سونامی زود هنگام تبلیغات انتخاباتی درنکا/یاداشت سردبیر

خلاصه خبر : نام دکتر یعقوبی -دکترجمشیدی -دکترناصحی -دکترمقیمی-محمد ولی سطانی گلوردی -حجت الاسلام رحمانی-دکتر سینا-دکتر شفیعی خورشیدی -مهندس کشاورزیان- دکتر شاعری-دکتر برزگرنژاد- دکتر منصوریان - مهندس دستباز- میری قلعه سری - مهندس پوریانی - مهندس قلی نِژاد- خانم هاشمی نژاد این روزه های در هر کوی و برزن ذکر نامشان نقل محافل مختلف شده است.

به گزارش نیوز نکا ؛ از چند ماه قبل از آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات زود هنگام کاندیداتوری  نمایندگی مجلس  شورای اسلامی در حوزه شرق استان مازندران  آغاز شده است  .

در حالی که انتخابات مجلس دهم ۱۷ ماه دیگر یعنی در اسفند سال ۹۴ برگزار خواهد شد و مجلس دهم از هفتم خرداد سال ۹۵ آغاز بکار می کند، از همین حالا افراد مذکور با حضور در شهرستانها به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی روی آوردند.

نصب بنرهای تشکر آمیز از این افراد از سوی برخی افراد و شرکت های خصوصی ، ارسال پیامک های گسترده حمایتی از این افراداز طرق مختلف راه اندازی کمپینگ در فضای های مجازی  ، حضورر محافل عزاداری همانند دسته جات  زنجیر زنی و سینه زنی و دیگرمجالس عزاداری  ازجمله روشهای تبلبغاتی زود هنگام این افراد است.
احمدعلی  مقیمی نماینده مردم نکا درمجلس شورای اسلامی هفته گذشته درجلسه شورای اداری نسبت به این موضوع تذکرداد.

وی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه نباید فضای شهرستانها درگیر حال و هوای انتخاباتی زود هنگام گردد خاطر نشان کرد : برخی از افراد با ایجاد فضای انتخاباتی  زود هنگام  در پی ایجاد تنش در جامعه هستند.Parliran_intro_04_00923d_11598

مقیمی گفت: نباید شهر را درگیر این فضای انتخاباتی و تبلیغات زودرس کنیم چرا که شهر و عملیات پروژه‌ها در شهر متوقف شده و ضرر می‌کنیم.
وی ادامه داد: ایجاد شور و نشاط و همدلی از مسائل مهمی است که در شهرستان باید مورد توجه قرار گرفته و همه ما باید پاسخگوی مردم باشیم و با ظرفیت‌های مختلف وارد شویم.

علی رغم مصادیق قانونی به تعداد زیاد متاسفانه  شاهد تبلیغات زود هنگام برخی افرادی هستیم که تصمیم دارند تا در انتخابات مجلس  دهم   کاندیدا شوند.این حرکت در واقع یک سونامی است که عرصه خدمت و خدمتگزاری را دچارچالش خواهد نمود .
براساس این گزارش آغاز تبلیغات زودهنگام برخی از علاقمندان به حضور در مجلس  دهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شرق مازندران  نکا بهشهر گلوگاه  که تعداد آنان با بررسی‌های غیررسمی تاکنون  به حدود ۱۹ نفر رسیده است .

نام دکترعبدالهاشم یعقوبی گلوردی یا دکترمحمد ولی سلطانی گلوردی – دکترجمشیدی -دکترناصحی -دکترمقیمی-حجت الاسلام رحمانی خلیلی – دکتر وحید رحمانی خلیلی -دکتر کرم سینا-دکتر شفیعی خورشیدی – ولی الله حسنی خورشیدی -مهندس کشاورزیان- دکتر شاعری-دکتر برزگرنژاد- دکتر منصوریان – مهندس دستباز-سید  احمد میری قلعه سری – مهندس پوریانی – مهندس قلی نِژاد- خانم هاشمی نژاد  این روزه های در هر کوی و برزن  ذکر نامشان نقل محافل مختلف  شده است.
کاندیدای احتمالی دوره  دهم مجلس شورای اسلامی  علاوه بر دیدارهای چهره به چهره، به نشست‌های خانگی و حضور در برنامه‌‌ها و مجالس عمومی در روزها و هفته‌های اخیر شتاب بیشتری داده‌اند و این در حالی است که احتمال ورود برخی چهره‌های شاخص‌تر به این تبلیغات زودهنگام! نیز طی روزهای آتی وجود دارد و برخی دیگر نیز تبلیغات خود را از طریق فضای مجازی آغاز کرده‌اند.
هرچند فعالیت‌های انتخاباتی زودرس پدیده‌ای نامیمون است و موضوعی تازه و جدید نبوده و در ادوار گذشته نیز شاهد این تحرکات بوده‌ایم، اما گاهی شکل و رنگ تبلیغات انجام شده بر اثر ایجاد حاشیه‌های مختلف در نوع و شیوه تبلیغاتی، شیوه صحیح خود را از دست داده و تمایلات سیاسی را تبدیل به تعارضات سیاسی می‌نماید!
بدون شک نوع نگاه و نحوه عملکرد یک نماینده تا آنجا اهمیت می‌یابد که به عنوان مهمترین شاخص‌های کسب اعتماد مردمی تصمیمات آنان را تحت تأثیر قرار داده و می‌تواند منجر به رأی اعتماد و یا عدم حصول آن شود. از این رو با استناد به اینکه ترازوی مردم بسیار دقیق و میزان است، بهتر آن است که هرگونه اعتمادسازی همراه با شفافیت و صداقت هم در نحوه برخوردهای اجتماعی و هم در اهداف‌گذاری علت و چرایی حضور در عالی‌ترین پایگاه تصمیم‌گیری و قانونگذاری کشور باشد تا مردم نیز به عنوان مهم‌ترین رکن یک جامعه تصمیم نهایی خود را به گونه‌ای اتخاذ کنند که پشتیبانی آنان به عنوان نقطه عطفی در کارنامه وکلایشان بدرخشد.
مردم  به حد کافی از مباحث و کشمکش‌های سیاسی خسته شده‌اند و آن را تنها و تنها یک بازی سیاسی کمرنگ و بی‌تأثیر می‌دانند که عواید حاصل از آن صرف قدرت گرفتن گروه‌هایی خواهد شد که با نادیده گرفتن حقوق حقه مردم خود را برنده مسابقه‌ای می‌دانند که تنایج ان  نه تنها مشکلی را حل ننموده است بلکه برآن مشکلات جدیدتری افزوده شده است .
بی شک  تا شروع انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مدت‌های مدیدی باقی است و اذهان خادمان و خدمتگزاران مملکت و نگاه‌های منتظر مردم پیوسته به آبادانی کشور و رفع نیازها و احتیاجات ضروری و حل مشکلات عدیده مردم معطوف است، اما تبلیغات زودرس برخی از علاقمندان به کاندیداتوری در این انتخابات پیش رو و از همه بیشتر طرفداران و علاقمندان کاندیداهای احتمالی منزل به منزل آغاز شده و حضور جناح‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی آرام آرام شکل محسوس‌تری به‌خود گرفته و برنامه‌ریزی‌های خود را طوری پیش می‌برند که از این قافله عقب نمانند.
لذا برای دوری جستن از هرگونه کج‌روی و قرارگرفتن در مدار مردم لازم است تا همه شخصیت‌های علاقمند به حضور در انتخابات آتی ضمن تمکین به خواسته‌ها و مطالبات برحق مردم منطقه  و درک شرایط حساس شهرستانها فعالیت‌های تبلیغاتی خود را به نحوی مدیریت نمایند که هدفگذاری آنان به‌دور ازهرگونه وعده‌های غیرعملی و ناممکن انجام پذیرد. چرا که کاندیداهای احتمالی مجلس با نسل جدیدی مواجه خواهند شد که برخلاف شاید رویه‌های گذشته لحظه به لحظه عملکردهای آنها را درسطح جامعه رصد خواهند کرد.
بنابراین مشارکت و حضورهمه طیف‌ها برای رفع و کاستن ازمشکلات مردم بدون درنظرگرفتن تمایلات سیاسی آنان که یکی ازآرزوهای دیرینه مردم ولایتمدار منطقه است .

تهیه و تنظیم :  سردبیر

دیدگاه های این مطلب

67 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام مهندس دست باز در حال تحصیل در نقطع دکتری هستن و یک ترم دیگه مدرک دکتری خودشون را می گیرن.

      • آره با آزمون .
        ضمنا اصلاح طلبان این دوره هماهنگ با هم در انتخابات وارد می شوند .
        یا آقای رحمانی یا آقای برزگر نژاد یا آقای دست باز یا آقای حسنی خورشیدی.
        و مابقی از کاندیدای انتخاب شده حمایت می کنند .
        اگر این دوره چند کاندیدا اصلاح طلب بیایند چون مطمعنا را نمی اورند تصمیم بر این شد با یک کاندیدا وارد کارزار انتخابات شوند .

  2. خدا عاقبيت مارو بخير كنه ايشون هنوز دوره قبل نيومده بود مديران رو تهديد به عزل و بركناري مي‌نمود.

  3. مقیمی ۲ دوره کاندیدا شد چه کاری انجام داد که دوباره باز می خواد بیاد!!!!!

    • بالاخره دو دوره اومد حالا با بند پ یا بی بند پ اما به مولا قسم اگر این دفعه رای بیاره من یکی تا مجلس میرم وخدا خودش میدونه چکارمیکنم خدا اون روز نیاره مگه مردم نکا وبهشهروگلوگاه چه گناهی ازدستش کردند؟؟

  4. فقط دکتر ناصحی (باز نکایی است)

  5. اقای یدالهی پس اسم و مهندس میلاد محمدی کو؟

  6. حالا مگه برای نکا چه پروژههای مهمی در دست اجرا! هست که جناب مقیمی نگران معطل ماندن اونهاست؟؟؟؟

  7. در ورودی و خروجی شهر نکا دو بنر بزرگ در تشکر از آقای مقیمی نصب گردید اینها جهت اطلاع رسانی است یه وقت شائبه سونامی تبلیغات زودهنگام نباشه فقط جهت اطلاع رسانی خدمات این خدوم بی ریا بود خدا قبول کنه.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ای خدای بزرگ شکرت

  8. با سلام افرادی مانند دکترسینا شایستگی نماینده شدن برای نماینده شدن رادارد

  9. محمدرضاغلامي جاگذاشتي

    • غلامی شورای شهر برایش زیادی هست . افرادی که زود بزرگ می شوند زود هم خراب می شوند . امثال مثل محمودیان بهداشت ،جلالیان بخشدار مرکزی ، غلامی و…شاید یک دوره جایگاه داشته باشند ولی بعدش برای خودشون میرن .
      نیروهای اصیل و ریشه دار همیشه باقی می مانند.

    • خخخخخخخخ

  10. سلام آقای محمدولی سلطانی گلوردی رو یادتون رفت…

  11. دهه شصتی / نسل سوخته در گفت:

    محمد رضا غلامی هه

  12. سلام طی چند روز گذشته در مبادی ورودی ، خروجی و داخل شهر نکا بنرهایی در تقدیر و تجلیل از زحمات و خدمات نماینده محبوب وارزشی شهرستانهای شهید پرور و صد البته برادر نکا-بهشهر و گلوگاه نسب گردید این بنرها فقط جنبه اطلاع رسانی داشته خدای ناخواسته شائبه سونامی تبلیغات زودهنگام نباشه! که باعث کندی ارائه خدمات میشه ها. خدا این همه خدمت را قبول کنه. بی تکبر بی ریا.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الهی شکرت

  13. نصب نصب نصب

  14. جناب آقای یداللهی چرا و به چه دلیل خبرهایی را که دریافت میکنید از طرف واز دیدگاه خودتان مینگریدو خودتان قاضی میشوید.
    زنده و پاینده باد اصلاحات وکاندیدای همسو با دولت تدبیر و امید

  15. به لطف خداوند و همت مردم بهشهر وتعدد کاندیداهای نکایی بازهم مثل همیشه مقیمی پیروزه.خدا نگهدارت فدایی رهبر

  16. باید دید مشکلات امروز کشور ایران چیست ومتناسب با ان فرد شایسته انتخاب شود .بیکاری تورم و رشد اقتصادی مشکلات امروز جامعه است بنابراین برای حل این مشکلات نیازمند افرادی ماننددکتر سیناشایستگی این مقام را دارند .

  17. این بار رای قطعی,برای دکتر ناصحی هست

  18. علی حیدری بهزادکلایی در گفت:

    همه تون سر کارید.هر جامعه ای که در آن نادانان جولان دهند آن جامعه خیلی اسیب پذیر است. مثال : نکا که داریم می بینیم.

  19. از دکتر برزگرنژاد چه خبر؟ شنیدم بچه محل آقای یدالهی هستند.

  20. اگرچه اشخاص لایق و محبوبی در بالا نامبرده شدند و همه آنها سرمایه های این ناحیه محروم از استان هستند و من افتخار شاگردی بعضی از آنها رو داشتم اما نباید نادیده گرفت که نماینده مجلس باید هم کاملاً آشنا به ریشه مشکلات منطقه و هم مهمتر از همه دارای نفوذ در ارکان قدرت باشد، به نظر من بعنوان یک شهروند دانشجو، آقای دکتر شاعری چندین ساله که در هسته مرکزی ساختار سیاسی کشور حضور دارند و توانایی قابل قبولی در مجلس برای چانه زنی و بازگرداندن حقوق نادیده شده شرق مازندران در طول این چند دهه گذشته رو دارد. بعد از تجارب ارزنده در طول این چند سال.

  21. به نظر بنده نکا احتیاج به نماینده ندارد ولی این نمایندگان هستند که به رای نکائیها احتیاج دارند
    رشد و توسعه نکا به صورت دیمی است و نیازی به متولی خاصی ندارد پس قدر رای خودتان را بدانید بعد از انتخابات شروع به فحاشی نکنید که چی و چرا و …. باعث بدبختی ما گشته است
    تاسف من برای پزشکانی است که الوده به سیاست گشته اند و طبابت به مردم را خدمت کوچک می شمارند و سیاست بر مردم را خدمت والا !!!!!!!!

  22. یاد حاج آقای جمشیدی به خیر
    بسیاری از طرح هایی که در نکا هست
    حاصل زحمات آن نماینده با تجربه است.
    هر کجا هست خدا حفظش کنه

  23. .
    در روزگاری که “دروغ” یـک “واقـعـیت عمــ ــ ــ ــ ـومـی” است . . .
    به زبان آوردن “حقیقت” یک “اقدام انقلابی” محسوب می شود !

  24. آقای مقیمی غصه سونامی شهرنکا رانخور غصه رای نیاوردن رابخور شمااینقدر خدمات انجام دادید که زبان قادر به گفتن آن نیست .

  25. جالب اینجاست آقای یداللهی با بهانه یادداشت سردبیر داره تبلیغ مقیمی رو می کنه.
    آقای مقیمی از متوقف شدن کدوم پروژه ها حرف می زنن؟

  26. شاعری بهتر است .

  27. سلام ،اقای ارمی ریکا شما هم غصه رای مقیمی رو نخور خودش می دونه چجوری رای بیاره انشاءالله به چیزهایی که میخواستی می رسی .

  28. اون موقع كه ناصحي مدير علوم پزشكي استان بود براي نكاچه كار كرد؟…………..

  29. در دو دوره که ایشان رای اوردند به شخصه تغییر را در شهرمون ندیده ایم چه از لحاظ مبلمان شهری و چه از لحاظ اقتصادی و فرهنگی فقط در موقع انتخابات است که ایشان حضور پررنگ در سایت ها و همایش ها و جلسات دارند، به امید روزی که فردی لایق و دلسوز عهده دار این سمت مهم بشوند. به امید خدمت صادقانه نه رفتار مر موذانه.

  30. فقط دکتر شاعری.

  31. نام دکترحسنی خورشیدی مدیرکل نمونه کشوری ازقلم افتادایشان جایگاه ویژه درنزدصاحبنظران سیاسی و اقتصادی دارد

  32. سایت متبوع اصولگرایان
    امیدوارم آنکه حق هست برکرسی بنشینه
    واونکه نون به نرخ روزه رسوا بشه

  33. سلام با تشکر از آقای یداللهی که اسم دکترسلطانی گلوردی روهم تو لیست گذاشت…به نظرمن که این حقوقدان نماینده بعدی خواهد بود.

  34. سلام با تشکر از آقای یداللهی که اسم دکترسلطانی گلوردی روهم تو لیست گذاشت…به نظرمن که این حقوقدان نماینده بعدی خواهد بود.

  35. اقای ید اللهی اون بالا خلاصه ی خبر شما نوشتید محمد ولی سلطانی اما دکتر محمد ولی سلطانی درست است

  36. دکتر ناصحی تاتونست بچه های ابچین و سوچلما روتور شبکه بهداشت وبیمارستان امام حسیت سرکار برد احتمالا همونا بهش رای میدن

  37. محمدولی سلطانی گلوردی ته پرچم بالا

  38. قدر دکتر عبدالهاشم یعقوبی را ندانسته اید حداقل نماینده ایشان سلطانی گلوردی این حقوق دان برجسته را بدانید

  39. بي شك ايشون نماينده لايقي خواهد بود و در زمينه ي كاري خود از هوش و ذكاوت بالايي برخوردار هست و در تهران هم طرفداران بسياري دارند

  40. سلام / همه عزیزان خوب وتلاشگرند اما دکتر سینا و اقای سلطانی و مزایای ویژه ای دارند اقای سلطانی گلوردی جوان کوشا ودر امور حقوقی وارد ترند وچون در پایتخت فعالیت دارند بنظرم بهتر از دیگر همشهریان میتوانند برای شهر موثر باشند دکتر سینا هم تجربه خوبی باتوجه به مسئولیت هایشان دارند و با درد مردم آشنا هستند

  41. عرض احترام وادب به همه دوستان و دلسوزان دارم اما نظر بنده باانتخاب آقای محمد ولی سلطانی به دلائلی که معروض میدارم موافقتر است اولا اقای سلطانی در راستای همکاری وتعامل فی مابین مردم ومسئولان بواسطه شغلشان دارای امتیازات ویژه ای میباشند دوما ایشان کارشناس مسائل حقوقی که مرتبط با مجلس و امور ذیربط اند آشنا ودارای تجربه هستند سوما چون خودشان سالهاست در آمد وشد با شهرستان و تهران هستند مسائل خیلی از همشهریان راحل وفصل کردند چهارما با طبقات مختلف در شهرستان ارتباط چهره به چهره دارند وبا مشکلات و معضلات معیشتی مردم بخوبی عجین میباشند ودر آخر که معیار مهم وضروری است در بین محلات و بخش ها تحت پوشش شهرستان قومی وبومی گری را در نظر ندارند امیدوارم در آینده که پیروزی انتخاباتی بدست آورند همانند هم اکنون به درد مردم وشهرستان برسند و صندلی سبز مجلس ایشان را زمین گیر نکنند

  42. فقط دکتر علی دست باز
    صداقت سادگی ایشان به دنیا می ارزد
    مهندس علی دست باز . رحمانی خلیلی دکتر برزگرنژاد
    امید دولت تدبیر و امید

  43. با سلام و عرض ادب
    جناب آقای مهتابی از حوزه انتخاباتی بهشهر،نکاء و گلوگاه با شعار انتخاباتی “عدالت برای همه” وارد کارزار انتخاباتی مجلس دهم خواهند شد. از سوابق ایشان می توان به پژوهشگر برتر کشور در سال ۱۲۸۵،مدیر پژوهشی کشور در سال ۱۳۹۱،دارنده مدال طلای جهان از فدراسیون مخترعین جهان در بوداپست مجارستان در سال ۲۰۰۹،معاون تحقیق و توسعه شرکت دخانیات ایران،مدرس دانشگاه پیام نور ساری،مولف ۲ عنوان کتاب،دارنده ۱۰ مقاله بین المللی،مدیر کل اتستیتو تحقیقات توتون تیرتاش،مدیر کل پژوهشی شرکت دخانیات ایران، دارنده بالغ بر ۵۰ مقاله علمی و طرح تحقیقاتی و در یک کلام نخبه علمی کشور وجهان اشاره کرد.قبلا از مدیر محترم سایت جهت درج خبر فوق الذکر و بی طرفی در اطلاع رسانی کمال تشکر را دارم

  44. چهره جهانی جناب مهتابی امید شرق استان عرض خیر مقدم
    در آینده از این مرد بزرگ بیشتر می شنوید
    عدالت برای همه و توسعه متوازن
    احسنت بر شما جناب مهتابی

  45. درود بر مهندس مهتابی کاندید اصلاحات،

  46. مهندس رمضانعلی مهتابی واقعا به حق و منصف و مدیر است. بنده از پرسنل دخانيات ساری هستم ولی اهل رستمکلا هستم، ایشان واقعا مدیری توانمند است، همگان دیدند بعد از او چه بر سر دخانيات کشور امد

  47. نظر به سوابق مهندس مهتابی در دخانيات کشور و عرصه تحقیقات، ایشان گزینه مناسب برای منطقه میباشند، ایشان از اصلاح طلبان پر نفوذ در پایتخت است

  48. مهندس رمضانعلی مهتابی انسانی درستکار و دلسوز است مدیر پژوهشی دخانيات کشور بودند، مخترع برتر دنیا در سال ۲۰۰۹ شدند، استاد دانشگاه، مدیر برتر کشور در سال ۹۱، و پژوهش گر برتر کشور در سال۸۵ شدند،، مولف کتاب و مقاله های بین المللي است، اهل باند بازی نبود، برای بقا در مدیریت وامدار سياسيون نشد،

  49. آقایان رحمانی چرا دچار توهم شدید، دوران شما تمام شده و اصلاحات از شما حمایت نخواهد کرد،

  50. شنیده ام آقای رحمانی برای خبرگان هم قراره کاندید بشن، ايشالا حاج آقا واسه شورا شهر و ریاست جمهوری هم کاندید شین، یاد محسن رضایی افتادم

  51. درود بر مهندس مهتابی کاندید منتخب اصلاح طلبان، حق نگهدارت رییس

  52. مثله کوه پشتتیم رئیس

  53. از همه بازدید کنندگان محترم و بزرگواری که مهندس رمضانعلی مهتابی را نمیشناسند خواهشمندم يه جستجو ساده در اینترنت انجام بديد تا با مهندس مهتابی آشنا شوید، بنده چیزی نمیگویم، خودتان قضاوت کنید، درود بر مهندس مهتابی عزیز

  54. عرض سلام خسته نباشید دارم به تمام نظر دهنده گان بالا وازنظرات خوب تان استفاده کرده ام چون نظرشخصی هرفرد است مورد احترام.امافکر جنای سیاسی این دوره از انتخابات نباشیم.فقط بفکرشرق مازندران وحوزه انتخابیه ای که دارای سرانه بیکاری بالای جوانان عزیز ورکود اقتصادی ازنظر درآمده مردم عزیزسه شهرستان بهشهر .نکا .گلوگاه باشیم بنده ازجوانان وبزرگان سه شهرستان بعنوان یک برادر کوچک پیشنهاد می دهم ما باید به گروه وجناع توجه نکیم چون تاکنون ضربه های زیادی را ازنظر اقتصادی وفرهنگی وعمرانی و…….خورده ایم چون درانتخاب خودمان دقت عمل به خرج ندادیم ازروی تعصب به اشخاص ناکارآمد رای داده ایم آنهاهم مدیران خوب وبا تجربه را برای پیش برد امور مان انخاب نکردند. وما گرفتار مشکلاتی شده دایم واکنون آن عمل را تکرار نکنیم همه نامزدهای انتخاباتی محترما”.ولی کسی راانخاب کنیم اصلاح باشد هم درقانوگزاری هم دراجرائی وهم امین بودن وهم درمدیرت کلان کشوری وملی کارکرده باشد وهم مسائل ومشکلات حوزه انتخابیه خودرا بشناسد بیاید این مدیریت به فردی بسپارید بتواند حداقل مشکلات موجودرا کمتر کند وخواهش می کنم سوابق مدیریتی نام زدهارا کنارهم بگذارید آنی که مدیریت ملی واستانی داشته وآشنای بیشر به وزارت خانه ها ومجلس دولت دارد به انتخاب نماید.بنده به سوابق تمام نامزدهای احتمالی را بررسی کردم تنهاکسی که می تواند به مردم خدمت کند وتمام ویژگی یک نماینده راداشته باشد وتمام قشره ها وگروهای سیاسی هم به اونزدیک اند جناب آقای دکتر شاعری است که درتمام دولت ها دارای پست کلیدی کشور بوده وهست امیدوارم باانتخاب صحیح این مردجهادی بتوانیم باینکه اهل روستای بهشهر است یک توجه ویژه ای نسبت به سه شهرستان محروم کشور ازنظر منطقه آزاد وگردشگری وکارآفرینی وصنعتی کردن سه شهرستان واصلاح قانون که محدویت خاصی برای مازندران گذاشتن ازنظرصنعتی نمودند گام موثری بردارد وهمه نامزدهای احتمالی هم مورد احترام خواهند بود.من ازجوانان عزیز سه شهرستان می خواهم مطلب ناقص بالا را بخوانند ونظرات خودرا بنویسند از مدیر سایت نیوز نکا کمال تشکررا دارم

  55. ببر مازندران در گفت:

    آقای مقیمی بزرگواردر۸سال نمایندگی حضرت عالی هیچ اتفاق خاصی برای رفاه مردم مظلوم سه شهرستان نیافتاد اکنون این مدت کم چه اتفاقی خواهد افتاد مردم خوب می فهمند وخوب درک می کنند وهرگز فراموش نخواهند کرد خدمات نمایندگان شان را.جناب آقای مقیمی مردم کناهند بیکاری بیداد می کند جوانان بخاطر اشتغال دست بهع هرکاری می زنند سرانه بیکاری را مشاهده کنید اقتصاد مردم رانگاه کنید رکود بازار درآمد کشاورزان ودمدارتان وباغ داران و…توجه کنید چرامردم باید درجلوی دفتر نمایند صحف بکشند از دفتر نمایند ه پول دریافت کنند جای بسیار تاسف است مرد کاسه گدائی بگیرند ومجبور به این عمل باشند. پس بیایم وضعیت همه مردم جامعه رادنظر بگیریم نه قشر خاصی را برای خود همراه کنیم من وشما مسئولیم وباید درپیشگاه خداوند بزرگ جواب گوباشیم من آرزوی توفیق جناب عالی رادارم بعنوان یک شهرونداز عملکرد چندساله حضرت عالی نقد دارموانشاالله حضورند خدمت میرسم ونقدهای زیادی وجوددارد عنوان خواهم کردازشما انتظار بیشتر وبهتر بود وهست ولی متاسفم عواملی باعث انحراف خدمت شما به مردم عزیز سه شهرستان شده است حداقل درچهارسال دوم یک بازنگری می کردی به اطراف خودت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *