انتقاد فرماندار نکا از روند کند اجرای مسکن مهر

فرماندار نکا در جلسه بررسی مسکن مهر نکا از روند کند اجرای پروژه مسکن مهر در این شهرستان انتقاد کرد.

رحیم قاسمی طوسی  در جلسه کارگروه بررسی مسکن مهر نکا افزود: تسریع در ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر و همچنین رفع مشکلات مردم از جمله دغدغه‌های این شهرستان است.

وی گفت: مسکن مهر نکا در حال حاضر با مشکلاتی چون عدم وجود روشنایی، جاده‌سازی، بهسازی ورودی شهرک، عملیات روبنایی و ساخت فضاهای خدمات عمومی مواجه است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی این مشکلات برطرف شود.

فرماندار نکا با بیان اینکه آب‌های سطحی این شهرک بالا است و با کوچک‌ترین بارندگی شاهد روان شدن سیلاب هستیم، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از این وضعیت باید کانال‌های متعدد حفر شود تا سطح آب در این شهرک پایین رفته و مشکل آب‌های سطحی برطرف شود.

قاسمی طوسی همچنین با انتقاد نسبت به کندی پیشرفت مسکن مهر در برخی از فازهای این شهرک اظهار کرد: بسیاری از افراد ثبت‌نام کننده در مسکن مهر منتظر تکمیل واحدهای خود هستند که امیدواریم که با بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود در مسکن مهر نکا، این افراد به ‌زودی صاحبخانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نیز در این جلسه گفت: احداث برخی از مراکز خدمات عمومی از تعهدات راه و شهرسازی است که بنابر دستور معاون عمرانی استانداری مازندران این فضاهای عمومی همچون نانوایی، اقدامات ابتدایی آن انجام و در دستور کار قرار گرفته است.DSCN9991 DSCN9997 DSCN9990 DSCN9988 DSCN9987 DSCN9986 DSCN9984 DSCN0028 DSCN0023 DSCN0029 DSCN0030 DSCN0022 DSCN0017 DSCN0016 DSCN0014 DSCN0012 DSCN0011 DSCN0015 DSCN0006 DSCN0008 DSCN0009 DSCN0010 DSCN0005 DSCN0004 DSCN0003 DSCN0002 9999 99 77888 DSCN0001 09 88

حیدر نوروزی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی به تنهایی متولی ساخت مسکن مهر نیست و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این موضوع سهیم هستند که باید با تعامل و همدلی تمامی این دستگاه‌ها در تسریع و اتمام نهایی پروژه‌های مسکن مهر تلاش شود.

وی افزود: همچنان که بارها اعلام شد، مسکن مهر از جمله پروژه‌های اجرایی است که به همراه خود مهر و عدالت همه جانبه را به همراه دارد و باید تلاش شود برای بهره‌برداری و افتتاح هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها اقدامات عملی در دستور کار این مجموعه و دستگاه‌های متولی دیگر قرار گیرد.

مسئولان اجرایی با همراهی معاون عمرانی استاندار مازندران از پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره نکا همچون ورودی و خروجی نکا، شهرک مسکن مهر، زیرگذر این شهرستان بازدید کردند.

فارس

 

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اینهمه نابسامانی وناهنجاریهای زیست محیطی
    وکمبودامکانات!!!!این همان طرح مسکن مهره که
    حامیان مش محموداونو جزوافتخاراتشون میدونن!

  2. نمک نشناس….بفرمایید درطی این مدت یک ونیم ماه حکومت دولت به اصطلاح تدبیر وامید چه تدبیری برای مسکن قشر محروم اندیشیده شد و چه امیدی در جامعه برای بهبود زندگی اقشارآسیب پذیر ایجادشد. درود بر احمدی نژادیاورمحرومان

  3. مشکلا به جا مانده مسکن مهر از دولت قبل در گفت:

    این همون مسکن مهری است که حامیان احمدی نژاد و همین مدیران فعلی از اداره مسکن و راه سازی گرفته تا بخشدار مرکزی و …در آن نقش داشته اند .متاسفانه اینقدر این مسکن مهر مشکل دارد که نگو و نپرس
    ……………….
    برخی از شرکت های تعاونی مسکن متاسفانه به دلیل سوءمدیران قبلی هنوز پروژه مسکن نودهک و فرهنگیان شالیکوبی را تحویل نداه اند و با انبوهی از مشکلات سر این دولت جدید افتاده .مردم می دانند که این مشکلات از دولت قبل بوده . یک شرکت تعاونی مسکن می اومد قرار داد یک طرفه می بست اما کسی نبود نظارت کنه که یک عده افراد ضعیف کلاه سر اونها نره .
    قرارداد نوشتن اما در ان ذکر نکردن کی تحویل می دهند .مسولین قبلی که هنوز در راس کارند چرا نباید عوض بشوند.

  4. مسولین جدید فقط کلمه تدبیروامید رابه دنبال میکشند هرچه داریم ازدولت خدمتگذار ومردمی قبل است خدایش نگهدارد شما بقول دوستمان نمک نشناس هستیدبقول خودتان طرحهای مسکن مهر نیمه کاره ماندنداون هم از تلاش وتدبیر شماست .

  5. در عکس اولی پدر و پسر به همدیگه چی می گن؟

  6. اهالی روستای شیرکلاولایی پاسند در گفت:

    جناب فرماندارسلام خواهشا یه فکری برای جاده خاکی شیرکلاوپاسندبیندیشیدچندسالیست آسفالت تصویب شده اما بزرگان مربوطه اهمیتی ندادن درراس منابع طبیعی …..باج میخاد.التماس میکنیم ماراازوضع نجات دهیدباتشکر

  7. باسلام عکس های خوبی بودبرای نشون دادن کارایی مدیران نکا…ولی حیف اون همه صداقت مردم نکا که فقط داره ازش سواستفاده میشه.یه عده خوش خیال که فکرمیکردندبدون هیچ مشکلی صاحب خونه میشن.ولی متاسفانه بایدبگویم که آنها فقط اسکلت ساختمان راخوب میسازندبقیه اش سرهمبندیست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *