صادق خلیلی شهردارسابق نکادرگذشت

به گزارش نیوز نکا ؛صادق خلیلی که در همایشی تخصصی در جزیره کیش بسر می برد دار فانی را وداع گفت .

صادق خلیلی متولد ۱۳۲۹ در ساری بوده و کارنامه اش حکایت از سوابق دور و درازش از شهرداری شهرهای مختلف کشور دارد.

وی در حالی که تنها ۲۹ سال داشت به عنوان شهردار نکا انتخاب شد و پس از آن شهردار فریدونکنار در سال ۶۱، شهردار تنکابن از نیمه سال ۶۱ تا نیمه دوم ۶۲، شهردار بابل از نیمه دوم سال ۶۲ تا ۶۵ ، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری قائم شهر از سال ۶۵ تا ۶۷، شهردار رشت از سال ۶۷ تا ۶۸، شهردار ساری از سال ۶۹ تا ۷۰،شهردار سنندج از سال ۷۰ تا ۷۲، شهردار بروجرد از سال ۷۲ تا ۷۵شهردار اراک از سال ۷۳ تا ۷۵، شهردار منطقه ۱۳ تهران از سال ۷۵ تا ۸۲ را در تجربه کرده است .

وی همچنین در انتخابات شورای شهر تهران هم به عنوان یکی از نامزدها وارد صحنه شد که البته موفق بجلوس بر یکی از صندلی های شورای شهر تهران نشد.

تحریریه نیوزنکا فقدان جانکاه این مدیر لایق و خدمت گذاررا به بیت شریف خلیلی تسلیت عرض نموده و برای آن سفرکرده غفران الهی مسئلت می نماید.

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درویشی ارمی در گفت:

    ماهم این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیئت عرض نموده وعلودرجات برای آن مرحوم ازخداوند منان خواستاریم.

  2. حمید اسمعیل زاده در گفت:

    من هم به نوبه خودم این مصیبت را به همسر مکرمه اش و اهالی محترم روستای عباس اباد حلمسر تسلیت عرض میکنم و شادی روح ان مرحوم را از خداوند منان خواستارم

  3. زندگي صجنه يكتاي هنرمندي ماست/هركسي نغمه خودخواندوازصحنه رود/
    خرم آن نغمه كه مردم به سپارند به ياد…/
    مرحوم حاج صادق خليلي، ازمديران موفق وشايسته وازافتخارات منطقه بود، كه سالهاي متمادي بعنوان شهردار ؛ درشهرهاي كوچك وبزرگ استان ، بويژه درشهرنكا،ساري،بابل،قائمشهرو..،و درسايرمراكزاستانهاو همچنين به مدت ۷سال درسمت شهردارمنطقه ۱۳تهران، صادقانه خدمت نمودند. آنمرحوم ،درزمان وقوع ،سيل سال۷۸،ازطريق شهرداري تهران كمك هاي قابل توجه اي به شهرداري نكاوشهروندان آسيب ديده نمود.فقدان اين عزيز راكه ضايعه اي براي خانواده شهرداري ومردم منطقه محسوب ميشود، به خانواده محترمش وهمه دوستداران آنمرحوم عميقاْتسليت عرض مي نمايم.روحش شادويادش گرامي…..

  4. من هم مصیبت وارده را به خانواده محترمشان تسلیت میگوییم و از خداوند علو درجات را برای ایشان و همه کسانی که زمانی به این مملکت و این منطقه خدمت کردند خواستارم. روحش شاد.

  5. فریبرز ستوده. مرحوم صادق خلیلی انسان شایسته مردمی ودوستی وفادار بود این ضایعه بزرگ را به خانواده ودوستارانش تسلیت میگویم

  6. او انسان شایسته ومردمی ودوستی وفادار وبا اخلاق حسنه بود این ضایعه بزرگ را به خانواده. محترم و دوستارانش تسلیت می گویم

  7. مرتضي خليلي در گفت:

    زندگی صجنه یکتای هنرمندی ماست/هرکسی نغمه خودخواندوازصحنه رود/
    خرم آن نغمه که مردم به سپارند به یاد…/
    مرحوم حاج صادق خلیلی، ازمدیران موفق وشایسته وازافتخارات منطقه بود، که سالهای متمادی بعنوان شهردار ؛ درشهرهای کوچک وبزرگ استان ، بویژه درشهرنکا،ساری،بابل،قائمشهرو..،و درسایرمراکزاستانهاو همچنین به مدت ۷سال درسمت شهردارمنطقه ۱۳تهران، صادقانه خدمت نمودند. آنمرحوم ،درزمان وقوع ،سیل سال۷۸،ازطریق شهرداری تهران کمک های قابل توجه ای به شهرداری نکاوشهروندان آسیب دیده نمود.فقدان این عزیز راکه ضایعه ای برای خانواده شهرداری ومردم منطقه محسوب میشود، به خانواده محترمش وهمه دوستداران آنمرحوم عمیقاْتسلیت عرض می نمایم.روحش شادویادش گرامی…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *