ازمقام شامخ شهدای والامقام چاله پل تجلیل شده است /عکس

به گزارش نیوز  نکا  ، همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابنک اسمان امامت و ولایت از مقام شامخ ۱۰ تن  از کبوتران خونین بال این روستا تجلیل شد .

در این مراسم نورانی  که عصر روز سه شنبه برگزار شده بود سردار اکبرنژاد به تبین حماسه  ایثارگران  دوران دفاع مقدس  پرداخت و  از شهدا بعنوان ستارگان  پر فروغ جامعه اسلامی و عزت بخش ایران یاد کرد .

وی دراین مراسم  با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام و شهدای جان برکف ،به صبر و پایداری  خانواده شهدا و مفقودین  اشاره کرد و گفت : حضور در یادواره  با هدف تکریم و بزرگداشت از خانواده های معظم شهدا باید برگزار گردد.

سردار اکبر نژاد با بیان اینکه ارزش و جایگاه دفاع مقدس ما به عده ی کثیر و تجهیزات مدرنش شناخته شده نیست، بیان داشت: همه دنیا جبهه های ما را با شناسنامه فرهنگ عاشورایی علوی، ولایت و دینداری می شناسند.

وی با بیان اینکه از نظر منطق قرآن قدرت، قدرت الهی است و نه قدرت مادی افزود: هر گاه انسان‌ها خود را به قدرت مادی یا به عده گره زدند یقینا هرگاه عده لرزید او نیز لرزید اما هرگاه انسان ها دل‌شان را به خدا و پیامبر و ائمه گره زدند هیچ‌گاه دل آنها نلرزید و فلسفه عاشورا نیز همین است.
یادگار هشت سال دفاع مقدس درباره ویژگی کسانی که علم مبارزه را به دوش می گیرند، اظهار داشت: امام علی (ع) سه ویژگی برای این افراد بر شمرده است.
وی بصیرت، اهل خطر، صبر و مقاومت بودن و جایگاه و موضع حق شناختن را سه ویژگی کسانی که از نظر امام علی (ع) علم مبارزه را بر دوش می گیرند دانست.
سردار اکبرنژاد درباره آنچه که باعث حضور رزمندگان در جبهه شد گفت: آنچه که متوجه حضور آنها در جبهه بود دین آنها بود چون احساس کردن دین و انقلاب و اسلام‌شان در خطر است.
وی آنچه را که باعث نگه داشتن رزمندگان در میدان می شد را وظیفه دینی دانست و خاطر نشان کرد: رزمندگان به جبهه رفتند تا آن را به یک نقطه مثبت برسانند نه اینکه حتما همه عملیات ها منجر به پیروزی شود.
سردار اکبرنژاد خاطر نشان کرد: دشمن های انقلاب با سرمایه گذاری عظیم و استفاده از ده ها شبکه تلویزیونی، رادیویی و سایت های مختلف علیه نظام کار کردند و فکر می کردند همه چیز تمام شده است.
وی با بیان اینکه در سال ۸۸ سبکان انقلاب ما را هدف قرار داده بودند و سعی کردند همه زحمات انقلاب را از بین ببرند، افزود: باور حسینی و علوی مردم باعث شد حماسه ۹ دی خلق شود.

IMG_2762 IMG_2766 IMG_2769 IMG_2773 IMG_2785 IMG_2787 IMG_2790 IMG_2793 IMG_2795 IMG_2802 IMG_2810 IMG_2822 IMG_2823 IMG_2829 IMG_2841 IMG_2842 IMG_2843 IMG_2845 IMG_2847 IMG_2884 IMG_2885 IMG_2902 IMG_2914

ضمن سپاس ازعکاس یادواره ،مرتضی منتظری باروق

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فروشگاه خواربارولبنیات علی صادقی در گفت:

    تاریخ چاپ شده در پایین عکسهاکه برای سه ماه قبل هست

  2. ازساعت ۱/۵تاساعت ۵ بعدازظهر همین دوخط سخنرانی شد.

  3. چرا در سکوت ؟

  4. سلام
    ضمن سپاس و تشکر از آقای یدالاهی بابت به نمایش گذاشتن یادواره شهدا روستای چاله پل…

  5. از آقای یداللهی ممنونیم که به روستای چاله پل آمدند تا گزارشی از یادواره شهدا این روستا را رسانه ای کردند.

  6. یادواره ای در سطح خوبی برگزار شد.

  7. بسمه رب شهدا
    با سلام
    یادواره شهدای در سطح عالی برگذار شد
    اول از ستادیادواره شهدا که زحمات زیادی کشیدند تا این یادواره خیلی خوب برگذار شد تقدیر و تشکر می کنم از جمله آقایان رجبعلی مرادی ، قربان نیکرو ، حسین باقری،علی رضا مسافر ، نجف نجفی ، علیجان فرهادیان ، عبدالعلی علی نژاد و….. بسیجیان ، بخصوص بسیجیان پایگاه شهید مطهری چاله پل که در آماده کردن مکان و پذیرایی و … خیلی زحمت کشیدند
    دوم از مردم روستای چاله پل در صحنه همیشه حضور دارند تقدیر و تشکر می کنم
    سوم از آقای یداللهی تقدیر و تشکر می کنم که این یادواره رو تحت پوشش قرار داد..

  8. یادشان گرامی.مداح دیرآمد ولی دست مردم دردنکند جانان سینه زدند..یه شوردیگری بود

  9. درودخدابرتمامی شهدای روستای چاله پل

  10. ولحق ول انصاف خداقوت بده به تمامی برادران وخواهرانی که برای هرچه باشکوهتر مراسم شبانه روز زحمت کشیدن انشاءالله باشهدامهشور شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *