ساداتی ازشرکت ۲۰۰ مددجوی نکا درکلاس‌های خودمراقبتی خبر داد

مدیر کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در راستای نهادینه کردن مراقبت از خود و افزایش سلامت در جامعه، کلاس‌های خودمراقبتی در بخش هزارجریب در سال‌جاری برگزار شد که حدود ۲۰۰ نفر از بانوان در این دوره‎ها شرکت کردند.

سیدرضا ساداتی با اشاره به حساسیت‌های مختلف موجود در رابطه با سلامت بانوان در جامعه و به‌ ویژه در روستاها اظهار کرد: سلامت یکی از مقوله‌های مهم در جامعه است که کمیته امداد امام خمینی نیز به صورت جدی در حال پیگیری افزایش سلامت افراد مددجو با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و خدمات درمانی و بهداشتی است.

وی افزود: در این کلاس‌ها، بانوان ۳۰ تا ۵۵ ساله از آموزش‌های بهداشت فردی آگاه شده و نکات بهداشتی این دوران به آن‌ها آموزش داده می‌شود ضمن اینکه پزشکان زنان به پرسش‌ها و مسائل بهداشتی آنان پاسخ می‌دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا یادآور شد: این دوره‌های آموزشی با کمک دهیاری و خانه بهداشت روستاها و با هدف بهبود وضعیت سلامت خانواده‌های تحت‌ حمایت در حال انجام است و تا پایان سال ادامه دارد.

ساداتی خاطرنشان کرد:‌ برای تشویق و ایجاد انگیزه به هر خانوار یک سبد کالای بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک، صابون، شامپو، پودر لباسشویی و مایع دستشویی به ارزش ریالی ۲۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی در بین مددجویان بیمار کمیته امداد امام خمینی نکا افزود: در ماه جاری با برنامه‌ریزی انجام شده، ۸۳ کیلوگرم گوشت به ارزش ریالی ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال در بین مددجویان بیمار این شهرستان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا ادامه داد: هدف از توزیع این اقلام کمک به معیشت و تامین معاش مددجویان بیماران نیازمند بوده که در همین راستا اقلامی شامل گوشت، برنج و پرتغال نیز در بین مددجویان توزیع شد.

ساداتی گفت: این نهاد حمایتی در راستای ارائه خدمت به نیازمندان و رفع مشکلات اساسی آنان تلاش همه‌جانبه دارد و در این راه با کمک خیرین و افراد نیکوکار اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف می‌کند که در طول سال در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

فارس 2014_06_03_11_00_22_12165

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مددجوراچودرمان است امداد
    پناهگاه ضعیفان است امداد
    به محرومان نمایدنیک یاری
    نشان عشق وایمان است امداد

  2. سلام خدا بر مردان زحمتکش کمیته امداد که واقعا بی ادعا در حال خدمت رسانی به مردم بی بضاعت و نیازمند هستند خدا قوت الهی تن سالم خدا به همه ی شما عنایت نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *