مرحله نیمه‌ نهایی لیگ نوجوانان مازندران

به گزارش نیوز نکا ،مرحله نیمه‌نهایی لیگ نوجوانان مازندران ،در دیدار رفت برتری جویبار و چمستان مقابل حریفان رقم خورد .

به گزارش خبرنگار افتخاری  نیوز نکا

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک فوتبال نوجوانان استان با پیروزی تیم‌های میزبان به پایان رسید.
دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان مازندران با انجام ۲ دیدار در جویبار و چمستان به پایان رسید که طی آن تیم‌های میزبان نتایج بهتری کسب کردند.
بازی حساس و نفسگیر پیام جوان و پرسپولیس نکا به میزبانی تیم چمستانی برگزار شد که در این بازی تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را مغلوب کند.
این دیدار بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و دو تیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. پرسپولیس که یازده بازی گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته بود دوست نداشت در این بازی شکست بخورد. شاگردان علیرضا رجبعلی پور فشار زیادی را روی دروازه میزبان آورد اما چندین بار عملکرد خوب سنگربان مانع از فرو ریختن دروازه میزبان شد.
در دقایق پایانی نیمه دوم نیز نکایی ها توسط مهاجم خود در حالی که می‌توانست کار را به تساوی بکشند، اما خدابخشی قدر موقعیت بدست آماده را به خوبی ندانست و توپ با اختلاف اندکی به اوت رفت.
در دیگر مسابقه این مرحله شهروند جویبار میزبان فرابرتر فریدونکنار بود و در این بازی نیز تیم شهروند نمایش بهتری داشت و توانست با نتیجه ۳ بر دو حریف خود را از پیش رو بردارد. البته پرسپولیس و فرابرتر با گلی که در خانه حریف به ثمر رساندند در دیدار برگشت کمی برتری دارد.
گفتنی است، محسن یوسفی بازیکن اسبق شموشک، استقلال تهران، صبای قم که هم اکنون در باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی و در لیگ برتر مشغول می باشد از نزدیک شاهد مصاف این دیدار بود.
بر پایه همین گزارش، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک فوتبال نوجوانان استان، جمعه هفته آینده ۲۸ آذر به میزبانی نکا و فریدونکنار برگزار می‌شود.IMG_0153

 

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عمو اكبر مهاجر عاشقتم .

    شبنم رو لباتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *