نقد گل گفته های جناب جمشیدی به قلم محمد جواد مبینی

امام خامنه ای نقد کردن و نقد پذیری سرمایه ای ارزنده برای اصلاح جامعه به شمار می رود و در جایی دیگر حضرت آقا فرمودند : انتقاد به معنای تضعیف نیست

بنده امروز سری به سایت شهرداری نکا زده ام و چشمم به گل گفته های آقای مهندس جمشیدی (مسئول واحد عمران شهرداری نکا) باز شد.
ایشان در وهله اول از مردم بابت اجرای دور برگردان غیر استاندارد عذر خواهی نمودند که این کار مهندس جمشیدی قابل تحسین میباشد ولی هزینه ای اجرای این دور برگردان چه ؟
ایشان در همین نوشته قید فرمودند که ((درست است دور برگردان از لحاظ فنی دارای اشکال اساسی است ، ولی نیازی به گفتن کارشناس نیست))
آقای مهندس جمشیدی : همین کارشناسان ترافیک و سفید پوشان پلیس راهنمایی و رانندگی جزو اولین کسانی بودند که خط بطلان بر اجرای این دور برگردان گذاردند ، ولی…….
و اما مهمتر ، مهندس جمشیدی عزیز ، شما در نوشته ای دیگر پا را فراتر گذارده و حملات تند و غیر منصفانه ای را به سایت نیوز نکا که مسئول آن نماینده رسانه ملی در شهرستان نکا می باشد و به بنده نمودید.و از واژه های ((رسانه ای که ید طولانی در انتشار اخبار نادرست دارد )) و ((رسانه ریالی )) استفاده نموده اید و نقد بنده را که مورد حمایت دوستان و بزرگان شهر قرار گرفت ، نوعی عقده گشایی و نقد غیر کارشناسی نامیدید.
آقای مهندس جمشیدی ، فرمایش شما درست ، نقد بنده یک نقد غیر کارشناسی ولی مردم در مورد دور برگردانها چه می گویند؟
تصادفات حوالی دور برگردانها چه می گویند؟ تا جایی که بنده اطلاع دارم تذکر استاندار و فرماندار و دیگر مسئولین چطور ؟
بنده به اتفاق ۳ نفر از دوستان رسانه ای خودم سری به سایت ((مردم سالاری)) زده ایم که شما مدعی شده اید که مقاله بنده ((عینا)) از آنجا کپی شده است و چیزی عین مقاله خودم پیدا نکردم و همین جا میگویم که بنده چند واژه مانند ((تسلسل باطل)) و ((قارچ سمی)) را از رسانه های دیگر استفاده نموده ام.
در ضمن شما فرموده اید که سرعت طرح در شهرستان نکا از ۲۰ تا ۶۰ کیلومتر می باشد ، ولی آیا میتوان با سرعت ۲۰ تا ۶۰ از نزدیکی آن دور برگردان و با آن عرض کم و با آن پارک خودرو در حاشیه راه ، گذر نمود.
آقای مهندس جمشیدی ، کمی انتقاد پذیر باشید
در ضمن شما از واژه های طعنه آمیز دیگری هم استفاده نموده اید که بنده می گذرم.

در پایان از زحمات اعضای محترم شورای شهر ، شهردار پرتلاش و حضرتعالی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

محمد جواد مبینی سوچلمایی

دیدگاه های این مطلب

20 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آفرین بر پسر بخشدار هزار جریب.

  2. واقعا مودبانه اجرای دور برگردون رو نقد کردی و مودبانه تر جواب انتقاد جمشیدی رو دادی.
    کجان اونهایی که هی میگفتن مبینی ، مقاله هاش کپی هست ، این هم دست به قلم مبینی

  3. ♔ ◣_◢ ♔آرش♔ ◣_◢ ♔ در گفت:

    آقای مبینی نقد؟ انتقاد؟مسئولین ماطاقت نقد وانتقاد ندارن اگه بعنوان ارباب رجوع بری پیششون تلافی میکنن انگار از جیب خودشون خرج کردن حالا خودشونو به حق جلوه میدن جواب منطقی ندارن بدن

  4. رضا حمزه پور در گفت:

    جناب اقای جمشیدی بزرگوار اگر از علم روز در زمینه دوربرگردان اطلاعات ندارید لطف بفرمایید تحقیقات بیشتر فرموده و باعث ازار مردم نشوید با این دوبرگردان خیلی ببخشید افراد غیر کارشناس هم متعجب شدند حضرت عالی کار اشتباه انجام می دهید بعد عذرخواهی میکنید چه به درد ان مسافر بجنوردی میخورد که در این اشتباه متظرر شد ان رانند تاکسی که مسافرش مصدوم و خودش ده روز از کار و زندگی افتاد یا ان راننده نیسانی که میگوفت سه ماه منتظر بودم موقع حمل و نقل هلو و شلیل بشه کار کنیم چهارمین سرویس در این دور برگردان با ترمز ناگهانی ماشین جلویی از دو سمت دچار حادثه میشه و دهها مورد دیگه که ما در جریان ان نیستیم چه جوابی میشه داد البته جواب را میبایست شورای شهر محترم نمایندگان مردم وافراد خسارت دیده بدهند و البته شهردار عزیز حالا حضرت عالی امدی یقه اقای مبینی را میگیری که مطالب رو از کدم سایت و کدوم وبلاک گرفت و حمله به سایت خبری شهر که وظیفه اش درج همین مطالب هست رو میکنی حاج روح الله دوست داشتنی

  5. مطلب ازکدوم سایت کپی شده وکی کپی کرده مهم نیست .مهم ان است که دوربرگردانها اشتباه مسلم است .مسوول عمران باید قوی تر باشد .

  6. حمدی قلعه سری در گفت:

    یه جوان اومده از دور برگردون ایراد گرفته و خودم مقاله اش رو خوندم که از ۱۱ خط ۸ خطش در مورد دور برگردون نکاست.
    این مقاله و نقد به مزاج مسئولین شهرداری خوش نیومده و هی دارن این جوان رو میکوبونند که این مفاله کپی بوده و نقد غیر کارشناسی بوده.
    تا کی مسئولین شهرداری ؟
    من حاضرم دست مبینی رو ببوسم که مسئولیت پوشالی آقایون رو هویدا ساخت و مشکل اصلی شهر را نمایان کرد.
    چیه ؟ زورتون به مبینی رسید .
    بترسید از مردم

  7. اهالی کوچه سجادیه در گفت:

    آقای مهندس مبینی
    نترس ما حمایتت میکنیم.
    چون خودم چهارشنبه ۲۲ مرداد و حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر و زمانی که ترافیک شهر سبک بود ، یه نیسان به خاطر سرعت زیاد و عرض کم جاده تو دور برگردون سینما از ژشت به خودروی من زد و ماشینم داغون شد.

    دور برگردون نیست که ، لونه مرغه.

  8. نکته مهم اینجاست که کار غلط به هر دلیلی غلط و غیر قابل قبولِ.
    حالا شما بگو کارشناس باید نظر بده درواقع کارشناس اصلی همین عموم مردمی هستند که دارند از این موارد نادرست به سختی استفاده میکنند.
    در ضمن موارد غیر کارشناسی و غیر اصولی در شهر ما فقط معطوف به دوربرگردونها نمیشه خیلی چیزهای دیگه ای هم هست که باید اصلاح بشن.
    مثلاً:کیه که بتونه رودخانه نکا رو لای روبی و بستر سازی و موردی بسیار مهم برای جذب توریست کنه و …

  9. سلام آقای یداللهی ما جمع کثیری از جوانان سوچلما ضمن حمایت قاطع و جانانه از آقای مهندس مبینی توجه آقای جمشیدی را به این مساله جلب می کنیم که با خود خلوت کند که چگونه با زد و بند به این پست رسیده است به این و آن چسبیده تا دو روز در پست و مقام باشد بترسد از روز قیامت که حقایق آشکار می شود –

  10. اصلا تابلو نیست که نظرات رو خود مبینی مینویسه!

  11. آقای شهروند فکر کنم خیلی از دور برگردون ها خوشت اومده ها!!!م ش ک و ک میزنی نکنه ج….. هستی؟

  12. در نمای سایت نیوزنکا تصویر پل رود نکا گذاشته شود تا مسوولین بیشتر به فکر رود بیافتند.

  13. اصلا تابلو نیست به نظر شما هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. من با رسالت مهندس جمشیدی موافقم کسی انتقاد میکنه که دانش و حداقل تجربه اجرای اینکارو داشته باشه…

  15. بالاخره دوربرگردان اشکال داره یا نه؟
    اگه داره (که حتما داره) برطرف کنید نگاه نکنید تذکر از زبان کیه ببینید حرفش درسته بانه؟ نزارید تاوان این اشتباه رو مردم بدهند جلوی ضرر را هر وقت بگیری نفعه

  16. ♔ ◣_◢ ♔آرش♔ ◣_◢ ♔ در گفت:

    الان مطمئنی آقای جمشیدی تجربه تجربی اینکارو داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. آقايون يك كلام ختم كلام شما كجا ديديد كه قبل ميدونهاي اصلي شهر دوربرگردون بزنند؟؟؟؟ميدان جانبازان ميدان امام حسين ….كلي از وقت و هزينه هاي ما شهروندان صرف رعايت نكردن اصول شهر سازيه چرا يكي كه كه از ۴راه ميخواد بره خيابان علميه بايد بره تا سينما دور بزنه اونم با ترس و لرز يا اونيكه ميخاد بره بيمارستان امام حسين بايد بره تا جلوي كلانتري دور بزنه …جناب آقاي جمشيدي مبيني و ….. شما تا قبل اينكه به مقامي رسيده باشيد شعارهايي ميدهيد و رو صندلي نشستيد يادتون ميره مگه فضاي مجازي مثل فيسبوك سايتهاي داخلي وايبر و …. جاي بحث و تبادل نظره بايد در هفته حداقل يكروز بين مردم بريد نظرات و انتقادات همه رو جمع كنيد و كار انجام بديد نه اينكه توي راهپيماييها يا مساجد يا همايشها و غيره خودتونو نشون بديد به مردم كه آره ما هم هستيم نه آقا جان شما با همياري اين مردم اومديد سر كار مگر اينكه ماشالاه پارتي بازي بوده باشه بهر حال جون ما جون شما و اين مردم

  18. امیرعلی عبدالشاهی در گفت:

    سلام و عرض خسته نباشی خدمت اقای مبینی دوست عزیز
    اقای مبینی اگر از اینکه وضیعت عمرانی شهر نگرانی سپاس اما نقد عملکرد یک مسئول ان هم در قبال عذر خواهی که کرده فکر نمیکنم اعترض شما در سایت کار درستی باشه اگر واقعا نسبت به شهر دلسوزین با یه جلسه با مهندس جمشیدی این کودورت ها ازبین ببرید .مهندس جمشیدی هم برای جبران اینکار خبر های خوبی واسه شهر دارد .شما هم برای زیبا سازی و ابدانی بهتر به مسئولین شهر کمک کنید براتون ارزوی توفیق و سربلندی دارم

  19. ♔ ◣_◢ ♔آرش♔ ◣_◢ ♔ در گفت:

    دلتون خوشه آقایون .جمشیدی بافضای مجازی بیگانه و این مطالب رو نمیخونه حالا هی بگین کو گوش شنوا

  20. یه نگاهی به تخصص دوستان شورای شهری که خودتون زحمت کشیدید بهشون رای دادید بندازید همشون مدیران لایق و کار آمدی در عرصه ی مدیریت های شهری هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *