نشان کرد : بدون نوبت و در کوتا ترین زمان ممکن به اینگونه تخلفات رسیدگی خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *