سخنی باجناب غلامی رئیس شورای اسلامی شهرنکا

با کمال مسرت ، ازحسن انتخاب نیروی جوان در جایگاه ریاست ،در بدنه شورای اسلامی شهر نکا که  انتخابات آن  بدون رو در بایستی  با کسی و  بصورت عمومی  و در حالی که درب جلسات شورای شهر به روی خبرنگاران باز شده بود  این اتفاق میمون را که برای اولین بار در نوع خود کم نظیر بود  به فال نیک گرفته و بر این روند جلسات   امیدوار شدیم .

هرچند این اقدام از سوی جناب پویا ریاست قبلی  شورا بوقوع پیوست  . دراین فرصت پیش آمده از حسن همکاری ایشان با اصحاب رسانه  جای قدرانی  و سپاس دارد .

با وجود اینکه درب جلسات شورا به روی خبرنگاران باز شده است . انتظار است اکثر تصمیم گیریها با استفاده از خرد جمعی و در قالب اتاق فکر اتخاذ گردد.

ضمن اینکه از تمامی پرسنل خدوم شهرداری ، شهردار محترم ، معاونین به پاس همت در خدمت رسانی به شهروندان عزیز تشکردارم ،بدیهی است موادی چند که بنظر میرسد نیاز به بررسی و اصلاح دارددراین چند سطر مطرح میگردد. آنچه نیاز به اصلاح  دارد و از اهمیت  خاصی برخوردار، اصلاح ساختار امور شهرداریست که چندین سال  گذشته علی رغم   برخورداری از تجهیزات کافی و وافی و نیز نیروی انسانی توانمند با تجربه  در مدیریت کلان  بصورت  گوتره ایی ،و بعضا تصمیم گیرنده نهایی همچنان افراد و یا گروه خاصی هستند که بی مهابا  پی جولان  دادن هستند  چه بسا  حیف و میل بیت المال کاملا مشهود و نگران کننده است

در بحث سد معبر و ایجاد مزاحمت های مکر بعضی از فروشندگان  و صنوف چرا  شهرداری با قاطیعت  ضابطه مند نیست ، بعضی از کسبه پارا حریم خود جلوتر انداخته به معابر عمومی تجاوز کرده اند چرا تاکنون برخوردی در این خصوص صورت نگرفته است .

کنترل و نظارت بر معدن زباله شهرداری با چه کسی است که  هکتارها زمین  عرصه ریخت و پاش زباله ها و نخاله گردید  بدون اینکه  بر پایه اصولی دفن بهداشتی انجام گیرد و فاجعه زیست محیطی در حال شکل گیری است ؟

در بحث ماده  صد و رویه غلطی که بدون درنظر گرفتن  طرح جامع شهری و طرح تفضیلی و مبلمان شهری  افراد را متخلف و به گناه تجاوز به حریم عمومی سوق  می دهند.و یا در موضوع دیگر این سوال مطرح است اگر بناست مبلمان زیبایی شهری داشته باشیم آیا افق شهری ما حداقل پنجاه سال  آتی لحاظ شده است یا خیر ؟ بی شک مهندسین محترم  شهرداری بر این موضوع صحه  میگذارند و الا تشکیلاتی که امروز متهم است به زدو بند راهرچه سریعتر  خنثی و از گردونه خارج نمائید  چه بسا هم اکنون نیز ساخت و ساز های غیر مجاز  آنهم بصورت انبوه در طبقات  مختلف  بدون درنظر گرفتن ملاحظات شهری ،نداشتن پارکینگ ، عدم رعایت  مقاوم سازی و استفاده از مصالح و تجهیزات استاندارد ، از این سوراخ موش براحتی عبور نمودند  مجوز  احداث و افزایش بنا گرفته اند .

و نکته آخر اینکه  وب سایت شهرداری نکا  به عموم مردم تعلق دارد  و تفاوت با نیوز نکا که یک سایت شخصی است شاید بسیار بار مسئولیت آن سنگین و نباید میدان تاخت و تاز پرسنل  و عقده گشایی همکاران آن مجموعه  له و علیه افراد و گروههای خاص گردد مع الوصف با توجه شناختی  که از حضرتعالی و دیگر اعضای محترم و محترمه شورای اسلامی شهرمان داریم  پیگیری تان را در موارد فوق  خواستاریم .

مجددا از حسن انتخاب اعضای محترم شورا در فضای صمیمی   جای تقدیر و تشکر دارد تا باشد این همدلی  وفاق و دوستی برای خدمت به  شهروندان محترم .

1384665152792

اراتمند شما یداللهی  مدیر وب سایت  نیوز نکا

دیدگاه های این مطلب

35 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ته دیگه دوند…

  2. به امیدخدا و همکاری و همدلی اعضا در مدیریت جناب غلامی جوان و با انگیزه ایشالله شاهد تحولات خوب برای شهرمان نکا باشیم.

  3. مطمنم اگر برای آقای غلامی موانع ایجاد نکنند و برایش حاشیه سازی نکنند امورات شهرداری و شهر را خوب میتواند بچرخاند

  4. ♔ ◣_◢ ♔آرش♔ ◣_◢ ♔ در گفت:

    برای اقای غلامی آرزوی موفقیت داریم

  5. چرا پویا برای بار دوم رای نداشت ؟ نتیجه اختلاف مالی در شهرداری چه شد؟

  6. خالي بند زياد ديديم در اين شهر . گل سر سبدشون اينه!!!!
    رأي دور بعد اين شوراها همه با هم ۲۰۰۰ تا

  7. خزانه دار و نماینده در شورای شهرستان انتخاب شدند ؟

  8. به مبلمان شهری در جاده نیروگاه- خیابان علمیه- پل و ردوخانه توجه شود. مکان نصب تلویزیون شهری تغییریابد . ازپارک تجن ساری الگوبرداری نمایید .

  9. میدان شرقی نکا احداث شود. چهارراه سی متری درجاده نیروگاه بسیارخطرناک است لطفا فکری بکنید.

  10. با این یکسال عملکردشون هیچ فرقی نمی کنه آقای غلامی رییس باشه یا کسی دیگه
    عمری است که میگذره و افسوسی است که برای حامیانشان می ماند

  11. برای آقای غلامی ازصمیم قلب آرزوی موفقیعت رو دارم

  12. سلام
    یکاری کنین دریای نکا به نکا برگرده

  13. امیرعلی عبدالشاهی در گفت:

    با سلام مسولین باید دست در دست هم بدن لباس شکیل بر تن کنن .نکا به زیبا سازی بالایی نیاز دارند امید وارم این همدلی و اتحاد در بین مسولین شکل بگیره

  14. با سلام
    خدا رحمت کنه امام بزرگوار ما خمینی کبیر(ره) که فرمود:نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد واقعا ما امروز شاهد چه وقایع مهمی در انتصاب ها هستیم که نه هیچ پیشرفتی رو میبینیم نه تغییر! فقط روند اختلاس ها و نان قرض دادن ها رو به افزایش و پیشرفت است فلانی شهردار شود فلانی معاون شورا فلانی ریس شورا و فلانی فلان چه سود برای این خاک و این مردم.البته تقصیر خودمان است خودکرده را تدبیر نیست.
    خودم کردم که لعنت بر خودم باد.

  15. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    عرض سلام وتبریک دارم محضرجناب آقامحمدرضای غلامی!
    این جوان مومن بانشاط وفعال که بسیارجدی امورات
    محوله رادنبال میکنن!طبعی هست که جامعه نیزازیک چنین فردی بااین ویژگی انتظارات بیشتری خواهددا شت!غلامی عزیزبدان شهرنکاباوسعت وقابلیتهایش نیازمندتوجه بیشترودریک کلام تحول ودگرگونی چشمگیر میباشد!که انجامش ازعهده شماومجموعهشوراممکن میبا شد!وامیداست باوفاق وتعامل باهمهظرفیتهاوچهره های خدوم این پروژه به سرانجام برسد!انشالله!بنده قصدبه چالش کشیدن شخص یانهادیراندارم!امابایداین واقعیت رابپذیریم که درحق شهرنکاکم توجهیهای فرا
    وانی شده که حاصل تساهلوکمکاری دوستانی بوده که ازقبل بجاماند!که بایدجبران شود!تانکائیبسازیم درخورشان وشخصیت مردمان عزیزوولایتمدار!کهواقعا درسطح استان وحتی کشورکم نظیرمیباشد!خداوندبهمه مسئولین توفیق خدمت بمردم راعنایت بفرماید!انشالله

  16. هر چی هم مسئولین عوض بشن، هیچ کاری نمی تونن انجام بدن.

  17. مسئولین نکایی فقط و فقط دنبال پست و مقام و صندلی و رسانه ایی شدن هستن
    مردم کیلویی چند؟
    هر چند مدت میخوان یبار خودشونو خوب جلوه بدن که آره ما هستیم
    آقایون مثلا مسئول هیچ خبر دارین اون یه ذره دریایی که داشتیم رو نقشه داره حذف میشه تو کتاب های درسی سال جدید؟
    خبر دارین؟

  18. با انتخاب یکی از اعضا شورا به عنوان شهردار، نون قرض دادن اعضا به هم تکمیل میشه. لطفا اعضای محترم شورا هم نظر بدهند.

  19. اقای منصوری موانع یعنی چی/////
    مدیری قوی است که موانع و سدهای پیشرو را کنار بزنه

    نه زد و بند ///////////////

  20. یدالهی جمشیدی گفت ریالی هستی بهت برخوردولی خداییش ریالی هستی اسم سایتتو عوض بزار پول نیوز
    آخه تو از کدوم پولدار نقد کردی که باورم شه صداقت داری یه دونه نشون بده

  21. از اقتدار و مدیریت غلامی خیلی خوشم میاد

  22. از آقای غلامی به خاطر پیگیری جدی برای اصلاح راست گردها که پرسنل شهرداری مشغول شدند ممنونم

  23. یکشنبه بازار کنار رود خانه را حداقل اسفالت کنید تا شهروندان در میان گرد و خاک غوطه ور نشوند جدا پیگیری کنید همچنان که برای یک سبد وسایل یک خانم دست فروش ۳۰۰۰تومان ماموران شهرداری اجاره می گیرند .اسفالت حداقل خواسته شهروندان است می توانید حجره بسازید و در آمد بیشتری کسب کنید . با تشکر

  24. این تلوزیون شهری رو بر چه اساسی جانمایی کردن؟

  25. غلامی فکر نکن زرنگ هستی همه رو دور میزنی ////
    یک روز خودت دور میخوری دیگه سودی نداره /
    مردم ودوستانت میفهمند فعلا چیزی نمیگن

  26. پرسنل شهرداری در گفت:

    آقای اکبری درست فرمودند من نامه آقای غلامی و پیگیری ایشان را برای حل راستگردها و جلساتش و مشاهده کردم

  27. من هم خداییش آقای غلامی رو سر پروژه دیدم حتی مدیر اداره برق رو هم آورده بود اونجا

  28. برادر کار صورت باید بگیره …
    بعدش همه که نمیان سر محل کار //بقیه جاهای دیگه هستن یا پیگیر امورات دیگه هستن////
    کا رشورایی تصمیم گرفته میشه البته بعضی دوستان فعالتر از بقیه میباشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *