نبوي ازخانواده شهیدان رحیم صادقی و محمدابراهیمی دلجويي كرد+عكس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا ، نبوی معاون فرماندار به همراه مهدوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار خانواده شهید رحیم صادقی و شهید محمد ابراهیمی رفتند.
سيد زين العابدين نبوی معاون فرماندار نکا در این دیدارها گفت: امروز آزادی و استقلال کشور را مدیون رشادت های شهداء و ایثارگران هستیم.
وی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز انتقال دهیم.
نبوی كه خود ازجانبازان دوران دفاع مقدس  است دراين ديدارخاطر نشان كرد : اگر امروز ایران اسلامی قدرت منطقه ای است به پشتیبانی خون شهداء و ایثارِ ایثارگران و در صحنه بودن مردم ولایت مدار است.
وی گفت: آنچه که باعث حرکت جوانان درزمان جنگ بود ، نفس حق حضرت امام(ره) بود. حضرت امام(ره) و همچنین رهبری معظم انقلاب ، همه چیز را در خدا می بینند.
معاون فرماندارنکا گفت: امروز فرهنگ شهادت و ایثار را در منطقه به وضوح می بینیم. در لبنان ، در یمن ، در عراق ، در کل ، در جهان اسلام شاهد رویش جدیدی از نوع ایثارگری هستیم.
شايان ذكر است : شهید محمد ابراهیمی متولد سال ۱۳۴۶ و در ۲۲ تیر ۱۳۶۷  از تیپ ۷۷۵ و گردان ۱۴۹ خراسان و در شمال فکه  به شهادت رسيد، .

شهید رحیم صادقی متولد ۱۳۴۵  عضو بسیجدر ۱۱ آبان ۱۳۶۱ در عملیات محرم  موسیان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسیدند.download (12) download (10) download (7) download (8) download (9)

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای نبوی خودشون از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشند. در گفت:

    آقای نبوی از جانبازان و رزمدگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس می باشد.
    ایشون با ۵۷ ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل و ۲۴ ما هم حضور به عنوان سرباز در جبهه های حق علیه باطل و با ۴۰ در صد جانبازی
    خودشون از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشند.

  2. شهيد صادقي نمونه بارز اخلاق و پايبندي به ارزش‌ها بود. يادش هميشه در دل‌ها زنده هست.
    خانواده بزرگوار شهيد صادقي هم نماد استقامت و پايمردي است خداوند پدر بزرگوار شهيد را رحمت و به مادر بزرگوارش شفا عنايت كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *