افتتاح ساختمان دهیاری بهزادکلا نکا

به گزارش نیوزنکا، رحیم قاسمی طوسی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان دهیاری بهزادکلا نکا، بیان کرد: مازندران و روستاهای این دیار با دارا بودن طبیعت بکر و خدادادی از نعمات فراوانی برخوردار هستند که باید برای ایجاد منابع درآمدزایی از همین آب و خاک تلاش شود.

وی اظهار کرد: نباید تنها متکی به ادارات و کارخانجات و شرکت‌ها برای اشتغال باشیم بلکه باید جوانان ما با چگونگی کار بر روی اراضی پدران، آبا و اجداد خود آشنا شده و در جهت اشتغال‌زایی مناسب و درآمد پایدار برای خود و خانواده تلاش کنند.

فرماندار نکا با بیان اینکه نباید کشاورز ما تنها به درآمدزایی در یک فصل کشت توجه کند، یادآور شد: کشاورزان ما در یک فصل می‌کارند و مابقی سال را از کشت یک فصل خود می‌خورد و استفاده می‌کنند که نباید چنین باشد و با برنامه‌ریزی مناسب طوری عمل شود که کشاورز در تمام طول سال به کشت و کار بپردازند و درآمد داشته باشد.

قاسمی طوسی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های هادی روستاها از مسائل مهمی است که باید با سرعت بیشتری انجام شود تا با ساماندهی کانال‌های آب کشاورزی در سطح روستاها از فضای مناسبی در روستاها برخوردار شویم.

وی با اشاره به ساختمان دهیاری روستای بهزادکلا، گفت: این مکان سال‌ها بلااستفاده‌ای بوده که با بازسازی مناسب، اکنون از فضای مناسب اداری، اتاق دهیار، نمازخانه و سالن اجتماعات برخوردار است و جای بسی خرسندی است که با صرفه‌جویی در امور، اقتصاد مقاومتی در این مکان محقق شد.

نماینده عالی دولت در نکا با بیان اینکه یکی از آفت‌های مهم جامعه اسراف است، بیان کرد: اگر به مسئله اسراف در جامعه توجه نشود بسیاری از نعمات از دست رفته و در مقابل با اخلاص و صرفه‌جویی برکات افزایش می‌یابد که باید با توجه به مشکلات و مشقات در دوران گذشته قبل از انقلاب و طاغوت، اکنون قدر نعمت‌های فراوان را در نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

قاسمی طوسی در پایان یادآور شد: دهیاری مکان دولت در روستا است که باید این مکان‌ها در روستاها قوت بگیرد و تجهیز شود تا امنیت برقرار شود و همه ما باید در خدمت مردم و در فکر ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای آنان باشیم.

فارس

 

index ثقی للف

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. این کارها همه تلاش وهنر وذکاوت حاج رضا جلالیان است پاینده باشی حاجی

  2. یعنی ایشون در باز سازی و طراحی ساختمان دهیاری بهزادکلا نقش داشته؟ پس مهندس جواد یوسفی بهزادکلایی چی؟ و اگه ایشون هنر و ذکاوت دارند بیان در پشت ساختمان همین دهیاری یه کتابخونه برای جوانان این روستا درست کنه هنر و زکاوت که داره ….بله؟

  3. از شورای محترم اسلامی بهزادکلا آقایان : سید میر ولی بابایی،ولی نگاری، میرزمان میری و دهیار محترم آقای نبی جوادی و طراح و ناظر ساختمان دهیاری بهزادکلا مهندس جواد یوسفی بجهت پیگیری مراحل ساخت و باز سازی و افتتاح دهیاری نهایت تقدیر و تشکر بعمل می آید.و امید وارم که خداوند به این عزیزان توفیق خدمت بیشتر به مردم این روستا عنایت فرماید.

  4. دوستان با اسم مستعار چه خودشون رو تحویل میگیرن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *