رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان مازندران با نتیجه چمستان۲ نکا ۱/عکس

به گزارش  جواد حق جو خبرنگار ورزشی  نیوز نکا ،دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان مازندران با
انجام ۲ دیدار به پایان رسید که طی آن پیام جوان چمستان توانست در دیداری
حساس و نفسگیر با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود پرسپولیس نکا را با شکست
بدرقه کند.3

گفتگوی اخصاصی خبرنگار نیوز نکا با سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس نکا

بازیکنانم شایسته حضور در جمع برترین ها هستند / حریف خوش شانس بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نکا در پایان دیدار تیمش مقابل پیام جوان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ نوجوانان مازندران از حریف چمستانی تمجید کرد و نتیجه بدست آمده در خانه حریف را خوب دانست.
علیرضا رجبعلی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی نیوز نکا ، اظهار داشت: به تیمم تبریک می‌گویم. من کاملا از نتیجه رضایت دارم. نباید فراموش کرد که هر تیمی در این مرحله حضور دارد از بهترین تیم‌ها است و پیام جوان هم از این قاعده مستثنی نیست. ما یک گل خارج از خانه زدیم که این خیلی اهمیت دارد، البته حریف خوش شانس هم بود که توپ‌های خدابخشی و مقصودی و بخشی به گل تبدیل نشدند.
وی با بیان اینکه بازیکنانش شایسته حضور در جمع برترین ها هستند، افزود: بازی کردن مقابل تیمی که در عمق دفاع می‌کند کار ساده ای نیست. باید راهی برای این سبک از بازی در نکا پیدا کنیم. سعی می‌کنیم بازی دوم در استادیوم شهدا را که با حمایت تماشاگران فهیم نکایی همراه خواهد بود، ببریم و من اطمینان دارم که از پس انجام آن برمی‌آییم. من اعتماد کامل به بازیکنان تیمم دارم و امیدوارم هواداران ما در نکا، همچون گذشته از تیمشان حمایت کنند.
سرمربی پرسپولیس نکا در مورد دیدار با نماینده چمستان گفت: بازی بسیار سختی بود، همه فکر می کردند پیام جوان حریف آسانی خواهد بود اما حقیقت این است که ما مقابل تیم خوبی که بازیکنانش تجربه زیادی دارد، قرار گرفتیم و بازی مخصوصا در خانه آنها بسیار دشوار بود. به نظرم ما در این دیدار فوق العاده بودیم.IMG_0349 IMG_0338 IMG_0319 IMG_0311 IMG_0310 IMG_0303 IMG_0297 IMG_0290 IMG_0291 IMG_0280وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم آنها فشار بیشتری به ما وارد کردند. مهاجمان قدرتمند و دفاع های کناری بارها روی دروازه ما خطرساز شدند و در نهایت در کناره های محوطه جریمه و روی اشتباه فردی دو گل دریافت کردیم.
رجبعلی پور معتقد است تیمش می توانست با نتیجه بهتری راهی دیدار برگشت در نکا شود و بیان کرد: ما در نیمه دوم شایسته به ثمر رساندن حداقل یک گل بودیم.

IMG_0278 IMG_0277 IMG_0267 IMG_0261 IMG_0257 IMG_0244 IMG_0187 IMG_0199 IMG_0205 IMG_0165 IMG_0153 IMG_0168 IMG_0150 IMG_0151 IMG_0141 IMG_0134 IMG_0120 IMG_0109 IMG_0069 IMG_0050 IMG_0078 IMG_0033 IMG_0007پرسپولیس شایسته شکست در این دیدار نبود. در نیمه دوم اعتماد به نفس بازیکنان ما بسیار افزایش پیدا کرد، شاید اگر در نیمه اول نترسیده بودیم این بازی را می بردیم. در هر صورت من راضی هستم و یک دیدار بسیار سخت هم پیش رو داریم.
سرمربی پرسپولیس نکا در پایان گفت: زدن یک گل در خانه حریف بهتر از تساوی بدون گل است. نمی توانم بگویم نتیجه بدی گرفتیم، آنها تیم خوب و با تجربه ای هستند و بدون شک در بازی برگشت کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.
به گزارش …، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک فوتبال نوجوانان استان، جمعه هفته آینده ۲۸ آذر استادیوم شهدا نکا برگزار می‌شود.

 

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. وه اینا کین ؟

  2. امید که با حمایت مسئولین ورزش در اینده شاهد درخشش جوانان شهرمان باشیم.انشاالله

  3. سید اکبر6 نکا در گفت:

    اقای عقاب یعنی چی ما کی هستیم بازی برگشت و هم بردیم الان فینال رفتیم ….حیف نکا اصلا جایی واسه پیشرفت نیست وحمایت نمیشیم بی چاره اقا طاهر ومربیمون افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

  4. اقا جبار میفهمید چی میگید؟؟؟؟این بازی پول>>>>>بازی های قبلو چی میگید .۱۰ تا اینا میزدیم گفتیییییی.>>>؟؟؟؟؟؟به هر حال صعود کردیم به امید قهرمانی ۵شنبه بالا بردن کاپ پرسپولیس نکا هوررررررررررررررررررراااااااااااا
    ؟؟؟؟؟؟؟از مسیولین میخوام لطفا حمایت بیشتر کنن واز اقا طاهر وتیم ومربی حمایت کنن تا هم قهرمان شیم هم نکا سربلند باشه ؟فقط پرسپولیس نکا.نکا ته پرچم بالا

  5. چماسنی ریکا در گفت:

    اگه مردین به مربیتون بگین یه بازی دوستانه بین ما و شما بزاره

  6. شما ه سهل از شما قویترو میبریم
    ؟دوستانه بزاره با ز فحش بدید بشید بیرون تیمو؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *