سرهنگ رمضانی:بی بصیرتی مسئولان سبب رخنه فرهنگی می شود/عکس

به گزارش نیوزنکا، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا د مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۸ کبوتر خونین  بال دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا ضمن تقدیر از برگزار کنندگان یادواره گفت : شهدا  مایه آبرو و عزت ما شدند و برهمه فرض شده است که آنها را دعاگوی خود قرار دهیم.

IMG_0205

سرهنگ رمضانی گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس سراسر افتخار و جان فشانی عزیزانی هست که به تبعیت از حضرت امام راحل از همه چیز خود گذشتند، و در مقابل گلوله های دشمن سینه سپهر کردندتا از آب و خاک و میهن اسلامی و نظام پاسداری نمودند.

وی با اشاره به اینکه امروزدر شرایط بسیار حساس قرار گرفته ایم به مسئولین هشدار داد تا حواسشان جمع باشد تا دچار رخنه فرهنگی نشوند.

او گفت: رخنه فرهنگی یعنی عکس مسئولی را برجسته تر از ولی امر مسلمین نشان دادند این حرکت یعنی بی مسئولیتی، بی تفاوتی، همه ما احساس مسئولیت کنیم و نگذاریم اتفاقات ۸۸ در کشور رخ دهد.

سرهنگ رمضانی در ادامه تصریح داد: دراتفاق سال ۸۸ خیلی ها نفهمیدند و ندانسته وارد میدان فتنه شدند چون بصیرت نداشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در ادامه با اشاره به حضور ۲۰ میلیون انسان عاشق در اربعین حسینی در کربلای  معلی  یادآورشد: ۲۰ میلیون عاشق در کربلا حضورشان به برکت خون شهداست، شهدا مرزها را شکستند و نور ایمان را در قلوب انسانها قرار دادند.
شایان ذکر است: یادواره شهدای دانشجویی به همت دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نورواندیشه سازان و نیز بسیج دانشجویی شهرستان نکا صبح امروز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با حضور دانشجویان  اساتید و نیز جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

IMG_0221 w2 IMG_0245 IMG_0244 IMG_0233 IMG_0241 IMG_0229 IMG_0228 IMG_0223 IMG_0225 IMG_0226 IMG_0222 IMG_0220 IMG_0216 IMG_0214 IMG_0213 IMG_0204 IMG_0208 IMG_0200 IMG_0199 IMG_0189

 

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درودبرحافظان انقلاب هشداربموقعی بود فرمانده

  2. فرماندهی جهادی پرتلاش با اقتدار امیدوارم در پست های بالاتر ببینمت فرمانده مقتدر باعث افتخار ما هستی

  3. شهدا زنده اند الله اکبر مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا از اینکه میزبانی و خدمتگزاری شهدای دانشجوی را پذیرفتید و باعث افتخار دانشجویان این واحد شد .واقعا سپاسگزاریم آقای یدالهی و بالویی از انعکاس خبر نکا نیوز و سایت دانشگاه متشکریم .

  4. از بر پاکنندگان یادواره کمال تقدیر وتشکرراداریم اجرهمه با شهداء چقدر خوب فرمانده سپاه بحث بصیرت و هوشیاری مسئولان رابیان نمودند ان شائ الله اونهایی که خوابند بیداربشند دیگه همسال غفارییها رادرمحافل خصوصیشان پذیرانباشند دنبال کارباشند فرمانده خستگی ناپذیر اگه ۵نفرمسئول مثل شما دلسوز درشهرداشتیم غصه نبود کارت ادامه بده خداباشماست خداقوت فرمانده شجاع حیف که رفتنی شدی از شهرت میری شمعی که به خانه رواست به مسجد روانیست یادت باشه

  5. برپايي چنين مراسمي در مكان مقدس علم و فرهنگ بسيار ضروري است از مدير ولايي و اخلاقي جناب آقاي دكتر باقري صميمانه تقدير و تشكر مي‌كنيم

  6. پس سرهنگ خیلی اقتدار دارد انتقاد ما را نگذاشتی پس هدف دست انداختن است

  7. درود بر شما فرماندهی محترم و با صلابت شهرمان حفظ آرمان شهدا وظایف تک تک پاهایت لذا برای حفظ این آرمانها یه فکری به حال پایگاه روستای ما بکن تا این آقا از تکروی و اختلاف بین جوانان دست بر دارد با تشکر

  8. بعضیها در تمام جا هستند کی بکار مردم میرسند شهدا کار میخواهند کار کار کار……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *