نشست مدیر اداره آموزش و پرورش نکابااصحاب رسانه/عکس

به گزار ش نیوز نکا ‘اصغر کارگر’ عصرامروز سه شنبه  در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران  که بمناسبت نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس  از سوی روابط عمومی این اداره ترتیب یافته  بود خاطر نشان کرد : دانش‌آموزان با استعداد، خانواده پیگیر و معلم باسواد نتیجه رشد و تعالی در آموزش و پرورش نکا در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی است.تک نوبته کردن مدارس از اولویت های برنامه است اما در شرایط فعلی امکان تک نوبته کردن تمام مدارس نکا وجود ندارد.1 (4) 1 (8) 1 (7) 1 (6)

وی با اشاره به قبولی سه درصدی دانش‌آموزان نکایی در دانشگاه‌ فرهنگیان یادآور شد: سهمیه اعلام شده برای دانش‌آموزان ما در دانشگاه‌ فرهنگیان ۲۲ نفر بوده است که با تلاش دانش‌آموزان ۶۶ نفر از دانش‌آموزان ما در این دانشگاه پذیرش شدند.
وی با بیان اینکه با انجام برنامه ریزی صحیح نقاط ضعف و آسیب پذیر را در مدارس دو نوبته را کاهش می دهیم، اظهار داشت: با افزایش کیفیت در ارائه برنامه ها ،امسال ۵۷ رتبه زیر یکهزار داشتیم که برای شهرستان نکا بسیار رقم و رتبه مناسبی است.

کارگر گفت: براساس داشته های فعلی برنامه ریزی می کنیم و در مدارس دو نوبته بیشتر از توان تلاش می کنیم تا کمبودها و نواقص احتمالی برطرف تا دانش آموزان دغدغه نداشته و با خیال راحت تحصیل و افتخارآفرینی کنند.

مدیر آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه مدارس فرسوده و تخریبی از دیگر مشکلات است ،خاطر نشان کرد: با همکاری روستاییان و اداره کل نوسازی و تجهیز استان،مدارس تخریبی و فرسوده باز سازی می شود.

 

DSCN9933 DSCN9899 3ws DSCN9891 DSCN9885 76543

کارگر با بیان اینکه مجتمع‌های روستایی در روستاها با ادغام روستاها در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: در سال‌های گذشته با توجه به کاهش دانش‌آموزان در مناطق هزارجریب، بسیاری از مدارس تجمیع شدند و چند روستا از مجتمع‌های آموزشی روستایی برخوردار شدند که با قوت در حال فعالیت هستند و نیازی به مدارس جدید در روستاها نداریم.

وی همچنین درباره تدریس دروس ویژه بانوان در مدارس نیز یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام دروس مختص بانوان همچون زیست‌شناسی، قرآن و… از مربیان و معلمان زن استفاده شده و اجازه نمی‌دهیم در مدرسه‌ای برای برخی دروس مشخص شده از معلم مرد استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه خیران که نقش ایثارگری در نظام تعلیم و تربیت دارند، گفت:شاخص‌ترین این کمک‌ها اهدای ۱۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت یک مدرسه در نکا و همچنین کمک ۳ میلیارد تومانی توسط دکتر بخشیان برای دبیرستان شاهد نکا است.

کارگر با اشاره به سال تحصیلی جدید و عید مدارس در نکا بیان داشت: همه مدارس ما برای ماه مهر و آغاز سال تحصیلی از هم اکنون آمادگی دارند تا بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نکایی سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

وی همچنین در بخش سرویس مدارس نیز گفت: در این بخش نیز با برنامه‌ریزی مناسب وارد شده‌ایم ‌وبا مدیریت مدیران مدراس وانجمن  اولیا مربیان ، دارای برچسب سرویس مدارس ،و زیر نظارت حمل و نقل باشند مورد تایید هستند که در سال جدید پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ سرویس مدارس در نکا فعالیت کنند. در صورتی که سال گذشته این رقم به کمتر از ۲۵۰ سرویس بوده است .

مدیر آموزش و پرورش نکا همچنین درباره تغییر مدیریت در آموزش و پرورش نکا و زمزمه‌هایی که این روزها به گوش می‌رسد نیز اظهار داشت: شرمنده شهدا هستم ،بی شک هر کسی بعد از من بیاید  به مراتب  توانمند تر  خواهد من سرباز نظام تعلیم و تربیت هستم و در هر سنگری از تعلیم و تربیت که باشم به نظام و مملکت خدمت می‌کنم.

 

دیدگاه های این مطلب

12 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فرهنگی اصلاح طلب در گفت:

    بهترین شخصی که می توانداداره آموزش وپرورش نکارادراین دولت بخوبی بگردونه کسی جز مدیرتوانمند وپرتلاش وخستگی ناپذیر-دلسوز وهمراه همه ی فرهنگیان آقای علی درخشانی فر جانباز هشت سال دفاع مقدس باروابط عمومی ایده آل ومردمی نخواهدبود.

  2. خوب عکس میگیری برادر یدالهی…خبراییه؟

  3. سلام من اصولگرام روابط عمومی اقای درخشانی رو قبول دارم به شرطی که بعد از پست گرفتن مدلش عوض نشه در یک جای خیلی خصوصی اقای مدیرکل فقط نظرش درخشانی بود.

  4. اقای یدالهی چرا نظرات دیگران نمیزاری///
    مگه درخشانی میخواهد مسول روابط عمومی شود…..
    ما مدیر اموزش وپر ورش میخواهیم اونهم مرد خوش مرام ونازنین مدیر ومدبر باقری عزیز است

  5. نشانداران بی نشان در گفت:

    نمک خوردین نمک دان نشکنید آقای کارگر کم زحمت برای شهرستان نکشید همه میدونیید اونها برای پست می آیین نه خدمت آقای کارگر واقعا خدمت شایسته ای انجام داد هرکجا برودکارش انجام میدهدواقعا ولایتی دلسوزهستند

  6. اقای کارگر انسان بامرام خوش اخلاق -مدیری توانمند -مدیری دلسوز و پرتلاش در مدیریتش زحمات زیادی برای اموزش و پرورش ونکا کشید واقعا باید قدر زحماتش را دانست

    • اگه چشم دل باز کنید می بینید خدمات دلسوزانه اش مختص اهل بیت و خویشاوندانش بوده وبسیارند دبیرانی که دل پری از او و برخوردش دارند ایشان قبل از هرچیز به میز ریاست ارادت دارند نه به مسئولیتشان در اداره.خون شهدا را در هر پستی مد نظر داشته باشید

  7. بلارم براره خلی خاری ته

  8. آقای ریس آموزش و پرورش
    فکر میکنه ریس جمهور آقای مقیمی هست
    برادر من
    چرا ول نمی کنید پست ها را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه سنخیتی با دولت دارید؟؟؟؟؟؟؟

    آقایان درخشانی و یا رضا پور امروز فردا میان ریس میشن شما باید بروید

    • دوستان محله امام رضا در گفت:

      آقای علی درخشانی شخصیتی است بااخلاق مدیربا روابط عمومی بالاوثابت کرد هرمسئولیتی گرفت خودراگم نکرده ومردعمل درسختی هاست.
      کسی است سراغ پست نمی رودلذاباشایستگی هایی که دراوست دلسوزان نظام بادادن مسئولیت محبت دارندچون مدیرتوانمندوسالم بااخلاص میباشد.
      درآینده خیلی نزدیک خدمت صادقانه دیگردرجایگاه مهم تعلیم وتربیت بانام علی ویاعلی دیگرباتحولی بنیادی واصولی وتاثیر گذار.
      به امیدپروردگارحق

    • دیدین که عرضش از صدتا رییس جمهور و مدیر کل و وزیر بیشتر بود
      حالا هی برید جلسه بگیرین و اسم بدین بعدش هم تبریک بگیت ولی تهش آب از آب تکون نخوره…
      حزب الله فهم غالبون…
      بله
      اینجوریاس

  9. ما از خدا میخواهیم مدیری لایق و شایسته مثل آقای درخشانی بر این مسند بشینه ان شا الله هر چه سریعتر بیاد و اموزش و پرورش را سامان دهد نصر من الله و فتح القریب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *