اعزام دانش آموزان دخترنکایی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس /عکس

به گزارش نیوز نکا، اصغر کارگر مدیر آموزش و پرورش نکا از اعزام۲۲۰  دانش آموز دختر مقطع دبیرستان این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.
کارگردرحاشیه اعزام دانش آموزان نکایی به غرب کشور درگفت و گو با خبرنگارما خاطر نشان کرد : این اولین کاروان دانش اموزان دختراز این شهرستان است که به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.
DSCN0026
مدیر اداره آموزش و پرورش نکا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان را یکی از موثرترین راهکارهای امروزی مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این مرحله ۲۲۰  نفر از دانش آموزان مدارس نکا  بهمراه ۲۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان در قالب  ۵ دستگاه اتوبوس با هدف   بصیرت افزایی و برخورداری از ترنم خوش دفاع مقدس به مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد .
او با اشاره به اینکه در حال حاضر در موقعیت جنگ نرم از سوی دشمنان هستیم تنها راه برون رفت و دفاع در برابر توطئه های دشمنان را شناخت فرهنگ دینی که بخشی از آن در در سرزمینهای دفاع مقدس شکل گرفته است بنابراین آشنایی جوانان با نحوه زندگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، انتقال فرهنگ جبهه و جنگ آن روزگار به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اصلی اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی است.
شایان ذکر است شهرستان نکا آمادگی دارد امسال ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر را در مقاطع مختلف دبیرستان به سرزمینهای نور اعزام نماید .

DSCN0001 DSCN0007 DSCN0005 DSCN0031 DSCN0033 DSCN0044 DSCN0047 DSCN0060 DSCN0061 DSCN0075 DSCN0076

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام خبرنگار ٰ میبنم که صفرپور ازلت نشین شد .
    آقا همانطوریکه شرط بسته بودیم من باختم نمی دونستم ایشون چش نداره شماره ببینه راستی مشکل شما بااین آقا چیه ؟احترام شما برایشان واجبه حال تند هست ولی بعضی اوقات میگن ترشی نخور امام نمیشه میخوری گلویت چرکی شد هم میگی ایرادی نداره .من انشالله واسطه خیر میشم ارتباط شما با ایشون را درست خواهم کرد .مومنین نباید نسبت به یکدیگر با نگاه قهر و غضب نگاه کننده بی شک شوا می بایست کوتا می آمدی

  2. روح الله حسنپور در گفت:

    خ حسینی خبر زیمناستیک یادت نره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *