شهرداری نکا،مهمانش راباتقدیم ۳ امتیازبدرقه کرد

 

به گزارش نیوزنکا ؛ نماینده ی فوتسال نکا درلیگ دسته اول کشور، با وجود ارائه‌ی یک بازی برتر و قابل قبول برابر صدرنشین گروه، ازپس مهمان اصفهانی خود بر نیامد.

از هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال ایران، تیم شهرداری نکا در برابر کاشی نیلو اصفهان، با نتیجه ی ۳ بر یک مغلوب شد، این دیدار که به میزبانی نکا و در سالن ورزشی سردار شهید محمدحسن طوسی نکا برگزارشد، شهرداری با وجود انجام بازی هجومی و برتر، نتوانست به روند برد های خود ادامه دهد.

در این مسابقه، تیم مهمان با لباس راه راه زرد و سبز و میزبان هم با لباس یک دست سفید برابر هم صف آرایی کردند، با توجه به شروع خوب شهرداری(تندیس)، کسب سومین پیروزی پیاپی، دور از دسترس نبود.

اما این شاگردان افضل(مربی اصفهان) بودند که با دو گل از رقیب پیش افتادند که البته در ادامه تیم میزبان با حمایت تماشاگرانش فشار زیادی بر حریف وارد کرد و موفق به جبران یکی از گل ها شد و حملات زیادی را هم برای تساوی ترتیب داد، اما در نهایت و به دنبال حواشی ایجاد شده، بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا به تنهایی در صدر جدول گروه شمال(خزر) لیگ دسته اول فوتسال کشور قرار بگیرد.

نکا آنلاین

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جای دکتر محمودیان تو این روزای تیم شهرداری واقعا خالیه

  2. خجالت داره اگه شماها یکم غیرت نوجوانان برسبولیس نکاروداشتین الان قهرمان بودین

  3. آفای دکتر محمودیان برگرد به تیمت
    ما تیم زمان ئشما رو میخوایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *