فرماندارنکا:باید سرمایه گذار را باور داشت

به گزارش نیوزنکا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا ، جلسه هم اندیشی اعضای نظام مهندسی شهرستان نکا با حضور مهندس قاسمی طوسی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه مهندس قاسمی طوسی فرماندار نکا با بیان اینکه سرعت کار در شهرستان نکا پایین است و ما به کارهای روزمره مشغول هستیم اظهار داشت: جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید و پیگیری کارها و اعتلای شهرستان باید با هم اتحاد داشته باشیم و مردم باید وحدت بین ما را ببینند.

 ایشان در بخش دیگری از سخنانشان افزودند: نباید تنشی داشته باشیم. توسعه شهرستان را باید با جدیت پیگیری کنیم.

8989

 وی با انتقاد از عملکرد اقتصادی و عمرانی دولت قبل ، گفت: در زمان دولت سابق بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار پول توزیع شد که علت تورم و مشکلات اقتصادی گردید.

 وی گفت: باید احساس مسئولیت کنیم. سرمایه گذاررا باید باور داشت. به اصطلاح باید سرمایه گذار را در پر قو نگه داشت. سرمایه گذار ، اشتغال ایجاد می کند ، تولید ایجاد می کند ، ارز آوری برای مملکت دارد ، از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند و در نهایت مملکت از این راه در بخش های مختلف به خودکفایی می رسد.

 فرماندار نکا بیان کرد: اگر خودباوری نداشته باشیم اتفاقی نمی افتد. باید با خرد عمل کنیم. ما خودمان در شهرتسان یک دولت کوچک هستیم.

 وی با انتقاد از عملکرد برخی از مهندسین در پروژه های عمرانی افزود: تا زمانی که بنده هستم از مهندسین حمایت می کنم اما اگر در امور عمرانی و فنی مهندسین قصور کنند با ایشان برخورد جدی می کنیم. همه با هم باید به دنبال توسعه شهرستان باشیم.

 فرماندار نکا در پایان گفت: باید با مردم گفتگو کنیم و بازخورد آن را در برنامه های شهرستان بگنجانیم. در مورد کارخانجات موجود در شهرستان هم باید از پتانسیل آنها استفاده کرد.

3

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. پس تصاویرش کو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *