نقدهابایدخیرخواهانه و بدور ازغرض ورزی وحسدباشد/ حسینعلی علی نژاد

بسم ا…الرحمن الرحیم
نقش نقد در اصلاح روش و اهمیت ناقد برای اصلاح و سازندگی بر هیچ کسی از اهالی خرد و معرفت پوشیده نیست ،اما برای نقد و ناقد الزاماتی وجود دارد که نمی توان آن را ترک کرد؛ اگر نقد عنوان شده صداقت ، معرفت وبطور کلی الزامات نقد را در خود نگنجانده باشد به ورطه هجو در می غلطد و نقد عالمانه و صادقانه جای خود را به هجو مغرضانه می دهد .
نقد باید از روی خیرخواهی و به قصد اصلاح و کمک به اشخاص مورد نقد باشد و نه بر خاسته از حسد ، غرض ورزی و کینه توزی ؛چرا که مگر می شود از یک حسود ، نصیحت و خیرخواهی و تذکر به قصد اصلاح برآید.
کار منتقد ، شناساندن زیبایی‌ها و زشتی‌های یک اثر است و لازمه این کار تعمق کردن و دقت درآثار است. منتقد درباره موضوعی که انتقاد می‌کند باید بصیرت و اطلاع کافی داشته باشد، و از لوث غرض و حب و بغض شخصی و هوا و هوس مبراّ باشد؛ به قول مولانا:
چون غرض آمد هنر پوشیده شد **** صد حجاب از دل به سوی دیده شد
بعد ازانتشار مطلبم در مورخه ۹۳/۶/۳۱در این پایگاه خبری و تحلیلی ،عزیزان زیادی نظراتشان را چه بصورت مثبت یا منفی ابراز و اعلام داشته اند؛اما در این میان عزیزی اقدام به انتشار نقد و نظری نموده‌ که در آن حرف هایی آشنا دیده می شود. متاسفانه لحن و ادبیات موجود در برخی دیدگاهها را نه بد اخلاقی سیاسی بلکه باید آنرا بی تقوایی سیاسی نامید. قصد پاسخگوئی نداشتم اما بعد از خواندن نظرات “کامران-ت” ناچار به ارسال این جوابیه گردیدم تا میدان برای قضاوت صحیح مردم مهیا گردد . از پایگاه خبری نیوز نکا تقاضا دارم طبق قانون این جوابیه رابدون دخل وتصرف در این سایت خبری و تحلیلی قرار دهد تا باعث روشن شدن افکار عمومی گردد.

65

ان شا ا…
نشریات و اصحاب رسانه جایگاه ویژه ای در تنویر افکار عمومی دارند . رسانه وظیفه انعکاس نظرات و پیشنهادات و خواسته های مردم به مسئولین ، همچنین به تصویر کشیدن صحبت ها و از همه مهمتر کیفیت عملکرد مسئولین و افرادی که در مسند های مدیریتی و اجرایی قرار دارند را ایفا می کنند . فضا و خط مشیی که در آن قلم زده می شود ، می بایست همانند موتور محرکی ، همه آحاد مردم و مسئولین را به سمت ساختن شهر و توسعه هر چه بیشتر آن سوق دهند.
قلم نویسنده گان ،محققان و تحلیلگران باید در مقابل کم کاری های افراد و مسئولین لب به انتقاد بگشاید و مجموعه را بازخواست کند و در عوض برابر تلاش های ایده آل دستگاه ها با تحسین آنها مشوقی برای ادامه روند صحیحشان باشد.
متاسفانه شاهدیم برخی از افراد ناآگاه بعضی اوقات قداست قلم زدن در راه حق را زیر پا گذارده و منفعت طلبی و غرض ورزی های شخصی را جایگزین آن می نمایند؛ وبا نگاهی ابزاری به رسانه سعی در استفاده هر چه بیشتر از به اصطلاح ابزار خود می نمایند. بطوری که با نقد های مغرضانه با برهم زدن تمرکز مجموعه ها عملکرد افراد کاردانی که مشغول به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مقیاسی کوچکتر، شهرستان و شهر هستند را وارونه به نمایش می گذارند.
اگر نویسنده محترم به جای اینکه قلم خود را رها کند تا بغض های فروخفته را بر کاغذ بنگارد اندکی خود را بر کرسی انصاف بنشاند به گونه دیگری قضاوت خواهد کرد، چرا که در اینصورت به خوبی مشاهده می کند که جوان حزب اللهی که همه آرمانش رضایت مندی امام عصر علیه السلام است آنچه برای او اهمیت دارد دین و معنویت مردم و جامعه است به همین دلیل هر کسی در هر لباسی به این میثاق ارزشمند هجمه کند از دید تیزبین او مخفی نمی ماند و به دنبال این است که با تمام توان از ارزش های الهی پاسداری کند. آری بغض و کینه امروز اینگونه افراد خرمنی است که سر در انبان دیگران دارد و الا اگر پیرو رهبرشان بودند که او فرمود: (جناح فرهنگی مومن کشور را تقویت کنید) و چه خوب این افراد با چنین نظراتی آنرا را تقویت می کنند.
متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فکری ، باید فضایی برای تنفس فکری تدارک ببیند وگرنه اینجا جای عقده گشایی نیست که اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال این گونه افراد بدهد.اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.اما اینگونه افراد گویا گرفتار توهم سختی شده اند.؛ اینکه یک مشت افاضات ایراد کرده و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، از صنعت ایهام استفاده کرده اند،باید بدانند که خیلی کمتر از آن هستند که بخواهند از موضع یک مدعی العموم درباره سرنوشت مردم اظهار نظر کنند. مگر متولی امور مردم هستند؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اند؟ مگر فضای مجازی به اینگونه افراد نمایندگی داده است؟ چه کسی این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟
جناب آقای متوسط، نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید.
در پایان ضمن تشکر از جناب آقای یداللهی امیدوارم که این جوابیه باعث روشنگری گردیده باشد و همچنین از تمام عزیزانی که مرا مورد لطف قرار می دهند و نظرات خود را بیان می نمایند تشکر می کنم و امیدوارم همیشه عزیز و پایدار و سربلند باشید.
{و من ا…توفیق # حسینعلی علی نژاد # ۱۳۹۳/۷/۹}

دیدگاه های این مطلب

51 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نکا ته پرچم بالا در گفت:

    عالی بود،واقعا نباید افرادی که چیزی جز بوی حسادت رو حس نمیکنند دست به نوشتن و قلم زدن بردارند.

    • همین اقا جواب تونظراتش کلمه احمق وبیشهور رادرجواب نقد نوشت ولی خودش از حرفهای ………..متاسفم

      • نکا ته پرچم بالا در گفت:

        چرا بی مورد نظر میدی و دروغ میگی نازی ؛ یکجا رو مثال بزن و نمونه بیار بزار مردم ببینند اگه راست میگی یا نه؛حرفی که میزنی باید با مدرک باشه.

        • اینم یکی ازمثال
          حسینعلی علی نژاد در مرداد ۳, ۱۳۹۳ در ۵:۱۲ ب.ظ گفت:

          آقا یا خانم ک.ج و خواننده نیوز نکااینکه یک مشت افاضات ایراد کرده اید باید بدانید که دارای لوده گی فکری هستید وامثال شما عددی نیستید که بخواهید نظری دهید.اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.
          شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهیداظهار نظر کنید.نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید.

          • نکا ته پرچم بالا در گفت:

            این کجاش از احمق و بیشعور استفاده کرد؛خیلی محترمانه گفت که نظرات خود را در قالب ادب بیان کنید.
            شما انتظار دارید که این آقادرقبال اینکه هر فردی هر چی دوست داره بگه سکوت کنه و هیچ چیز نگه.
            در ضمن برو ببین که چرا آقای علی نژاد به این افراد اینطوری جواب داد، چونکه خیلی بی ادبانه نظر داده بودند.
            آره عزیزم،هر عملی عکس العملی داره،نباید انتظار داشت که هر فردی هر چیزی ازدهنش در می آد به آدم بگه واونوقت شما ساکت باشی؛خودت باشی چی جواب میدی.
            به هر حال ما که نسبت به این آقا ارادت داریم و امیدواریم که موفق و پیروز باشند.

      • مصطفی نیکپور در گفت:

        اگه راست میگی یک نمونه رو مثال بزن،در غیر اینصورت برو واسه خودت متاسف باش که چوپان دروغگویی مجید.ک…هاهاها

      • نکا ته پرچم بالا در گفت:

        حالا دیدین که این مجید.ک اراجیف میگفت و فقط می خواست جو رو متشنج کنه؛دروغگو جاش در جهنمه

        • اقای علینژاد .این کجاش دروغ بود الان اون نمونه کاملا محترمانه بود .بدشم .هرجوابی عکس العملی داره نه از زبان کسی که داره به مردم راه وروش نشون میده برای ادم عادی اره …..بدشم دروغگو خودتی که با اسم مستعار میای نظر میدی

          • باید قبول کنید که در رویا و خواب به سر می برید،چرا که مانند عمو زنجیر باف خودتون میگید و فکر می کنید و می بافید.
            “نکا ته پرچم بالا”رو من استفاده میکنم عزیزم که برای روشن شدن اذهان عمومی و تهمت ناروا شما به این دوست بزرگوارم اسم خودمو نوشتم.
            در ضمن مجید..ک..اراجیف خود خودت میگی که از حرفهای کاملا بی ادبانه استفاده میکنی.

        • اراجیف خود خودت میگی که از حرفهای کاملا بی ادبانه استفاده میکنی اقای ع……

          • ببر مازندران در گفت:

            مجید..ک..جوش نزن بخار میشی

          • گربه مازندران من جوش نمیزنم فقط میگم این اقا ع فقط حرفهای برای ما میزنه خودش عمل نمیکنه .

          • ببر مازندران در گفت:

            مرد هزارچهره سایت،شما اول برو این مردانگی و جرات رو پیدا کن که با یک اسم و رسم وارد این فضای مجازی بشی و خودتو جای دیگران جا نزنی،بعد بیا نظر بده.
            مجید..ک./نادر..خ./نمیدونم ویلاوژیلاو…
            تکلیف و با خودت روشن بعد بیا

          • قدرت .یلاقی .م در گفت:

            توهمون علینژادی (گربه مازندران .نکا ته پرچم بالا .مصطفی نیکپور ) کسی که بااین همه اسم یابه واسطه اسمها اراجیف مینوسه .ماباید بهش گوش کنیم اقا امرالله ازشما بعیده این سخنان کذبو بزاری .اسم اصلی منم اینه جراتش دارم

          • ببر مازندران در گفت:

            فعلا که شما با ۲۰ تا اسم مختلف کامنت گذاشتی،اینقدر نظر بده تا خسته بشی.
            از زحمات آقای یداللهی هم در امر خبررسانی دقیق و معرفی شما مردان هزار چهره متشکرم؛بزار شما با این اراجیف گفتنتون دلتون خوش باشه.

          • قدرت .یلاقی .م در گفت:

            گربه مازندران (علینژاد) شما هم با۵۰اسم کامنت گذاشتی .تمامی کامنتها مال خودته یا زنگ زدی برات بنویسن انقدر بنویس تا عمرت طلف شه .

          • چقدر ظرفیتها تو این سایت پایینه و همه می افتند به جون هم؛عوض این کارها و غرض ورزی نسبت به همدیگه بهتره که در جهت حل مشکلات و بهتر شدن کارها نظرات مثبت بدید نه مثل بچه ها با همدیگه برخورد کنید.

          • سید مهدی ساداتی در گفت:

            مرد هزار چهره سایت که فقط بلدی مثل طبل تو خالی حرفهای بیخود بزنی و ذهن مردم رو مخدوش کنی،تو اگه مرد بودی اسم واقعیتو مینوشتی،نه اینکه در هر کامنتی با اسامی مختلف به آقای علی نژاد توهین و تهمت ناروا بزنی.
            وافعا برای آقای یداللهی متاسفم که وقت خوندن مردم رو داره با بالا آوردن این هرزه گوییها از طرف آدمهایی که فقط به فکر تخریب مردم هستند تلف میکنه.
            از تمامی نظرات شما پیداست که حس حسادت چقدر برشما غلبه داره و یک شهروند عقده ایی به تمام معنا هستید،واقعا حق تونه که با نظرات تند با شما برخورد بشه.
            در ضمن محض یادآوری باید بهتون بگم که جناب آقای علی نژاد تا سال قبل بعنوان دبیر و بازرس هیات تکواندو شهرستان نکا فعالیت داشتند و در حال حاضر هم بعنوان یکی از اعضاء کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان مازندران در حال فعالیت هستند.
            شما اگه در افتتاحیه لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان پسر استان ۱۳۹۳/۶/۲۰در جویبار بودی و یا دو هفته قبل در قایمشهر بودی هیچوقت از این حرفهای بیخود نمیزدی،؛
            تازه اگه خیلی دوست داری تا دروغها وتهمتهات مشخص شه ایشون این جمعه یعنی فردا مهمان شهرستان نور هستند و در بازیهای لیگ استان بعنوان مسئول کمیته برگزاری مسابقات در سالن امام خمینی (ره)حضور دارند،میتونی بیایی اونجا تا از نزدیک ببینی چوپان دروغگو.

          • سید مهدی ساداتی در گفت:

            در ضمن “تلف”رواینجوری مینویسندنه اون جوری که نوشتی بیسواد.

  2. متاسفانه ما مازندرانیها بخاطر همین کارهاست که از گردونه پیشرفت کشور عقب موندیم؛چون چشم دیدن پیشرفت همشهریهامونو نداریم.
    با آرزوی موفقیت برای آقای علی نژاد.

  3. سلام,,,
    این ادب و نقد پذیری در شما نهادینه نشده و فقط شعار میدید…
    شما بجای اینکه برای دیگران لالایی بخونید, یه خورده اش رو برای خودت بخون…
    در این سایت, در زیر خبرها کامنت هایی از حضرتعالی هستش که متاسفانه الان اومدید شعار میدید…
    شما در جایگاهی نیستید که بخواین اینگونه بیایید با اون کارنامه ی مفتضح تون در کامنت گذاری و دخالت در مطالبی که مخاطبش شما نبودید و خودتون شعورتون محض و بقیه چیزی نمی فهمند, جا بزارید…
    آقای عزیز…
    شما یه چیزی شنیدید که یه سری با سر و صدا و با بازی کلمات جایگاهی بدست آوردند, “امثال سروش” و با یه اتفاق و یا ورود به جریانی, خلاء شخصیتی و جایگاه شون رو تلافی می کردند…

    حالا کسی که توی هر امری دخالت می کنه و به نظر شهروندان و افراد نسبت به یه شخص یا موضوع, تاخت و تاز می کنه و به خواسته های به حق مردم, با عینک خودش نگاه می کنه و اظهار فضل می کنه!!!!!!!
    حالا اومده از نقد و … میگه.
    جناب اول به خودت نگاه کن و بعد بیا اینا رو تحویل مخاطب بده…
    خدا خودش ما رو از شر خودبینی و بزرگ بینی و غرور نجات بده…
    عاقبت ما رو هم بخیر کنه…

    • عمو واشر نتاش شر کله بتاش

    • ببر مازندران در گفت:

      جمع کن برو کشکتو بساو،اگه لالایی بلدی برا خودت بخون در غیر اینصورت پس ساکت

    • نکا ته پرچم بالا در گفت:

      تو چرا داری میسوزی،این ادب و نقد پذیری در شما نهادینه نشده

    • حسینعلی علی نژاد در گفت:

      اظهارات سخیف و بی ارزش و بی پایه و اساس و بی ادبانه تویی که دارای لوده گی فکری هستی اصلا ارزش جواب دادن ندارد،اما باید بدانی که تو وامثال توعددی نیستید که بخواهید نظری دهید، شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهیداظهار نظر کنید.
      نه طعنه‌های تو ونه کنایه‌های همفکران بی‌ فکر تو مرا از این کار‌ها جدا می‌کند؛ تو در یادداشتهای پر از کینه و تهی از صداقت این همه اتهام و دروغ علیه بنده و طرز نظر دوستانم نوشتی ،اما این مدل فکر کردن، این مدل رفتار کردن و این مدل دغدغه داشتن افتخار دنیا و آخرت ماست…
      هر چه قدر دوست داری اتهام بزن اما… “وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم؛ که در طریقت ما کافریست رنجیدن…”
      ان شاا.. خداوند متعال این تفرقه افکنان و خوارج زمان را به راه راست هدایت فرماید…آمین

  4. جا داشت از کسانیکه نقد منصفانه داشتند هم تشکر می شد .

  5. محمد بلورچی-رامسر در گفت:

    سلام آقای علی نژاد،نمیدونستم تو رسانه های محلی هم مطلب میزاری،چهارشنبه نشست تخصصی مرکز تحقیقات یادت نره اونجا میبینمت.

  6. از حسن توجه و دقت و تلاش برادر بسیار خوبم جناب آقای علینژاد ممنون و متشکرم ، ضمناً از همه عزیزان و شهروندان نکایی که به قصد اصلاح و تقویت زمینه های رشد شهر و شهروندان ما و همچنین مشارکت در امورات ملی و منطقه ای برای داشتن شهر و شهرستانی بهتر وقت عزیزشان را صرف اظهار نظر و اعلام موضع می نمایند ازصمیم قلب تشکر می نمایم و یک تقاضا و درخواست از سروران خودم که مقداری مهربانانه تر قلم بزنید . خدا به همه خیردهد .

  7. امیدوارم که یک مقداری مهربانانه تر با هم در جهت پیشرفت میهن عزیزمان بکوشیم،اکثر کامنتها متاسفانه در این سایت نه به عنوان راه حلی برای حل مشکل ،بلکه در جهت حسادت فقط هست.به امید شهر و کشور آباد واسلامی

  8. مصطفی نیکپور در گفت:

    درود بر مرد همیشه پیروز،افتخار مازندران ،علی نژاد قهرمان

    • قهرمان المپیک شد؟ما اگه میشناسیمش ۱۰سال توتکواندو هنوز نیمچه استاد هم نشده چه برسه قهرمان ………

      • ساری ته پرچم بالا در گفت:

        اتفاقا یکی از افراد تاثیر گذار در هیات تکواندو استان مازندران است،نادر.خ در چیزی که اطلاع نداری بیخود نظر نده،برو مشقاتو بنویس؛
        علی نژاد قهرمان دلهاست ،شما تو کفش باش

        • استان دروغ نگو خدابالاهستا .اون تونکا هیچ کاره است تاچه برسه استان …………..

          • سید مهدی ساداتی در گفت:

            مرد هزار چهره سایت که فقط بلدی مثل طبل تو خالی حرفهای بیخود بزنی و ذهن مردم رو مخدوش کنی،تو اگه مرد بودی اسم واقعیتو مینوشتی،نه اینکه در هر کامنتی با اسامی مختلف به آقای علی نژاد توهین و تهمت ناروا بزنی.
            وافعا برای آقای یداللهی متاسفم که وقت خوندن مردم رو داره با بالا آوردن این هرزه گوییها از طرف آدمهایی که فقط به فکر تخریب مردم هستند تلف میکنه.
            از تمامی نظرات شما پیداست که حس حسادت چقدر برشما غلبه داره و یک شهروند عقده ایی به تمام معنا هستید،واقعا حق تونه که با نظرات تند با شما برخورد بشه.
            در ضمن محض یادآوری باید بهتون بگم که جناب آقای علی نژاد تا سال قبل بعنوان دبیر و بازرس هیات تکواندو شهرستان نکا فعالیت داشتند و در حال حاضر هم بعنوان یکی از اعضاء کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان مازندران در حال فعالیت هستند.
            شما اگه در افتتاحیه لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان پسر استان ۱۳۹۳/۶/۲۰در جویبار بودی و یا دو هفته قبل در قایمشهر بودی هیچوقت از این حرفهای بیخود نمیزدی،؛
            تازه اگه خیلی دوست داری تا دروغها وتهمتهات مشخص شه ایشون این جمعه یعنی فردا مهمان شهرستان نور هستند و در بازیهای لیگ استان بعنوان مسئول کمیته برگزاری مسابقات در سالن امام خمینی (ره)حضور دارند،میتونی بیایی اونجا تا از نزدیک ببینی چوپان دروغگو.

  9. از جناب آقای علی نژاد می خواهم که بدون توجه به نظر مغرضان و حسودان با تمام قدرت به فعالیتش ادامه دهد،واقعا نظرات ایشان عالی و مطالبشان هم علمی و با تجزیه و تحلیل خوب می باشد.
    باعث افتخاره.

  10. دلا زرنج حسودان مرنج و واثق باش ####که بد به خاطر امیدوار ما نرسد
    دوستت داریم آقای علی نژاد

  11. کمی منصفانه تر و با دید مثبت باید به قضایا نگاه کرد،نظر دهنده گان باید در جهت حل مشکل بکوشند و راه حل بدهند،نه در جهت بغض و کینه..؛
    پیروز و سربلند باشید آقای علی نژادوالتماس دعا.

  12. omidvaram hame ba ham dar sakhtane irani abad va sarboland bekoshim

  13. چقدر ظرفیتها تو این سایت پایینه و همه می افتند به جون هم؛عوض این کارها و غرض ورزی نسبت به همدیگه بهتره که در جهت حل مشکلات و بهتر شدن کارها نظرات مثبت بدید نه مثل بچه ها با همدیگه برخورد کنید.

  14. این که همه رو قلع وقمع کرد،وهیچ جای نقدی نگذاشت

  15. مطالب خوبی بود،همیشه با جوابهای قاطع و کوبنده بهمراه سندومدرک دروغهای منتقدینش رو نقش بر آب میکنه.
    خوشم میاد که مسلط بر کارش هست،انشاا.. که همیشه موفق و پیروز باشند؛افتخار شهر ما هستند.

    • خودش به خودش افتخار میکنه چقدر کمبود داری ع که بااسمهای علکی نظرمیدی .

      • سید مهدی ساداتی در گفت:

        مرد هزار چهره سایت اینقدر تو دهنی میخوری خسته نمیشی،تو مستخدمم نیستی تا چه برسه به مدیر…هاهاها

        • تودهنی بخوره تودهنه خودتو .امثال شما بی ادبا وقتی طرفدار این اقا باشید .حالا این اقا دیگه چقدر بی ادبه بدشم من مطمینم که خود (ع) که سوختی .عمو یدالله بچاپ .فقط دفاع بود

          • محمد منصوری در گفت:

            تو اگه جرات داشتی در هر نظرت از اسامی مختلف استفاده نمیکردی،واقعا هر کی اسم مرد هزار چهره سایت رو بهت داد گل گفت ،در ضمن بی ادب تر از تو آدم نیست که در هر نظرت هر چی دروغ و تهمت است نثار هر نظر دهنده و شخصی که مطلب گذاشت میکنی؛
            برای مدیر این سایت متاسفم که نظرات این جاهلان و بی خردان و بی ادبان رو بالا میاره.

  16. قدرت یلاقی .م در گفت:

    محمد منصوری بی ادب خودتی واون علینژاد که طرفدارهایی مثل توداره .من اسمم قدرت یلاقیه بعدشم جراتش دارم .بدشم منم اسمه باحال برای ببر مازندران گذاشتم .گربه بدشم من اگر هزار چهره دارم علینژاد بیست هزار چهره اس دیگه جون عمو یدالله بچاپ فقط جوابشودادم .همین

    • حسینعلی علی نژاد در گفت:

      اظهارات سخیف و بی ارزش و بی پایه و اساس و بی ادبانه تویی که دارای لوده گی فکری هستی اصلا ارزش جواب دادن ندارد،اما باید بدانی که تو وامثال توعددی نیستید که بخواهید نظری دهید، شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهیداظهار نظر کنید.
      نه طعنه‌های تو ونه کنایه‌های همفکران بی‌ فکر تو مرا از این کار‌ها جدا می‌کند؛ تو در یادداشتهای پر از کینه و تهی از صداقت این همه اتهام و دروغ علیه بنده و طرز نظر دوستانم نوشتی ،اما این مدل فکر کردن، این مدل رفتار کردن و این مدل دغدغه داشتن افتخار دنیا و آخرت ماست…
      هر چه قدر دوست داری اتهام بزن اما… “وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم؛ که در طریقت ما کافریست رنجیدن…”
      ان شاا.. خداوند متعال این تفرقه افکنان و خوارج زمان را به راه راست هدایت فرماید…آمین

      • قدرت یلاقی .م در گفت:

        تو عددی نیستی .من تعجب میکنم که اقا امرالله بااین شخصیت بالا چرا حرفهای بی ادبانه ادمهای مثلا خوشفکر که جز ریا وحرفهای کذب چیزی دیگر نیست وکاملا بی شخصیت هستین را میزارین …متاسفم که چنین شخصیتی درنیوز نکا مطلب میزاره …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *