بازگشت دختران دانش آموزان نکایی ازراهیان نور/عکس

به گزارش نیوزنکا، هفتصد نفراز دختران دانش آموز استان مازندران این هفته پس از بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، عصر امروز خوزستان را به مقصد مازندران ترک گفتند. بنا برهمین گزارش بیش از ۲۲۰ نفر از دختران دانش آموز مقطع دبیرستان نکایی در کنار کاروان های بهشهر، گلوگاه …به مدت چهار روز در این اردو شرکت نمودند.

DSCN0250

صدری معاون اموزشی اداره آموزش و پرورش نکا که کاروان را در این سفر همراهی می نماید در گفتگو با خبرنگار اعزامی نیوزنکا به مناطق عملیاتی جنوب گفت: دختران دانش آموز به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت وضمن حضوردراین مناطق عملیاتی از منطقه اروند کنار(یادمان شهدای والفجر۸) شلمچه (یادمان عملیات کربلای ۵) هویزه، همچنین از معراج شهدای اهواز بازدید نمودند.

1035882_PhotoA 23870679_14790057fcfeb

وی با اعلام اینکه دختران دانش آموزنکایی در این سفر معنوی با حضور در کنار یادمان های شهدا همنوا با غافله سالار زینب( س) عزاداری نمودند و با انجام برنامه های فرهنگی سفری خاطره انگیزی توام با معنویت در زندگی خودشان به ثبت رساندند. وی گفت: عصر امروز این کاروان اهواز را به مقصد شهرستان نکا ترک گفت وعصر روز شنبه درجلوی توپخانه سپاه نکا مورد استقبال خانوادهای خود قرار خواهند گرفت.

 

DSCN0257 DSCN0267

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای کارگر دستت درد نکنه بخدا حیفه آموزش وپرورش دست یه عده بیفتد زحمات شما رو هدر بدهند از جدیت و پشتکار شماو فرمانده سپاه جناب سرهنگ رمضانی در اعزام راهیان نور کمال تقدیر وتشکر داریمان شائ الله در تمام امورات موفق و موید باشید

  2. حیفن چه سرهنگ رمضانی چه آقای کارگر که تغییر کنند

  3. واقعا حیفن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. برای ای کار معنوی میشه بفرماییند چقدر از دانش آموزان گرفتند؟

  5. آفرین بر آقای کارگر و جناب سرهنگ رمضانی

  6. خوشابه سعادتتونننننننننن ما چرا نرفیم او اواواواوووووووووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *